Παγωτό με την επωνυμία «Κασσάνδρα» και με ιδιαίτερο συστατικό το λάδι Χαλκιδικής, που θα αντικαθιστά την κρέμα γάλακτος, λανσάρει από αυτό το καλοκαίρι ο Δήμος Κασσάνδρας, στο πλαίσιο της ανάδειξης και προβολής της γαστρονομικής του ταυτότητας.
Το παγωγό «Κασσάνδρα» θα είναι σε κυπελάκι, με γεύσεις κρέμα και σοκολάτα (χωρίς να «βγαίνει» η αίσθηση του λαδιού) και ήδη ξεκίνησε η παραγωγή του σε συνεργασία με την παγωτοβιομηχανία Kayak. Στο κουτάκι θα υπάρχει το λογότυπο visitkassandra.com, ώστε οι επισκέπτες να γνωρίζουν πού θα βρουν πληροφορίες για την περιοχή. Στόχος είναι να καθιερωθεί το παγωτό ως ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τοπικής γαστρονομίας.
H ανάδειξη της τοπικής γασταρονομίας αποτελεί πρωτοβουλία της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δήμου, με πρόεδρο την κυρία Μαρία Παπαδημητρίου. Την περασμένη Τετάρτη η Επιτροπή παρουσίασε αυτήν την πρωτοβουλία σε εστιατόριο της Αθήνας, συνεχίζοντας τη δράση προβολής που ξεκίνησε από τη Σουηδία και θα συνεχιστεί και σε άλλες ξένες αγορές.
Εκτός από το τοπικό παγωτό, η Επιτροπή έχει προχωρήσει στην παραγωγή βίντεο με προτάσεις τοπικών φαγητών, που έχει επιμεληθεί σεφ της περιοχής.
Ο Δήμος Κασσάνδρας επικεντρώνει τις δράσεις προβολής σε νέες αγορές για τη Χαλκιδική, πλην των γειτονικών χωρών και της Ρωσίας, έχοντας ήδη αποτελέσμστα από την Τουρκία και αναμένει ότι ανάλογη συνέχεια θα υπάρξει από τη Σουηδία και τις άλλες σκανδιναβικές χώρες.
Στην εκδήλωση μίλησε και ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής κ. Γρηγόρης Τάσιος, ο οποίος τόνισε τον επενδυτικό οργασμό στη Χαλκιδική σε νέα ξενοδοχεία πολυτελείας, ύψους 350 εκατ. ευρώ.