Μ αρέσει το τρικινητήριο 727 που ήταν ένα θαύμα αεροναυτικής.
Πέταξα πολλές φορές όταν είχε ζήτηση το ναύλο,άρα μεγάλη πληρότητα.
Θυμάμαι ακόμα στο παλιό αεροδρόμιο το 707 τετρακινητήριο με εκείνο το στρίγγλισα των Prat & Witney .
Για 747 δεν το θυμάμαι αν και υπηρέτησα 3 χρόνια στο Kgs.
Θυμάμαι όμως τύπους αεροσκαφών ξένων αεροσκαφών όπως Karavella ,που είχαν θέμα με απογείωση και ας λέει ότι θέλει ο βλάκας πιο πάνω.
Ένα τέτοιο μοντέλο απογειώθηκε κυριολεκτικά στο τσακ ,ξηλώνοντας τις πίσσες του διαδρόμου, πήρε ύψος πολύ αργά 1995.
Ωραίες αναμνήσεις. Αυτές οι εικόνες έβαλαν την Κω στο Κάδρο του διεθνούς γίγνεσθαι και την έκαναν τόσο διάσημη.
Μονοπώλιο σε όλο το δίκτυο, και μάλιστα στον Νησιωτικό μας σύμπλεγμα αλλά έπιασε ξέρα.
Αυτά είναι τα παρελκόμενα του Δημοσίου.
Είχε περισσότερους παρατρεχάμενους στο έδαφος παρά στο πτητικό μέρος.
Μ αρέσει το τρικινητήριο 727 που ήταν ένα θαύμα αεροναυτικής.
Πέταξα πολλές φορές όταν είχε ζήτηση το ναύλο,άρα μεγάλη πληρότητα.
Θυμάμαι ακόμα στο παλιό αεροδρόμιο το 707 τετρακινητήριο με εκείνο το στρίγγλισα των Prat & Witney .
Για 747 δεν το θυμάμαι αν και υπηρέτησα 3 χρόνια στο Kgs.
Θυμάμαι όμως τύπους αεροσκαφών ξένων αεροσκαφών όπως Karavella ,που είχαν θέμα με απογείωση και ας λέει ότι θέλει ο βλάκας πιο πάνω.
Ένα τέτοιο μοντέλο απογειώθηκε κυριολεκτικά στο τσακ ,ξηλώνοντας τις πίσσες του διαδρόμου, πήρε ύψος πολύ αργά 1995.
Ωραίες αναμνήσεις. Αυτές οι εικόνες έβαλαν την Κω στο Κάδρο του διεθνούς γίγνεσθαι και την έκαναν τόσο διάσημη.
Μονοπώλιο σε όλο το δίκτυο, και μάλιστα στον Νησιωτικό μας σύμπλεγμα αλλά έπιασε ξέρα.
Αυτά είναι τα παρελκόμενα του Δημοσίου.
Είχε περισσότερους παρατρεχάμενους στο έδαφος παρά στο πτητικό μέρος.