Την ώρα που η Τουρκική οικονομία καταρρέει, η χώρα προβάλει τα τουριστικά θέλγητρα του Αιγαίου, αλλάζοντας μάλιστα και το όνομά του
Στις αποχρώσεις του γαλάζιου, κάτω από τον ήλιο, με μουσική και σε κεντρικό πλάνο το Αιγαίο…σε αυτήν την πλοκή στηρίζεται βίντεο προώθησης της Τουρκίας ως πόλου έλξης για το καλοκαίρι.
Το μέσο ανάδειξης τουρκικών προορισμών “Turkiye” αναδεικνύει, με σύνθημα «ακτή της ευτυχίας», τα σημεία ιστορικής σημασίας και τις τοποθεσίες που ενδείκνυνται για καλοκαιρινές αποδράσεις.
Βασικό λογότυπο του βίντεο η λέξη “Turkaegean”, με το τουρκικό μέσο τουριστικού ενδιαφέροντος να προβάλλει τη θάλασσα του Αιγαίου ως κομμάτι της τουρκικής καλοκαιρινής σεζόν.
Σε κυρίαρχη θέση βρίσκονται τα πλάνα από το Αιγαίο, οι βουτιές στη θάλασσά του και όλα αυτά συμπυκνώνονται στη φράση “Turkaegean”.
H διαφήμιση της χώρας στον παγκόσμιο τουρισμό γίνεται εν μέσω της κατρακυλάς της τουρκικής οικονομίας, και σε μια περίοδο που η Άγκυρα έχει δεχθεί συστάσεις από την ΕΕ για αποφυγή προκλήσεων στην Ανατολική Μεσόγειο ώστε να εξασφαλιστεί η θετική ατζέντα συνομιλιών ανάμεσα στις δυο πλευρές.
Στο βίντεο, με την ανατολίτικη μουσική σε συνδυασμό με τις παραλίες, τις ακτές, τα ψαρικά και την ιστορία, εκπέμπεται ένα μήνυμα για την προσέλκυση των τουριστών που θα δώσουν ώθηση στην οικονομία η οποία επλήγη σοβαρά το τελευταίο διάστημα, τη στιγμή που και η πανδημία άφησε αρνητικό αποτύπωμα, όπως άλλωστε σε πολλές χώρες, έτσι και στην Τουρκία.