Μαρία Τσιμισίρη: Μία Κώα αεροσυνοδός στους αιθέρες με την Aegean

4
10770

Η Ειρήνη Μαρία Τσιμισίρη εργάζεται ως αεροσυνοδός στην ελληνική εταιρεία Aegean. Μία αγγελία στο Βήμα της Κω πριν 6 χρόνια ήταν αρκετό για να της αλλάξει την επαγγελματική ζωή και να της ανοίξει νέους ορίζοντες.

Από την βάση της Κω, στις ευρωπαϊκές πτήσεις , στους 600 επιβάτες την ημέρα και την καθήλωση των αεροπλάνων λόγω κορονοϊού και το αισιόδοξο μέλλον, το «ταξίδι» της Μαρίας είναι συναρπαστικό.

Όπως είπε η ίδια στο Ράδιο Πρώτο 91.5, μία αγγελία στο Βήμα της Κω πριν 6 χρόνια της άλλαξε την ζωή. « Είδα την αγγελία που υπήρχαν νέες θέσεις για την βάση στο αεροδρόμιο της Κω και είπα να δοκιμάσω. Τελικά η Aegean με προσέλαβε ως αεροσυνοδός στο αεροδρόμιο της Κω. Στη συνέχεια όλο αυτό εξελίχθηκε και μεταφέρθηκα στην Αθήνα. Έχω ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα, την Ευρώπη , Αφρική, Ρωσία και Ισραήλ. Όμως οι ώρες που περνάμε στο εξωτερικό είναι ελάχιστες και έτσι δεν βλέπω και πολλά.»

Σύμφωνα με την Μαρία η ζωή μίας αεροσυνοδού είναι αρκετά δύσκολη και απαιτητική. Πολλές ώρες πτήσεις, πολλές πόλεις μέσα σε μία ημέρα, χρόνος προετοιμασίας και υποχρεωτικός χρόνος ξεκούρασης.

« Επειδή εργαζόμαστε σε ειδικές συνθήκες υπάρχει αυστηρό πρωτόκολλο που τηρούμε. Είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε ξεκουραστεί πριν ξεκινήσουμε τις πτήσεις και να είμαστε σε μία ήρεμη κατάσταση. Επίσης έχουμε εκπαιδευτεί για να διαχειριστούμε κάθε απρόοπτο που μπορεί να προκύψει στον αέρα είτε με επιβάτη είτε με την πτήση. Χρειαζόμαστε και χρόνο προετοιμασίας διότι φοράμε στολή, το μακιγιάζ κτλ και γενικά είναι μία δουλειά που προσφέρει εκπλήξεις αλλά είναι και δύσκολη.

Η Μαρία τις κανονικές εποχές συναντούσε περίπου 600 επιβάτες καθημερινά. Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε αναστολή καθώς οι πτήσεις είναι μειωμένες και τα αεροπλάνα καθηλωμένα. « Όταν ξεκίνησε η πανδημία άλλαξε αμέσως ο τρόπος εργασίας. Κάθε στιγμή που το αεροπλάνο είναι στο έδαφος , σημαίνει απώλειες για την εταιρεία. Παρόλα αυτά, η Aegean αγόρασε νέα αεροπλάνα , δεν ακύρωσε την παραγγελία και προσπαθεί από τα νησιά να κάνει πολλές πτήσεις εξωτερικού ώστε να αποσυμφορηθεί η Αθήνα. Αυτό είναι μία τουριστική ευκαιρία ανάπτυξης και για την Κω.»

Η πιο δύσκολη επαγγελματική στιγμή για την Κώα αεροσυνοδό ήταν η επιστροφή του καλοκαίρι. « Ήταν μεγάλο το σοκ όταν επέστρεψα στην δουλειά. Αεροδρόμια άδεια, πτήσεις με λίγους επιβάτες, μάσκες που κάνουν την διαδικασία απρόσωπη. Πολλές φορές ένας επιβάτης θέλει να δει το χαμόγελό μας για να ηρεμήσει και τώρα δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.»

Μέτρα υγιεινής κατά του κορονοϊού

Η Μαρία εξήγησε ότι πλέον τα πρωτόκολλα καθαρισμού και υγιεινής έχουν γίνει ακόμη πιο αυστηρά λόγω του κορονοϊού και το ταξίδι με το αεροπλάνο είναι ασφαλές.

« Γίνεται καθημερινά απολύμανση στα αεροσκάφη και στα αεροδρόμια. Επίσης τα κλιματιστικά στις καμπίνες διαθέτουν ειδικά φίλτρα μέγιστης απόδοσης. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.»

Σάντυ Λαδικού

Πηγή: https://vimatisko.gr

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εχω τα ταξιδευσει μαζι σου κοπελλα μου πολλες φορες λογω δουλειας μπραβο.
    Αντωνη αξιοσ φιλε.

  2. Μπράβο στην κοπέλα κι ας μην την ξέρω. Φαίνεται πολύ σοβαρή και προσγειωμένη παρότι βρίσκεται πολύ συχνά στους αιθέρες

Γράψτε απάντηση στο Κώα Ακύρωση απάντησης