Τουριστική Έκθεση Νορβηγίας, διαπιστώσεις από την αγορά, Koullias Hotels
Η τουριστική έκθεση στη Νορβηγία, Reiselivsmessen Oslo, πραγματοποιήθηκε την πρώτη εβδομάδα Ιανουαρίου, σε γραφικό χιονισμένο τοπίο, με θερμό ενδιαφέρον της αγοράς για την Ελλάδα που ήταν και η τιμώμενη χώρα της διοργάνωσης.
Συμμετείχαν με αποστολές, η Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, η Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής καθώς και τα Koullias Hotels από την Κω με τη γενική διευθύντρια κυρία Ελένη Μπάση. Ο ΕΟΤ με επί κεφαλής τον προϊστάμενο της Υπηρεσίας στη Σκανδιναβία, κύριο Παύλο Μούρμα είχε προετοιμάσει την πρώτη ημέρα μπουφέ καλωσορίσματος με ελληνική μουσική στους παρευρισκόμενους. Την έναρξη τίμησε με την παρουσία της, η πρέσβης της Ελλάδος στη Νορβηγία, κυρία Άννα Κόρκα. Τις επόμενες ημέρες στο περίπτερο της Ελλάδας, 15 τιμ, με πλούσιο υλικό, προβλήθηκαν όλες οι περιοχές της χώρας.
Την έκθεση με 140 εκθέτες συνολικά, επισκέφθηκαν 13.300 άτομα που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα και κυρίως για τα νησιά. Η σχέση που έχουν οι Νορβηγοί με τη θάλασσα, φάνηκε τόσο από τα μεγάλα περίπτερα των πλέον γνωστών εταιρειών κρουαζιέρας όσο και από τα ταξίδια που πραγματοποιούν με ιστιοπλοϊκά στα ελληνικά νησιά τα οποία γνώριζαν πολύ καλά. Είναι σημαντικό να μεριμνήσουμε, οι κρουαζιέρες που επιλέγουν, να συμπεριλαμβάνουν στο πρόγραμμά τους ελληνικά λιμάνια με επισκέψεις γνωριμίας στα νησιά.
Επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες της Κω και της Ρόδου εδώ και δεκαετίες, οι Νορβηγοί, ενδιαφέρθηκαν να μάθουν διαδρομές και αξιοθέατα σε κάθε ένα από τα μικρότερα νησιά της Δωδεκανήσου. Η αγάπη τους για τα νησιά και την Ελλάδα, εκδηλώθηκε με κάθε τρόπο, ακόμη και με τατουάζ που μας έδειξαν με μεγάλο καμάρι. Ιδιαίτερη προτίμηση έδειξαν στους μικρούς και ποιοτικούς προορισμούς.
Καλλιεργημένοι και με έμφυτη αγάπη για τη φύση, γνώριζαν τον Ιπποκράτη, πατέρα της Δυτικής Ιατρικής καθώς και τα βότανα – από τον κήπο του Διεθνούς Ιπποκρατείου Ιδρύματος της Κω- πάνω στο σελιδοδείκτη που πρόσφεραν για τα Κoullias Hotels η γενική διευθύντρια κυρία Ελένη Μπάση και η υπεύθυνη στρατηγικού μάρκετινγκ κυρία Άντα Καραγιάννη,. Τα δε φυσικά καλλυντικά σε πολυτελή συσκευασία, της καινοτόμου εταιρείας «Pandrosia» από την Κω, που πρόσφεραν, κέρδισαν το κοινό μεταφέροντας το πνεύμα του Ιπποκράτη για υγεία και ευζωία.
Μεγάλο το ενδιαφέρον για την τοπική κουζίνα και γενικά τα τοπικά προϊόντα και τη γαστρονομία. Η φιλικότητα των κατοίκων και η φιλοξενία, έχουν ενεργοποιήσει τα θερμά αισθήματά που εκδηλώνουν με κάθε ευκαιρία οι Νορβηγοί. Η ελληνική ύπαιθρος με την πλούσια χλωρίδα, οι καθαρές θάλασσες είναι οι λόγοι για την επιλογή του προορισμού. Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού που αναπτύσσονται στην Κω, mountain bike, cycling, hiking κλπ, είναι στα ενδιαφέροντα και τις αναζητήσεις τους. Το φως του Αιγαίου, λαμπερό και με μεγάλη διάρκεια, οι υποδομές του νησιού αλλά και των μονάδων όπως το Kosta Palace στην καρδιά της πόλης, μέλος των Koullias Hotels, είναι λόγοι για μεγάλα διαλείμματα εργασίας (workcation) σε περιβάλλον ευζωίας.