Χαιρετίζει το πλάνο του Σ.Ε.Τ.Ε. για την ανάδειξη της Ελλάδας σε νούμερο 1 τουριστικό προορισμό παγκοσμίως και προτίθεται να διπλασιάσει την επιβατική της κίνηση η Ryanair.
Η Ryanair, η No.1 αεροπορική εταιρία της Ευρώπης, καλωσορίζει το σχέδιο του Σ.Ε.Τ.Ε., για την ανάδειξη της Ελλάδος ως τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνοντας παράλληλα πως ο στόχος των 35 εκατομμυρίων τουριστών θα μπορούσε να αυξηθεί σε 40 εκατομμύρια, μέσω του διπλασιασμού της επιβατικής κίνησης της Ryanair, κατόπιν μείωσης των τελών αεροδρομίων.
Η Ryanair εξέφρασε την δυνατότητα ανάπτυξης της επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα από 5 εκατομμύρια αυτό το έτος σε 10 εκατομμύρια ανά έτος, κάτι το οποίο θα συνέβαλε σε 2.5 εκατομμύρια επιπλέον ετήσιες τουριστικές αφίξεις, υπερβαίνοντας έτσι τον στόχο του Σ.Ε.Τ.Ε. για 35 εκατομμύρια επισκέπτες ως το 2021. Καθώς το συγκεκριμένο αναπτυξιακό πλάνο υπόκειται σε χαμηλότερα τέλη αεροδρομίων, η Ryanair παροτρύνει την Ελλάδα να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ισπανίας και της Ιταλίας, όπου η μείωση των τελών και των φόρων το περασμένο έτος απέφερε ρεκόρ τουριστικής ανάπτυξης, τροφοδοτούμενη από την Ryanair.
Παράλληλα, η Ryanair παρακινεί την κυβέρνηση και τους Ελληνικούς φορείς τουρισμού να τοποθετήσουν τα χαμηλά τέλη αεροδρομίων στον πυρήνα της νέας στρατηγικής ανάπτυξης τουρισμού, προς όφελος της επιβατικής κίνησης, του Ελληνικού τουρισμού και της στήριξης των παράπλευρων θέσεων εργασίας.
Δια στόματος Kenny Jacobs
Μιλώντας σχετικά, ο Kenny Jacobs της Ryanair είπε: «Καλωσορίζουμε το πλάνο του Σ.Ε.Τ.Ε. για την ανάδειξη της Ελλάδος ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού παγκοσμίως, αλλά παράλληλα σημειώνουμε πως ο στόχος των 35 εκατομμυρίων τουριστών θα μπορούσε να αυξηθεί σε 40 εκατομμύρια και να επιτευχθεί κατόπιν μείωσης των τελών αεροδρομίων από την Ελληνική κυβέρνηση, διαμορφώνοντας έτσι τις κατάλληλες συνθήκες για ραγδαία ανάπτυξη.
Η Ryanair θα μπορούσε να διπλασιάσει την ετήσια κίνηση της στην Ελλάδα από 5 εκατομμύρια σε 10 εκατομμύρια επιβάτες, μόνο εάν το κόστος για πτήσεις από και προς την Ελλάδα μειωθεί. Παρακινούμε την Ελλάδα να ακολουθήσει ως παράδειγμα την Ισπανία και την Ιταλία, όπου η μείωση των τελών αεροδρομίων απέφερε τεράστια ανάπτυξη και τουρισμό καθ’ όλη την διάρκεια του έτους. Τα χαμηλότερα κόστη, θα φέρουνε μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, περισσότερους τουρίστες, περισσότερα έσοδα από τον τουρισμό, καθώς και περισσότερες θέσεις εργασίας για τους Έλληνες πολίτες».
*Σύμφωνα με έρευνα της ACI, κάθε 1 εκατομμύριο πελάτες στηρίζουνε 750 ‘παράπλευρες’ θέσεις εργασίας στα διεθνή αεροδρόμια
Ανδρεάδης: Στόχος τα 35 εκατ. επισκέπτες
Τα 35 εκατομμύρια επισκέπτες και τα 20 δισ. ευρώ τουριστικά έσοδα μπορεί να προσεγγίσει η χώρα μας μέχρι το 2021, σύμφωνα με την επικαιροποιημένη μελέτη του Σ.Ε.Τ.Ε., η οποία είναι στη διάθεση της Πολιτείας, όπως είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Ανδρέας Ανδρεάδης, μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.
Ο κ. Ανδρεάδης, ο οποίος κατηγόρησε την Πολιτεία για έλλειψη αναπτυξιακού σχεδιασμού, πρόσθεσε ότι η Ελλάδα μπορεί να αναδειχθεί μετά των σημαντικότερων τουριστικών προορισμών του πλανήτη.
Ακολουθεί η ομιλία του προέδρου του Σ.Ε.Τ.Ε., Ανδρέα Ανδρεάδη:
«Αξιότιμοι προσκεκλημένοι, Αγαπητοί σύνεδροι,
Κυρίες και κύριοι,
Σας ευχαριστώ πολύ για την ιδιαίτερη τιμή και ευκαιρία να καταθέσω σήμερα από αυτό εδώ το βήμα τις σκέψεις μου για το μέλλον του τόπου μας.
Αν με ρωτούσε κάποιος να του πω τι είναι αυτό που μας λείπει και η Ελλάδα δεν μπορεί να βγει από αυτή την ατέρμονη κρίση, θα του απαντούσα ότι λείπει ίσως το πιο βασικό και ουσιώδες συστατικό.
Λείπει το όραμα. Λείπει η μεγάλη ιδέα. Ο προορισμός του ταξιδιού στον οποίο θα πρέπει όλοι μας να πιστέψουμε. Και βέβαια λείπει ο οδικός χάρτης, το αναπτυξιακό σχέδιο υλοποίησης του.
Δυστυχώς το πολιτικό σύστημα της χώρας δεν δείχνει ότι μπορεί να δώσει αυτή τη στιγμή μια ξεκάθαρη κατεύθυνση στον ελληνικό λαό. Η καθημερινή διαχείριση της κρίσης, η διαπραγμάτευση με τους θεσμούς, η προσπάθεια εξεύρεσης πόρων και η αναπόφευκτη, για όλους, αντίστροφη μέτρηση του χρόνου έως τις επόμενες εκλογές, που τα τελευταία χρόνια έχει συρρικνωθεί δραματικά, δεν αφήνει περιθώρια για ένα οραματικό δεκαετή σχεδιασμό.
Είναι αναγκαίο τόσο το πολιτικό σύστημα, όσο και η οικονομική και πνευματική ελίτ της χώρας να συνδράμουν στη διαμόρφωση εθνικού οράματος και οδικού χάρτη υλοποίησης.
Επιπρόσθετα, όποιος υποστηρίζει ότι τα μνημόνια είναι η λύση για την ανάπτυξη, αυταπατάται και παρασύρεται. Τα μνημόνια δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια εργαλειοθήκη βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας και του δημοσιονομικού νοικοκυρέματος. Είναι δεδομένο ότι τα περισσότερα από τα προτεινόμενα πρέπει να υλοποιηθούν για να μπει τάξη. Μόνο έτσι θέτουμε τις βάσεις για να αλλάξουμε την αντίληψη και την πρακτική μας, όσον αφορά στη διαμόρφωση ενός περισσότερο παραγωγικού δημόσιου τομέα, ενός σταθερότερου φορολογικού πλαισίου και μιας στέρεας δημοσιονομικής πολιτικής.
Αυτό όμως σίγουρα δεν αρκεί.
Η πραγματική ανάπτυξη, δεν θα προκύψει από τους δανειστές ή από κάποιον άλλο από μηχανής θεό. Θα συμβεί μόνο όταν εμείς οι Έλληνες συνειδητοποιήσουμε ότι το όραμα πρέπει να πηγάσει από εμάς για να υπηρετεί εμάς σήμερα και τις επόμενες γενιές.
Ας πάρουμε για παράδειγμα τον τομέα του τουρισμού. Ο λόγος για τον οποίο όλα τα χρόνια της κρίσης έχει δείξει γενικά σταθερότητα και θετικές αποδόσεις, συμβάλλοντας καταλυτικά στα έσοδα του κράτους, στην υποστήριξη του ΑΕΠ και της απασχόλησης, είναι ότι όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη αντιλήφθηκαν, από την πρώτη στιγμή, πως συσπειρώνοντας τις δυνάμεις τους και ακολουθώντας μια στοχευμένη στρατηγική μπορούσαν να θωρακίσουν τις επιχειρήσεις τους και να εκμεταλλευτούν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που τους προσφέρει η Ελλάδα. Το όραμα του τουρισμού ήταν – και παραμένει – η ανάδειξη της Ελλάδας ως του καλύτερου τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.
Προς αυτή τη κατεύθυνση ο ΣΕΤΕ, ως Κοινωνικός Εταίρος, έδειξε ευθύς εξ’ αρχής ότι θα ακολουθήσει μια σύγχρονη λογική. Εκπόνησε την μελέτη Οδικός Χάρτης 2021 και την κατέθεσε στη διάθεση της Πολιτείας και του τομέα προς υλοποίηση.
Σύμφωνα με την προσφάτως επικαιροποιημένη μελέτη, η χώρα μας έως το 2021 μπορεί να προσελκύσει 35 εκατ. επισκέπτες και να αγγίξει τα 20 δισ. έσοδα. Η μελέτη καταγράφει ότι υπάρχει ανάγκη να επενδυθούν περίπου 5-7 δισ. Ευρώ για την κατασκευή νέων καταλυμάτων 4 και 5 αστέρων καθώς και να ανακαινιστούν/ αναβαθμιστούν υπάρχουσες υποδομές, ώστε να είμαστε σε θέση να στοχεύσουμε σε εκείνες τις αγορές τουριστών με μεγάλη καταναλωτική δύναμη. Η μελέτη καταγράφει τα βασικά τουριστικά προϊόντα της χώρας μας, το Ήλιος & Θάλασσα, το City Break, τον Πολιτιστικό Τουρισμό, το MICE, και τον Ναυτικό τουρισμό.
Θα μπορούσα σε αυτό το σημείο να αριθμήσω τα εμπόδια στην ανταγωνιστικότητα και την λειτουργία του τομέα που έχει δημιουργήσει η στείρα και αντιαναπτυξιακή πολιτική της επιβολής υπέρμετρων φόρων. Αντ’ αυτού θα αναφερθώ σε αυτό που ο τομέας ανέπτυξε ως βασική άμυνα. Τρόπους να παραμείνει βιώσιμος, να μειώσει κόστη, να αναπτύξει επιχειρηματικές συνέργειες, να καλλιεργήσει δεξιότητες, να εκπαιδεύσει το ανθρώπινο δυναμικό του, να σχεδιάσει και να διαθέσει στην αγορά μοντέρνα προϊόντα και υπηρεσίες, να επενδύσει στο marketing, να συνεργαστεί με τις τοπικές κοινωνίες, να προστατεύσει το περιβάλλον και την πολιτιστική μας κληρονομιά.
Με λίγα λόγια, να μην χάσει τον δρόμο του προς την υλοποίηση του στόχου του. Συνθήκη πολλές φορές δύσκολη ή και ακατόρθωτη, ιδίως από την δεύτερη ταχύτητα του ελληνικού τουρισμού, των χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων που λειτουργούν στους λιγότερο γνωστούς προορισμούς, με την μικρή τουριστική περίοδο, που δεν έχουν κίνητρα και αναπτυξιακά οφέλη και δεν μπορούν να προβούν σε αναβαθμίσεις ποιότητας των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών γιατί πρέπει να υπομείνουν την ασταμάτητη φοροκαταιγίδα και τον αδυσώπητο διεθνή ανταγωνισμό.
Κυρίες και κύριοι,
Ο τουρισμός μπορεί να γίνει ο καταλύτης και το παράδειγμα για την υλοποίηση ενός εθνικού οράματος. Η χώρα μας έχει όλα τα προσόντα να γίνει μια παγκόσμια δύναμη στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Μια χώρα όπου Έλληνες και ξένοι θα θέλουν να ζουν μόνιμα η προσωρινά σε αυτή. Μία χώρα που θα σχεδιάσει από την αρχή και θα κατευθύνει την παιδεία της, την υγεία της, την αγροτική παραγωγή της, την μεταποίηση, το εμπόριο της, την τεχνολογία της, τις μεταφορές της, την ενέργεια, την ναυτιλία της στην κατεύθυνση παροχής υπηρεσιών παγκόσμια υψηλού επιπέδου.
Έτσι βλέπουμε ότι μπορεί να αλλάξει η Ελλάδα και οραματιζόμαστε όλους τους τομείς της οικονομίας να συνεργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση.
Είναι η ώρα των υγιών παραγωγικών δυνάμεων της χώρας να συμφωνήσουν στο εθνικό όραμα που θα μας βγάλει από την κρίση.
Μόνο έτσι θα κληρονομήσουμε ένα ισχυρό μέλλον και μια λαμπερή Ελλάδα στα παιδιά μας».
Μπλα μπλα μπλα Fraport μειώστε τα τέλη, μπλα μπλα μπλα εμείς δεν πρόκειται να πληρώσουμε για να έρθουν περισσότεροι τουρίστες, μπλα μπλα μπλα, κυβέρνηση δώστε επιδοτήσεις, μπλα μπλα μπλα, κυβέρνηση μειώστε φόρους.
ΕΡΙΞΕ ΦΟΡΟΥΣ.ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ.
στην ΚΩ.οπως η ροδος,τα χανια,και τωρα το απριλιο 2016 η κερκυρα.αν μπορεις μαζι με το υπουργειο τουρισμου να κανετε την κω ΒΑΣΗ ΤΗΣ RYANAIR και ολοι θα σε ευγνωμονουμε για το καλο που θα κανεις στο νησι.επισης φτιαξε τον μολο για κρουαζιεροπλοια να εχουμε τουρισμο χειμωνα καλοκαιρι.τοσα εκατομυρια ευρω δινεται στους προσφυγες.κανε κατι για το νησι.βαλε κω αθηνα με 20 ευρω αεροπορικως με astra ,ellinair,easy jet,ryanair κλπ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΧΟΤ ΣΠΟΤ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥ.ΕΚΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΥΛΟ.ΒΑΛΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΟΛΑΝΔΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΡΩΣΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩ.
ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΤΗΝ ΕΔΙΩΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ.
Η μποχαλία στην απέξω κλασσικά με αυτόν τον δήμαρχο που μπλέξαμε…
Ρε παιδιά έλεος!!!!!!!!!ποιος ακριβώς έδιωξε την Ryan air από το νησί;;;;;;;να μας τρελάνεται θέλετε;;;;;;;;