Αρχικά η εταιρεία τους είπε ότι η πτήση θα καθυστερούσε για δύο ώρες λόγω βλάβης – Το αεροσκάφος θα αναχωρήσει τελικά για Λονδίνο ένα 24ωρο μετά την προγραμματισμένη ώρα
Αργά το απόγευμα της Κυριακής η αεροπορική εταιρεία έστειλε μήνυμα στα κινητά τους τηλέφωνα με το οποίο τους ενημερώνει πως η πτήση θα πραγματοποιηθεί στις 6.10 αύριο το πρωί. Ένα 24ωρο μετά την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης…
Η «Οδύσσεια» των επιβατών ξεκίνησε λίγο μετά τις 6 το πρωί όταν όλοι τους επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο και ετοιμάστηκαν για την απογείωση. Μία ώρα μετά, έχοντας παραμείνει στην καμπίνα ενημερώθηκαν πως το αεροσκάφος παρουσίασε βλάβη και η πτήση θα καθυστερήσει για δύο ώρες. Στις 8 η εταιρεία ανακοίνωσε πως η πτήση θα ξεκινήσει στις 11 κάτι το οποίο τελικά δεν συνέβη καθώς υπήρξε νέα καθυστέρηση για τις 2 το μεσημέρι. Και ενώ οι αγανακτισμένοι επιβάτες περιμέναν να πετάξουν για τον προορισμό τους κλεισμένοι στην πύλη και χωρίς να έχουν καμία επικοινωνία με την αεροπορική εταιρεία έμαθαν πως η αποκατάσταση της βλάβης θα καθυστερήσει μέχρι τις 4 το μεσημέρι.
Ακολούθησαν σκηνές πανικού καθώς οι περισσότεροι ζητούσαν να ακυρωθεί η πτήση ώστε να πάρουν πίσω τα χρήματα του εισιτήριου την ώρα που η εταιρεία ανέβαλε την απογείωση για τις 6 το απόγευμα.
Δείτε βίντεο:
«Από τις 8 το πρωί δεν υπήρχε προσωπικό στο terminal να μας πει τι συμβαίνει. Καλούσαμε την αεροπορική εταιρεία και πετούσαν το «μπαλάκι» στο αεροδρόμιο. Όταν στις 11 βγήκε ανακοίνωση πως θα πετάξουμε στις 14.00 για τους περισσότερους δεν υπήρχε πλέον λόγος να πετάξουμε γιατί πηγαίναμε για ένα συνέδριο στο Λονδίνο. Η εταιρεία δεν ακύρωνε τα εισιτήρια για να μην δώσει αποζημίωση. Αρνούνται να ακυρώσουν την πτήση για να μην πληρώσουν.
Και ενώ στην αρχή μας έλεγαν ότι περιμένουν ένα αεροσκάφος για να λύσει το πρόβλημα στις 16.00 το προσωπικό εδάφους έλεγαν ότι υπάρχει θέμα με τον καιρό. Κλείνουμε 14 ώρες ταλαιπωρία. Υπάρχει μια έντονη κατάσταση εδώ, είμαστε εγκλωβισμένοι, κλαίνε παιδιά» καταγγέλλει στο protothema.gr ένας από τους επιβάτες.