Οι δύο πλευρές, μετά από επίμονες διαπραγματεύσεις και με την μεσολάβηση της ΓΣΕΕ, αλλά και του Εργατικού Κέντρου Ρόδου, υπέγραψαν τη νέα ΣΣΕ, η οποία θα ισχύσει μέχρι το έτος 2019, διατηρεί σταθερούς τους μισθούς, παρά την υπέρμετρη οικονομική επιβάρυνση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, από την υπερφορολόγηση, και αυξάνει το εποχιακό επίδομα κατά 1,8% επιπλέον από εφέτος και κατά 1% επιπλέον, από το 2018.
Η υπογραφή της ΣΣΕ από τους προέδρους Αντώνη Καμπουράκη και Θανάση Σταμούλη, είναι σημαντική εξέλιξη, καθώς θα διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας και την τάξη στην αγορά εργασίας, όπως άλλωστε έγινε και το 2012, όταν οι δύο πλευρές είχαν υπογράψει την πρώτη στην Ελλάδα ΣΣΕ.
Η σύμβαση έληξε στα τέλη Δεκεμβρίου του 2016, η μετενέργεια εκπνέει στα τέλη Μαρτίου και ως εκ τούτου πρέπει άμεσα να υπάρξει συμφωνία.Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές οι εργοδότες υποστηρίζουν ότι η αλλαγή των συνθηκών τα τελευταία δύο χρόνια, με την αύξηση του ΦΠΑ στη Ρόδο, την αύξηση της φορολογίας και την αύξηση του ΦΠΑ στον Τουρισμό, σε συνδυασμό με τις ασφυκτικές πιέσεις των tour operators για εκπτώσεις στις τιμές, ώστε να στηρίξουν τις αφίξεις των τουριστών και τις πληρότητες των ξενοδοχείων, δεν δικαιολογούν την διατήρηση των αμοιβών των εργαζομένων στα ξενοδοχεία, στα σημερινά επίπεδα.Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι πηγές αυτές, παρά την απόφαση των εργοδοτών να επιδείξουν το κοινωνικό τους πρόσωπο και να επιμείνουν στην μέχρι σήμερα τακτική τους και στις αρχές τους ότι λίγα τους χωρίζουν από τους εργαζόμενους, αντιθέτως τους ενώνουν πολλά, βρίσκονται σε πλήρη αδυναμία να διατηρήσουν τους μισθούς στα σημερινά επίπεδα. Και συμπληρώνουν: Το δίλημμα είναι να υποσχεθούν παροχές που εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσουν να τηρήσουν ή να συζητήσουν με τους εργαζόμενους, στη βάση των πραγματικών οικονομικών δυνατοτήτων».
+10% οι καλοκαιρινές πωλήσεις του Thomas Cook, λόγω … Ελλάδας
Με τη ζήτηση για την Ελλάδα να «πετάει στα ύψη», αυξημένη κατά 40%, η άνοδος στις πωλήσεις πακέτων διακοπών για το καλοκαίρι του Thomas Cook διαμορφώνεται σε διψήφιο ποσοστό 10%.
«Η απόφασή μας να διευρύνουμε την προσφορά μας στην Ελλάδα βοήθησε να υποστηρίξουμε την αύξηση της ζήτησης», είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Peter Fankhauser, προσθέτοντας ότι αυξημένη ζήτηση παρουσιάζεται επίσης για μικρότερους ευρωπαϊκούς προορισμούς, όπως η Κύπρος, η Βουλγαρία και η Κροατία, ενώ την ίδια στιγμή παρατηρούνται τα πρώτα σημάδια επιστροφής των τουριστών στην Τουρκία και στην Αίγυπτο.
Σύμφωνα με τον Peter Fankhauser, η διάθεση των πελατών να πάνε διακοπές στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι είναι έντονη, σε όλες τις αγορές, παρά τη συνεχιζόμενη πολιτική και οικονομική αβεβαιότητα.
Το πρόγραμμα του Thomas Cook για το καλοκαίρι του 2017 έχει ήδη πωληθεί κατά 47%, ποσοστό αυξημένο κατά μία ποσοστιαία μονάδα, σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι, όπου οι πωλήσεις είχαν διαταραχθεί από μια σειρά γεωπολιτικών γεγονότων.
Κύριος στόχος για την αγορά του Ην. Βασιλείου παραμένουν οι πωλήσεις με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και οι ποιοτικές διακοπές, παρά ο μεγάλος όγκος κρατήσεων.
Για το Ηνωμένο Βασίλειο στο σύνολό του, συμπεριλαμβανομένων των seat-only και non-risk ταξιδιωτικών πακέτων, οι κρατήσεις παραμένουν σταθερές σε γενικές γραμμές, ωστόσο, οι μέσες τιμές πώλησης έχουν άνοδο 3%.
Ο όμιλος ανέφερε ότι οι κρατήσεις για διακοπές σε ηλιόλουστους χειμερινούς προορισμούς έχουν αύξηση κατά 6%, με τις τιμές να παρουσιάζουν μείωση 1%.
Το χειμερινό πρόγραμμα του tour operator έχει πωληθεί κατά 90% και «κλείνει όπως αναμενόταν».
Η ασθενής ζήτηση για την Τουρκία έχει αντισταθμιστεί από τις χειμερινές πωλήσεις για την Ισπανία, ιδιαίτερα για τα Κανάρια Νησιά, καθώς και σε ορισμένους προορισμούς μεγάλων αποστάσεων, όπως η Δομινικανή Δημοκρατία.
Μιλώντας για τις επιδόσεις του ομίλου, ο Peter Fankhauser είπε: «Με βάση την τρέχουσα απόδοση των συναλλαγών μας και υποστηριζόμενοι από περαιτέρω οικονομικά οφέλη από την εφαρμογή της στρατηγικής μας, συνεχίζουμε να αναμένουμε στο σύνολο του έτους, το βασικό λειτουργικό αποτέλεσμά μας, να είναι σύμφωνο με τις τρέχουσες προσδοκίες της αγοράς».
Και πρόσθεσε: «Καθώς κοιτάζουμε μπροστά για το υπόλοιπο του έτους, είμαι βέβαιος ότι οι προσπάθειές μας να ενισχύσουμε την ποιότητα και την ποικιλία των προσφορών για διακοπές, θα κερδίσει περισσότερους οπαδούς για την Thomas Cook».
Το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων της Κω τι κάνει ? Κοιμάται ?