Ο όμιλος σύμφωνα με πληροφορίες του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, το 2019 έφερε στην Ελλάδα 52.000 τουρίστες, από τους οποίους το Bravo έφερε 40.000 από την Δανία σε Χανιά, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κω.
Ακόμη οι υπόλοιπες εταιρίες είχαν προγράμματα σε Κέρκυρα, Κρήτη και Σαντορίνη. Συνολικά είχε περισσότερους από 300.000 τουρίστες που διακινούσε σε παραθεριστικούς προορισμούς. Η μητρική εταιρία έκλεισε το 2019 με κύκλο εργασιών 1,4 DKK και με έλλειμμα σχεδόν 200 εκατ. κορωνών Δανίας (26,5 εκατ. €), μεγάλο μέρος του οποίου θα επιβαρύνει το Ταμείο Εγγύησης Ταξιδιών της χώρας, που ανέρχεται συνολικά σε 300 εκατ. κορώνες.
Το Ταμείο Εγγύησης Ταξιδιών καλύπτει τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρεοκοπούν και οι απώλειες είναι συνήθως μικρότερες από 20 εκατομμύρια DKK. Το προηγούμενο ρεκόρ προήλθε από την πτώχευση της Calypso World Travel το 1996, η οποία κόστισε στο ταμείο 28 εκατ. DKK.
Τα χρήματα του Ταμείου προέρχονται από την ταξιδιωτική βιομηχανία και εάν το ταμείο εξαντληθεί, μπορεί να ληφθεί ένα τραπεζικό δάνειο με κρατική εγγύηση και, στη συνέχεια, οι ίδιες οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να καλύψουν το δάνειο. Το μήνυμα του Bravo Στην θέση του Bravo Tours Travelco Nordic, εμφανίζεται πλέον ο Bravo Tours.
Ο ιδρυτής του Bravo Peder Hornshøj, ο οποίος συνεχίζει ως CEO και διευθυντής της εταιρείας έγραψε σε μήνυμά του: “Με μια νέα ιδιοκτησία, η Bravo Tours με Δανούς ιδιοκτήτες και τον ιδρυτή της, συνεχίζει την λειτουργία της. Μετά από μια πολύ ταραχώδη περίοδο για τη ταξιδιωτική βιομηχανία της Δανίας και ειδικότερα την Bravo Tours – λόγω της χρεοκοπίας μιας αεροπορικής εταιρείας και της συγχώνευσης άλλων εταιρειών – η Bravo Tours είναι πάλι σε καλή κατάσταση και οικονομικά ισχυρή.
Είναι μια μεγάλη χαρά για μένα που καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό χρηματοοικονομικό κύκλο ιδιοκτητών, έτσι ώστε στο μέλλον να μπορούμε επίσης να διασφαλίσουμε τη χαρά των διακοπών για 100.000 Δανούς επισκέπτες, ακριβώς όπως κάναμε για σχεδόν 22 χρόνια. Στις πολύ δύσκολες στιγμές που έχουμε περάσει τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της κρίσης του κορονοϊού, είχαμε μια μεγάλη υποστήριξη από πολλούς πελάτες μας. Σας ευχαριστώ πολύ όλους.
Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορούμε τώρα να συνεχίσουμε το ταξίδι μας μαζί σας και να έχουμε τη δύναμη να καταβάλουμε περισσότερες προσπάθειες. Οι πελάτες μας πρέπει να περιμένουν το ίδιο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που είχαν πάντα”.
– Πηγή: money-tourism.gr