Ξενοδοχείο σχεδιάζει να μηνύσει Βρετανούς πελάτες μετά από δυσφημιστική ανάρτησή τους

0
486

Τουρκικό ξενοδοχείο φέρεται να ανάρτησε μήνυμα στο διαδίκτυο, στο οποίο αναφέρει ότι σκοπεύει να κινηθεί νομικά εναντίον Βρετανών επισκεπτών, που ισχυρίστηκαν ότι δέχθηκαν επίθεση στο ξενοδοχείο και ότι ένα από τα παιδιά τους παραλίγο να απαχθεί.

Οι Βρετανοί πελάτες του τετράστερου Club Aqua Plaza, στην Αττάλεια, δημοσίευσαν τους ισχυρισμούς αυτούς στο Facebook και σε μια κριτική στο Tripadvisor, η οποία έκτοτε έχει αφαιρεθεί από την πλατφόρμα αξιολόγησης, όπως, άλλωστε, και η ανάρτηση στο Facebook, αλλά όχι πριν αναδημοσιευτεί πολλές φορές και τη δουν δεκάδες χιλιάδες χρήστες.

Ορισμένοι από τους επισκέπτες, μεταξύ των οποίων και μια γυναίκα από την Ιρλανδία που συναναστρεφόταν με τους Βρετανούς παραθεριστές στο μπαρ του ξενοδοχείου, επανέλαβαν τους ισχυρισμούς αυτούς, κατά τη διάρκεια συνέντευξης στον ιρλανδικό Τύπο και στον ιρλανδικό ραδιοφωνικό σταθμό RTE.

Είπαν ότι έπιναν το ποτό τους στο ξενοδοχείο τις πρώτες πρωινές ώρες, μαζί με τα παιδιά τους, όταν δύο ντόπιοι άνδρες “εμφανίστηκαν από το πουθενά” και άρχισαν να τους επιτίθενται λεκτικά. Ισχυρίστηκαν ότι ο ένας μέσω μιας πετσέτας κάλυψε το κεφάλι ενός δίχρονου παιδιού και προσπάθησε να το πάρει μαζί του πριν κάποιοι Γερμανοί επισκέπτες το “σώσουν”.

Οι Βρετανοί επισκέπτες συνέχισαν να περιγράφουν έναν καβγά μεταξύ αυτών και των Τούρκων ανδρών, πριν φτάσει η αστυνομία.

Ωστόσο, το Club Aqua Plaza φέρεται να απέρριψε τους ισχυρισμούς με ανάρτηση στη δική του σελίδα στο Facebook, η οποία έδωσε μια διαφορετική εκδοχή των γεγονότων, υποστηρίζοντας ότι οι επισκέπτες ήταν θορυβώδεις και ένας από αυτούς επιτέθηκε στην ασφάλεια του ξενοδοχείου.

Η ανάρτηση, η οποία έκτοτε έχει αφαιρεθεί, ανέφερε ότι “το ξενοδοχείο παίρνει εξαιρετικά σοβαρά τέτοιους ισχυρισμούς”, προσθέτοντας: “Θα παραπέμψουμε σε διοικητική και ποινική ευθύνη όλα τα πρόσωπα που εμπλέκονται στη διάδοση σκόπιμα ψευδών πληροφοριών και όλα τα πρόσωπα που ευθύνονται για την πρόκληση οικονομικής ζημίας και ζημίας στη φήμη του ξενοδοχείου μας”.

Το ξενοδοχείο πωλείται από αρκετούς tour operators στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένων της easyJet Holidays, καθώς και από διαδικτυακούς, τουριστικούς πράκτορες, όπως οι On the Beach, Travel Republic και loveholidays.

Αρκετοί χρήστες του Facebook έκαναν αναρτήσεις για να δηλώσουν ότι θέλουν να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους ή να μετακινηθούν σε άλλο ξενοδοχείο, αφού διάβασαν την ανάρτηση των Βρετανών πελατών στο διαδίκτυo.

Πηγή: money-tourism.gr

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ