Η πανδημία του κορωνοϊού θα αλλάξει εντελώς τα ταξίδια, ενώ βραχυπρόθεσμα η έμφαση πρέπει να δοθεί στη διασφάλιση των 3 εκατ. θέσεων εργασίας που εξαρτώνται από τον τουρισμό στη Γερμανία. Σε αυτό συμφώνησαν οι εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού στην πρώτη εικονική συνάντηση του Travel Industry Club της Γερμανίας που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη.
Όλοι οι συμμετέχοντες ζήτησαν γρήγορη εφαρμογή των μέτρων στήριξης στις επιχειρήσεις προκειμένου η τουριστική βιομηχανία της χώρας να μην καταρρεύσει.
Ο τουρισμός ήταν ο πρώτος κλάδος που επηρεάστηκε και την ίδια στιγμή ο κλάδος που θα ανακάμψει πιο αργά, δήλωσε ο επικεφαλής πολιτικής επικοινωνίας της Ομοσπονδίας Βιομηχανίας Γερμανικού Τουρισμού, BTW, Jörg Michael Rösner
Είναι πρωτοφανές τα εισοδήματα ενός ολόκληρου κλάδου της οικονομίας να μειώνονται στο μηδέν μέσα σε λίγες ημέρες, και, επιπλέον, όλα τα εισοδήματα του εξαμήνου πρέπει να εξισοροπιστούν, όπως επισήμανε το μέλος ΔΣ του φορέα για τη βιομηχανία ταξιδίων στο διαδίκτυο, VIR, κ. Michael Buller.
Ο πρόεδρος της συμμαχίας ανεξάρτητων ταξιδιωτικών εταιριών, ASR, Jochen Szech, βιώνει την κατάσταση από κοντά με τον τουρ οπερέιτορ που διαθέτει, Go-East Reisen, στον οποίο όλες οι πωλήσεις για την Άνοιξη βρίσκονται στο μηδέν.
Την ίδια ώρα, είναι δύσκολη η ανάκτηση πληρωμών από τους παρόχους υπηρεσιών.
Στο Travel Industry Club υπήρξε κοινή αντίληψη ότι τα ταξίδια δεν θα επιστρέψουν στην ατζέντα μετά την κρίση του κορωνοϊού και ότι στο μέλλον, ιδιαίτερα στον κλάδο των επαγγελματικών ταξιδίων, πολλές δραστηριότητες θα δοκιμαστούν.
Η συνειδητοποίηση ότι πολλά ραντεβού θα μπορούν να διεξάγονται εικονικά με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας, θα συνεχίσει να έχει επίδραση και στο μέλλον όχι μόνο στα επαγγελματικά ταξίδια αλλά και στον επαγγελματικό κόσμο των τουριστών.
Κανείς από τους συμμετέχοντες δεν πιστεύει ότι η επιθυμία για ταξίδια θα χαθεί εντελώς μετά την κρίση του κορωνοϊού.
Ο κ. Buller εμφανίστηκε πιο αισιόδοξος, αναφέροντας ότι η εκτίμηση των ανθρώπων για τα ταξίδια θα μπορούσε να αυξηθεί. Η εποχή που τα ταξίδια θα μπορούν να αγοραστούν μόνο με βάουτσερ θα πρέπει να τελειώσει, δήλωσε.
Επιπλέον, ο πρόεδρος της ASR, δήλωσε ότι η εμπειρία ανοικτών συνόρων παίρνει μια εντελώς διαφορετική διάσταση εξαιτίας της τρέχουσας κρίσης.
Διαβάστε επίσης
Condor: Η γερμανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο της προσωρινής κρατικοποίησης
Στην προσωρινή κρατικοποίηση της αεροπορικής εταιρείας Condor προσανατολίζεται η γερμανική κυβέρνηση, εάν τελικά δεν προχωρήσει η συμφωνία εξαγοράς της από την πολωνική PGL, μητρική εταιρεία της LOT Polish Airlines.
Σύμφωνα με πληροφορίες, που δημοσιεύονται σε ξένα μέσα ενημέρωσης, μόλις την περασμένη εβδομάδα η Condor ζήτησε πρόσθετες κρατικές ενισχύσεις ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ για τη διατήρηση των δραστηριοτήτων της. Πιθανότατα μέσα στις επόμενες ημέρες θα αποφασισθεί η χορήγηση του νέου δανείου-γέφυρα.
Όπως αναφέρεται, εάν η κυβέρνηση καταλήξει στην εθνικοποίηση της Condor, αυτό θα διαρκέσει μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα και μόλις ο κλάδος των ταξιδιών ανακάμψει από την κρίση του κοροναϊού θα αναζητηθεί εκ νέου αγοραστής.
Υπενθυμίζεται ότι η Condor ανήκε στο Thomas Cook Group , πριν από την κατάρρευση του τουρ οπερέιτορ τον Σεπτέμβριο του 2019, και τότε διασώθηκε με κρατικό δάνειο ύψους 380 εκατ. ευρώ.
Τον Ιανουάριο του 2020, η LOT συμφώνησε να αγοράσει την Condor για περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ, με τη φιλοδοξία να δημιουργήσει έναν κοινό ευρωπαϊκό αεροπορικό όμιλο, που θα διακινεί πάνω από 20 εκατ. επιβάτες ετησίως.
Ωστόσο, οι απρόβλεπτες και πρωτοφανείς επιπτώσεις από την πανδημία COVID-19 στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία μπορεί να καταστήσει αδύνατη την ολοκλήρωση της συμφωνίας. Η PGL έχει ζητήσει ορισμένες εγγυήσεις για να προχωρήσει η συμφωνία, κάτι που εκτιμάται ότι δεν θα δεχθεί η γερμανική κυβάρνηση.
Σιγά τους τζαμπαντζηδες των all inclusive. Αυτοί κοιμούνται όρθιοι. Τόσες εθνικότητες υπάρχουν..