+28% η Κως: Ελλάδα, Τουρκία και Αίγυπτο, επέλεξαν οι Γερμανοί τουρίστες τον Αύγουστο

0
361

Οι Γερμανοί τουρίστες επέλεξαν τον Αύγουστο, φθηνές online προσφορές της τελευταίας στιγμής για την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Ελλάδα, ενώ αντιθέτως η Ισπανία έχασε και πάλι μερίδιο σε μια αγορά που ανέκαμψε σημαντικά, σύμφωνα με τα τελευταία μηνιαία στοιχεία για τα πακέτα διακοπών ,της Amadeus.

Οι πωλήσεις πακέτων διακοπών, αλλά και οι online κρατήσεις, για τους δέκα πρώτους μαζικούς προορισμούς, στη Γερμανία, αυξήθηκαν ελαφρά (κατά 0,7%) τον Αύγουστο, συνεχίζοντας την σταθερή βελτίωση που ξεκίνησε τον Ιούνιο. Η αύξηση οφείλεται σε κρατήσεις μέσω διαδικτύου, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 3% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Οι πωλήσεις μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων, οι οποίες έχουν υψηλότερες μέσες τιμές, ήταν 2,1% χαμηλότερες από τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. Η μέση τιμή κράτησης ανά άτομο στα ταξιδιωτικά γραφεία ήταν στα  € 928, 23% υψηλότερη από την μέση τιμή κράτησης στο διαδίκτυο. Η Αττάλεια ενίσχυσε την ανοδική της πορεία κατά την τρέχουσα τουριστική περίοδο, σημειώνοντας αύξηση 5,4%, που αναλύεται σε αύξηση 7,7% στις online κρατήσεις που αντιστάθμισαν τις χαμηλότερες πωλήσεις στα πρακτορεία.

Οι τιμές στο διαδίκτυο για την τουρκική Ριβιέρα ήταν κατά μέσο όρο σχεδόν 15% χαμηλότερες από ό, τι στα ταξιδιωτικά γραφεία (όπου η μέση τιμή κράτησης ήταν 807 ευρώ ανά άτομο). Η Αίγυπτος ήταν ένας ακόμη νικητής τον περασμένο μήνα με σταθερή ανάπτυξη για τη Χουργκάντα ​​(+ 8,7%) και την Marsa Alam (+ 11,1%).

Οι online κρατήσεις ξεπέρασαν τις πωλήσεις ταξιδιωτικών πρακτορείων και για τους δύο προορισμούς, ενώ οι τιμές στο διαδίκτυο για τη Χουργκάντα ​​ήταν κατά 30% χαμηλότερες από ό, τι στα ταξιδιωτικά πρακτορεία

. Η Ελλάδα σημείωσε καλά αποτελέσματα τον Αύγουστο μετά από έναν αδύναμο Ιούλιο με ανάπτυξη για τους τρεις μεγαλύτερους προορισμούς των Γερμανών παραθεριστών. Το Ηράκλειο πέτυχε αύξηση χάρη στην αύξηση των πωλήσεων στα πρακτορεία κατά 2,9%, παρά τις υψηλότερες μέσες τιμές.

Η Ρόδος σημείωσε μέτρια άνοδο, λόγω της ισχυρότερης ανάπτυξης στο διαδίκτυο, ενώ οι κρατήσεις για την Κω (+ 28%) αυξήθηκαν για τρίτο συνεχή μήνα.

Ωστόσο, η Ισπανία συνέχισε να χάνει μερίδιο αγοράς στην γερμανική αγορά πακέτων διακοπών, σύμφωνα με τα στοιχεία του Amadeus. Οι κρατήσεις για την Palma, η οποία παραμένει το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο προορισμού, μειώθηκαν κατά 3,3% τον Αύγουστο, κυρίως λόγω πτώσης των πωλήσεων κατά 6,7% στα ταξιδιωτικά πρακτορεία, όπου η μέση τιμή διακοπών είναι 29% υψηλότερη από την online.

Η διψήφια πτώση των κρατήσεων για τις Καναρίους Νήσους συνεχίστηκε τον περασμένο μήνα, αν και ήταν χαμηλότερες από τους τελευταίους μήνες. Tα νησιά εξακολουθούν να πωλούν καλύτερα στα ταξιδιωτικά γραφεία παρά online, παρά τις υψηλότερες τιμές.

Για παράδειγμα, η μέση τιμή ενός πακέτου στην Τενερίφη που πραγματοποιήθηκε μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου ήταν στα € 1.214 τον προηγούμενο μήνα, ποσοστό που ήταν κατά 30% υψηλότερο από τη μέση τιμή διαδικτύου.

Όσον αφορά τα τρία κύρια νησιά, η Fuerteventura (-11,4% συνολικά) σημείωσε πτώση κατά 4,3% στις κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών γραφείων, αλλά και μείωση στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, κατά 18,8%. Ομοίως, η Τενερίφη (-12,4%) είχε 6,6% πτώση στα ταξιδιωτικά γραφεία, αλλά 18,5% στο διαδίκτυο και το Λας Πάλμας (-17,1%) υπέστη σημαντικές μειώσεις τόσο στα ταξιδιωτικά γραφεία (15,7%), όσο και στις online κρατήσεις (-19,4%). Η Amadeus Leisure IT (πρώην Traveltainment) διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος των κρατήσεων, τόσο μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων, όσο και μέσω διαδικτύου, για οργανωμένα πακέτα διακοπών στη γερμανική αγορά, καθιστώντας τα στοιχεία που δημοσιοποιεί, αξιόπιστο δείκτη των τάσεων της ζήτησης

 money-tourism.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ