Οι απορίες ενός ξενοδόχου !!!

0
1711

Ένας ξενοδόχος στη Μαγιόρκα εξέφρασε την έκπληξή του σχετικά με την δραματική αύξηση των αιτήσεων ασθενείας από Βρετανούς πελάτες και ελπίζει ότι οι προσπάθειες της Βρετανικής τουριστικής βιομηχανίας για την αντιμετώπιση των ψευδών ισχυρισμών ασθενείας θα πετύχουν

Ο Sebastián Darder, γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου Sol Palmanova, 653 δωματίων, έχει δει τον αριθμό των αιτήσεων αποζημιώσεων λόγω «ασθενείας», να εκτοξεύεται από μόλις επτά στα τέλη του 2016 στις 281 σήμερα.

Κατά μέσο όρο, τα ξενοδοχεία στη Μαγιόρκα έχουν αναφέρει αύξηση 700% των αιτήσεων κατά τα τελευταία δύο χρόνια.

Ερωτηθείς αν άλλαξε κάτι σε ότι αφορά τις εγκαταστάσεις τροφοδοσίας στο ξενοδοχείο του, είπε: «Τίποτα. Σερβίρουμε τον ίδιο τύπο φαγητού και έχουμε τις ίδιες κουζίνες και προσωπικό. Και αγοράζουμε όλο το κρέας, τα ψάρια, τα φρούτα, τα γλυκά, κ.λπ., από τους ίδιους προμηθευτές».

Οι Βρετανοί αποτελούν το 78% των επισκεπτών στο Sol Palmanova και ο Darder δήλωσε ότι δεν αμφιβάλλει ότι η έκρηξη στις αιτήσεις ασθενείας είναι ένα αποκλειστικά Βρετανικό φαινόμενο.

«Η πλειοψηφία των επισκεπτών μας είναι Βρετανοί, οι υπόλοιποι προέρχονται από άλλες ευρωπαϊκές χώρες και δεν έχουμε λάβει καταγγελίες από αυτούς. Είναι μια πολύ μεγάλη έκπληξη «, είπε.

Το Sol Palmanova βρίσκεται σε συνομιλίες με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου για τη μείωση της ευθύνης του, δήλωσε ο Darder.

«Έχουμε ξεκινήσει μια διαπραγμάτευση με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες για την τροποποίηση των συμβάσεων εισάγοντας ρήτρες για τον περιορισμό της ευθύνης του ξενοδοχείου», δήλωσε. Μεταξύ των νέων όρων που εξετάζονται είναι οι ρήτρες που μειώνουν την ευθύνη του ξενοδοχείου για ασθένειες που δεν έχουν αναφερθεί στο ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια της διαμονής και αιτήσεις που δεν υποστηρίζονται από πλήρη ιατρική έκθεση. Το ξενοδοχείο θέλει επίσης να εξεταστεί το ζήτημα της ευθύνης αυτών των αιτήσεων να εμπίπτει στη δικαιοδοσία του ισπανικού δικαίου.

Παρά το μέγεθος του προβλήματος, ο Darder δήλωσε ότι ελπίζει ότι η κατάσταση θα μπορούσε να επιλυθεί, ώστε το ξενοδοχείο του να μπορεί να συνεχίσει να πουλάει σε πελάτες του Ηνωμένου Βασιλείου.

«Καταλαβαίνουμε μέσω των Iσπανικών και Βρετανικών αρχών ότι θα κάνουν το καλύτερο δυνατό για να σταματήσουν το συντομότερο δυνατό αυτές τις ψευδείς αιτήσεις», είπε. «Και, φυσικά, ελπίζουμε ότι θα ανακαλύψουν ποιες είναι οι εταιρείες διαχείρισης αιτήσεων και οι ανήθικοι δικηγόροι και θα τους φέρουν ενώπιον του δικαστηρίου.

«Για πολλά χρόνια μας άρεσε πολύ να έχουμε Βρετανούς επισκέπτες και δεν θέλουμε να αλλάξει αυτό.Αυτό είναι ένα πρόβλημα με ανήθικους τουρίστες, όχι με όλους τους Βρετανούς επισκέπτες. Πιστεύουμε στον επαγγελματισμό των Βρετανών ταξιδιωτικών πρακτόρων, των Βρετανικών ταξιδιωτικών γραφείων και της Abtα», είπε χαρακτηριστικά.

Η πρόσφατη δημοσιότητα έθεσε το θέμα στους Βρετανούς επισκέπτες, δήλωσε ο Darder, πολλοί από τους οποίους αμφισβητούν ότι οι Βρετανοί είναι υπεύθυνοι για τόσες ψευδείς αιτήσεις.

Και ο Darder δήλωσε ότι οι τουριστικοί πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου συνεργάζονται στενά με τους προμηθευτές ξενοδοχείων για να αντιμετωπίσουν το ζήτημα με τρόπους που δεν υπήρχαν στο παρελθόν.

«Τώρα συνεργάζονται μαζί μας και με τις αρχές επειδή όλο αυτό έχει γίνει πια μια μεγάλη απάτη που περιλαμβάνει εγκληματικά δίκτυα», δήλωσε.

«Μιλήσαμε μαζί τους και αναγνωρίζουν ότι κάνουμε σωστές κινήσεις και μας βοηθούν σε αυτό το θέμα».

Τα ξενοδοχεία στη Μαγιόρκα, καθώς και ασφαλιστικές εταιρείες, νοσοκομεία, η Ισπανική αστυνομία και το Βρετανικό προξενείο έκαναν μία συνάντηση για να συζητήσουν το ζήτημα, πρόσθεσε ο Darder.

Έχοντας υπογράψει για να υποστηρίξει την Fight Fake Claims της Travel Weekly, ο Darder είπε: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η Travel Weekly ξεκίνησε αυτή την εκστρατεία και σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας».

Τα ξενοδοχεία απαιτούν αλλαγές στις συμβάσεις με πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου

Τα ξενοδοχεία σε προορισμούς που έχουν στοχοποιηθεί για γαστρικές ασθένειες από τις εταιρείες διαχείρισης αιτήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, επιμένουν για αλλαγές στις συμβάσεις τουριστικών πρακτόρων για το 2018 για να περιορίσουν την ευθύνη τους.

Συνήθως, οι πράκτορες περιλαμβάνουν μια ρήτρα στις συμβάσεις, η οποία θέτει απεριόριστη ευθύνη στα ξενοδοχεία για τυχόν ζητήματα που προκύπτουν στο ακίνητο και αποτελούν ευθύνη του ξενοδοχείου.

Σύμφωνα με την οδηγία για τα οργανωμένα ταξίδια «Package Travel Directive» της Ε.Ε., οι ταξιδιωτικοί πράκτορες είναι νομικά υπεύθυνοι για το προϊόν, αλλά οι συμβάσεις καταρτίζονται για την προστασία τους από ζητήματα εκτός του ελέγχου τους.

Ως εκ τούτου τα ξενοδοχεία υφίστανται πιέσεις από τους ασφαλιστές να μειώσουν την έκθεσή τους, είτε σταματώντας την πώληση σε Βρετανούς πελάτες, αποσύροντας συμφωνίες all-inclusive ή αυξάνοντας τις τιμές.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ