Cleopatra Collection στην Καρδάμαινα της Κω: Ρομποτική τεχνολογία στο κομμάτι της καθαριότητας | web-reception & private check-in

4
1144

7 ημέρες απέμειναν από την έναρξη λειτουργίας του Ξενοδοχειακού & Τουριστικού Ομίλου Cleopatra Collection στην Καρδάμαινα της Κω, για την τουριστική σεζόν 2020.

 

Ο όμιλος Cleopatra Collection, πρωτοπορεί και πάλι με δύο νέες  καινοτόμες υπηρεσίες.

 

Εισάγει για πρώτη φορά στον Ελληνικό τουρισμό τη ρομποτική τεχνολογια στο κομμάτι της καθαριότητας, επενδύοντας σε ρομποτ που σκουπίζουν, σφουγγαρίζουν και απολυμαίνουν 24 ωρες το 24ωρο τους κοινόχρηστους χώρους των ξενοδοχείων του.

Στο κομμάτι της υποδοχής δίνεται στους επισκέπτες η δυνατότητα της web-reception (ανέπαφο  on spot check-in μέσω απομακρυσμένης reception) και του private check-in (στο δωμάτιο)  ενώ από 29 Ιουνίου 2020 μπαίνει σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα online check-in, εξελίσσοντας και βελτιώνοντας την υπάρχουσα δυνατότητα για αεροπορικού τύπου check-in που εφαρμόζεται στα ξενοδοχεία του ομίλου ήδη από το 2017.

 

Με την ευκαιρία θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα Cleopatra Collection έχοντας βαθιά περιβαλλοντική ευαισθησία, πέραν της ανακύκλωσης, και των λοιπών πρακτικών ελάχιστου δυνατού περιβαλλοντικού αποτυπώματος, είναι ο πρώτος Ξενοδοχειακός Όμιλος στην Ελλάδα που από τις αρχές του 2018 έχει εγκαταστήσει, σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (που προσφέρεται δωρεάν σε όλους κι όχι μόνο στους επισκέπτες του Ομίλου).

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ειμεθα πολυ περιεργοι να δουμεν τον ρομποτ-καθαριστρια καθως επισης και το ποσοστο ηλεκτρικων αυτοκινητων που διαθετει η χωρα και συγκεκριμενα το νησι της Κω για να μην πω η Καρδαμαινα! Οσο αναφορα το web check in, private check in ειναι μεν πρωτοποριακο και μειωνει το κοστος λειτουγρειας της επιχειρησης αλλα εξαλειφει την διαπροσωπικη σχεση που πελατη με τον εργαζομενο (ρεσεψιονιστ) και κανει το ξενοδοχειο πιο απροσωπο.. Πιος ο λογος να μην διαλεξει καποιος το AirBnB να ειναι και μονος του σαν στο σπιτι του αμα ειναι να βλεπει ρομποτ και ντουβαρια? Οσο για τα ποσοστα ανεργιας που αυτες οι »πρωτοποριακες» κινησεις δημιουργουν δεν το σηζηταμε καν… Καλη τουριστικη σεζον φιλεναδες

    • Αγαπητέ Αναμεταδότη,
      Θα θεωρήσουμε καλοπροαίρετο το σχόλιό σας και σας ευχαριστούμε που μας δίνετε τη δυνατότητα να διευκρινίσουμε κάποια σημεία. Όσον αφορά τη «ρομπότ-καθαρίστρια» όπως την αποκαλείτε, λειτουργεί επικουρικά στο τμήμα του housekeeping, δίνοντας τη δυνατότητα στις εργαζόμενους της καθαριότητας να ασχοληθούν με σημαντικές λεπτομέρειες . Το δε προσωπικό καθαριότητας φέτος έχει αυξηθεί κατά 25%. Σχετικά με το check-in (web-online-private) λειτουργεί παράλληλα με το παραδοσιακό check-in κι ο επισκέπτης επιλέγει ποια μέθοδος του ταιριάζει καλύτερα. Οι επισκέπτες του Ομίλου τα 32 τελευταία χρόνια γνωρίζουν ότι θα συναντήσουν χαμογελαστά φιλικά πρόσωπα κι όχι ρομπότ ή ντουβάρια.
      Όσον αφορά το σημείο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων θεωρούμε ότι το να προετοιμαζόμαστε για το άμεσο μέλλον είναι θετικό καθώς η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ πιο ευρέως διαδεδομένη στην υπόλοιπη Ευρώπη απ’ότι στην Ελλάδα.
      Θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε και να διαπιστώσετε εκ του σύνεγγυς τα πιο πάνω
      Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή σεζόν 2020!

  2. Δεν εχεις αδικο σε αυτα που λες.Αλλα αμα διαβασεις εκθεσης και αναλυσεις περιοδικων θα δεις οτι στο αμεσω μελλον ακομα πιο πολλες δουλιες θα χαθουν για παντα λογω ρομποτικης….για παραδειγμα οι ταμιες στα σουπερ μαρκετ σε μερικα χρονια δεν θα υπαρχουν. Δεν χρειαζεσαι καν ρεσεπιονιστ να σου δωσει πληροφοριες για το νησι πια…Ρωτας το Google.Δυστηχως.

Γράψτε απάντηση στο Τόνης Ακύρωση απάντησης