Στην Κω ανοίγει το πρώτο lifestyle ξενοδοχείο Ananea του DER Touristik

5
13000
Σε ένα νέο ξενοδοχειακό brand, που “ακούει” στο όνομα Ananea επενδύει ο γερμανικός τουριστικός πράκτορας DER Touristik, με το πρώτο ξενοδοχείο της νέα επωνυμίας να ανοίγει στο νησί της Κω, την 1η Ιουνίου.
Το νέο ξενοδοχειακό brand απευθύνεται στον “σύγχρονο, προσανατολισμένο στο στυλ ταξιδιώτη”, εξηγεί ο tour operator.
“Με το Ananea, εστιάζουμε στην τάση για ποιοτικότερες και πιο ατομικές διακοπές”, λέει ο Georg Schmickler, επικεφαλής του τμήματος Ξενοδοχείων στον DER Touristik Group.
Σταδιακή επέκταση του concept
Με το Ananea, δημιουργείται ένα ευρωπαϊκό ξενοδοχειακό brand boutique ξενοδοχείων, το οποίο απευθύνεται  σε “νέες, υψηλά αναπτυσσόμενες ομάδες-στόχους στις ευρωπαϊκές αγορές προέλευσης”, σημειώνει ο τουριστικός πράκτορας. Το concept πρόκειται να επεκταθεί διαδοχικά μετά το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείο στο Τιγκάκι της Κω, εφέτος το καλοκαίρι, με τον κ. Schmickler να λέει: “Θέλουμε να ανανεώνουμε το χαρτοφυλάκιό μας κατά ένα ή δύο ξενοδοχεία της νέας επωνυμίας κάθε χρόνο”.
Αρχικά, η έμφαση θα δοθεί σε παραθαλάσσιες τοποθεσίες σε μεσογειακούς προορισμούς, ενώ, μεσοπρόθεσμα, η ξενοδοχειακή μάρκα θα επεκταθεί και σε προορισμούς μεγάλων αποστάσεων.
Το Ananea υπόσχεται μια προσωποποιημένη εμπειρία διακοπών και απευθύνεται στην ομάδα-στόχο των 25 έως 40 ετών, που αναζητούν ένα μείγμα ατομικής εξυπηρέτησης, μοντέρνου σχεδιασμού και παροχών υψηλής ποιότητας.
“Με το brand Ananea έχουμε σαν όραμα να κάνουμε προσιτή την έννοια των boutique ξενοδοχείων”, λέει ο κ. Schmickler. “Λιγότερες επιλογές, αλλά περισσότερο περιεχόμενο”, σημειώνει. Ο ίδιος δηλώνει πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να συγκεντρώσει τις μελλοντικές γενιές “πιστών, σύγχρονων επισκεπτών” σε ένα μέρος.
Το νέο brand αναπτύχθηκε με τη συμβολή του ειδικού σε θέματα εμπορικών σημάτων, Remo Masala, ο οποίος ενήργησε ως εξωτερικός σύμβουλος με το γραφείο του Vision Alphabet.
Η νέα επωνυμία ως μέρος της νέας ξενοδοχειακής στρατηγικής του ομίλου
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος Ξενοδοχείων του DER Touristik, η νέα μάρκα υποστηρίζει τη στρατηγική του τμήματος, η οποία επικεντρώνεται σε “σαφές προφίλ μάρκας, υψηλή ποιότητα και μια ολοένα και πιο προσωποποιημένη ξενοδοχειακή εμπειρία”.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πλήρους εξαγοράς του premium club brand Aldiana, τον Μάιο του 2022, και την περαιτέρω επέκταση του brand τους τελευταίους μήνες, ο κ. Schmickler αναφέρει ότι τα πάντα είναι έτοιμα για περαιτέρω επέκταση το 2023. Η ανάπτυξη της κοινοπραξίας της DR Hospitality με την Deutsche Seereederei με τη μορφή συμμετοχής 75% στην ιταλική ξενοδοχειακή εταιρία Mira Hotels & Resorts πραγματοποιήθηκε ήδη την άνοιξη.
Το επόμενο βήμα θα ακολουθήσει τον Ιούνιο με το λανσάρισμα της του lifestyle brand Ananea. Ταυτόχρονα, το εμπορικό σήμα Primasol θα απομακρυνθεί από το αναπροσαρμοσμένο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων του τουριστικού οργανισμού φέτος και το Cooee το επόμενο έτος. Με αυτό το βήμα, ο τομέας ξενοδοχείων επικεντρώνεται όλο και περισσότερο σε υψηλής ποιότητας και ατομικές ξενοδοχειακές εμπειρίες, όπως αναφέρει ο DER Touristik.
Πηγή money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Δήμος θα μας πει γιατί δικαιούται προτιμησιακο στην παραλία το συγκεκριμένο ξενοδοχείο ενώ υπάρχει χαρακτηρισμένος δρόμος ανάμεσα σε αυτό και την παραλία??

  2. ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ, ΑΝΑΦΈΡΟΜΕ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ, ΝΕΡΟ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ. 2. ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΞΩ ? ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ALL INCLUSIVE, ME ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ . ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ.

  3. Τόσο μπλα μπλα και ουσία μηδέν. Τι θα πει «μείγμα ατομικής εξυπηρέτησης, μοντέρνου σχεδιασμού και παροχών υψηλής ποιότητας»; Αν διαβάσετε την περιγραφή στο booking.com ένα τετράστερο ξενοδοχείο είναι.

  4. Η γερμανική κατοχή συνεχίζεται, φτάνει το νησί δεν μπορεί να σηκώσει άλλες κλίνες για να κερδίζουν οι Γερμανοί

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ