Πιθανό “χειρόφρενο” στις κρατήσεις εξαιτίας του “χάους” στα αεροδρόμια

0
240

Την ανησυχία ότι οι πρόσφατες, χαοτικές σκηνές στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου θα μπορούσαν να βάλουν “φρένο” στις περαιτέρω κρατήσεις για φέτος, εκφράζουν Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες.

Οι πράκτορες επικαλέστηκαν το γεγονός ότι έλαβαν σημαντικό αριθμό τηλεφωνημάτων από πελάτες σχετικά με διακοπές που είχαν κλείσει, μετά από τις αναφορές στα μέσα ενημέρωσης για απροσδόκητες ακυρώσεις πτήσεων και παραθεριστές που δεν μπορούσαν να φύγουν από το Ηνωμένο Βασίλειο ή καθυστερούσαν να επιστρέψουν πίσω στην πατρίδα τους.

Αεροπορικές εταιρίες όπως η easyJet, η British Airways, η TUI, η Wizz Air και η Vueling ήταν μεταξύ εκείνων που ακύρωσαν πτήσεις κατά τη διάρκεια του περασμένου Σαββατοκύριακου, με τα αεροδρόμια Gatwick, Bristol και Luton να είναι μεταξύ των αεροδρομίων που επλήγησαν περισσότερο.

Η Advantage Travel Partnership δήλωσε ότι το ένα τρίτο των κλήσεων προς τα μέλη της ήταν από πελάτες που αγωνιούσαν για τα ταξίδια. Η διευθύντρια ψυχαγωγίας της εταιρίας, Kelly Cookes, είπε σε δηλώσεις της πως είναι κατανοητή η ανησυχία των πελατών για το αν θα μπορέσουν να ταξιδέψουν χωρίς απρόοπτα στο άμεσο μέλλον και το καλοκαίρι. “Η τρέχουσα κατάσταση πλήττει την ακόμα εύθραυστη εμπιστοσύνη των πελατών”, τόνισε με νόημα.

Η ίδια είπε ότι ο όγκος των κρατήσεων δεν έχει μειωθεί, αλλά παραδέχθηκε ότι ορισμένα μέλη είναι πλέον “πιο επιλεκτικά ως προς το τι και σε ποιον”.

Η easyJet Holidays δέχθηκε ιδιαίτερα έντονη κριτική από τους πράκτορες, οι οποίοι δυσκολεύονταν να επικοινωνήσουν με την εταιρία κι εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για την έλλειψη προσωπικού στα αεροδρόμια, που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τους ταξιδιώτες.

Ωστόσο, ο αερομεταφορέας εξέδωσε στο μεταξύ επιστολή προς τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, με την οποία τους διαβεβαιώνει ότι θα καταβάλει οποιαδήποτε προμήθεια των πρακτόρων για κρατήσεις που ακυρώθηκαν εντός 48 ωρών από την αναχώρηση.

Η Resfeber Travel στο Gloucester έχει κατεβάσει την easyJet Holidays από την πώληση. “Είδα ο ίδιος τι συμβαίνει στο αεροδρόμιο του Bristol. Δεν μπορώ να διακινδυνεύσω να υποβάλω τους πελάτες μας σε αυτό”, είπε ο διευθυντής τους τουριστικού γραφείου,  Arron Mitchell.

Από την πλευρά της η διευθύντρια του Triangle Travel, Jessica Munday, δήλωσε ότι επιχείρησε 104 κλήσεις στη γραμμή βοήθειας της easyJet Holidays, επί 27 ώρες, προτού καταφέρει να επικοινωνήσει, αφού η δική της πτήση για την Αλικαρνασσό της Τουρκίας από το αεροδρόμιο Gatwick ακυρώθηκε το Σάββατο. “Πρέπει να υπάρχουν σχέδια έκτακτης ανάγκης”, είπε η ίδια.

Σε απάντηση στις επικρίσεις, η easyJet Holidays δήλωσε ότι ενημέρωσε την ειδική σελίδα της στο Facebook για τους ταξιδιωτικούς συνεργάτες, ενημερώνοντας τους πράκτορες ότι θα επικοινωνήσει με τους πελάτες αλλά και τους πράκτορες το συντομότερο δυνατό, προτείνοντάς τους εναλλακτικές λύσεις διακοπών.

Η TUI ζήτησε συγγνώμη για τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις της. “Μπορούμε να καθησυχάσουμε τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας ταξιδιωτικούς πράκτορες ότι επρόκειτο για μια έκτακτη κατάσταση και πως οι περισσότερες πτήσεις μας λειτουργούν τώρα κανονικά”, είπε εκπρόσωπος της εταιρίας.

Η εταιρία τόνισε ότι ήταν ζωτικής σημασίας οι πράκτορες να μεταβιβάσουν τα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών τους, ώστε να μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με τους παραθεριστές για τυχόν ακυρώσεις ή καθυστερήσεις και τόνισε ότι οι πράκτορες θα εξακολουθήσουν να λαμβάνουν προμήθεια για τις ακυρωμένες κρατήσεις.

πηγή: https://money-tourism.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ