Επιστροφή των προκαταβολών – early bookings, κατά περίπτωση, ένα μήνα μετά την λήξη της εφετινής σαιζόν, με συμψηφισμό του τζίρου που θα γίνει εφέτος, ζητάει ο ταξιδιωτικός κολοσσός TUI από τους Έλληνες ξενοδόχους, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές.
Σε επικοινωνία που είχαν επιτελείς του πολυεθνικού ταξιδιωτικού κολοσσού με Έλληνες ξενοδόχους, εξήγησαν ότι η TUI αντιλαμβανόμενη την περιορισμένη ρευστότητα των ξενοδοχείων και τις δυσκολίες ενόψη του ανοίγματος, δεν ζητάει επιστροφή προκαταβολών – early bookings άμεσα, αλλά στο τέλος της εφετινής τουριστικής περιόδου και αφού αφαιρεθούν τα ποσά από τις διαμονές των πελατών στους επόμενους μήνες.
Επιπροσθέτως, σημειώνουν ότι με δεδομένη την κατεύθυνση που έδωσε η Κομισιόν χθες για επιστροφή χρημάτων από αεροπορικές εταιρίες και tour operators, στους πελάτες, εάν αυτοί δεν επιθυμούν voucher, οι ανάγκες ρευστότητας των tour operators θα είναι υψηλές.
Αλλαγή συμβολαίων
Ωστόσο μια άλλη εξέλιξη που προκαλεί ανησυχία στους Έλληνες ξενοδόχους, είναι οι επικοινωνίες στελεχών της TUI, που επιθυμούν να αλλάξουν συμβόλαια guarantee σε allotment, για το 2021.
Ξενοδόχοι με τους οποίους επικοινώνησε το money-tourism.gr, τόνισαν ότι πέραν της αλλαγής αυτής, που αφορά άρτι υπογραφέντα συμβόλαια, η TUI UK, ζητάει τις ίδιες τιμές και σε πολλές περιπτώσεις αποκλειστικότητα, να μην μπορεί δηλαδή ο ξενοδόχος να πουλάει σε άλλους τour operators στην αγγλική αγορά.
Πηγή από tour operator σημειώνει ότι λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και των ειδικών συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί, η διατήρηση των τιμών είναι μονόδρομος, έστω κι αν αλλάζουν τα συμβόλαια και σημείωσε ότι «εφόσον οι πληρότητες παραμείνουν υψηλές, ο ξενοδόχος δεν θα έχει απώλεια εσόδων» και θα περάσει χωρίς αρνητικές συνέπειες για όλες τις πλευρές η δύσκολη αυτή περίοδος».
– Πηγή: money-tourism.gr