ΘΕΜΑ : “Η Κως επιβεβαίωσε τη δυναμική της στις διεθνείς εκθέσεις του Μιλάνου και των Βρυξελλών”
Ο Δήμος Κω, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Ένωση Ξενοδόχων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή του νησιού.
Στις δύο διεθνείς εκθέσεις τουρισμού σε Μιλάνο και Βρυξέλλες, επιβεβαιώθηκε η δυναμική της Κω ως τουριστικού προορισμού.
Στη Διεθνή έκθεση Τουρισμού «ΒΙΤ 2017» στο Μιλάνο, το Δήμο Κω εκπροσώπησε ο εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος & αρμόδιος για τις Δημόσιες και Διεθνείς Σχέσεις κ. Νικόλαος Κανταρζής, ο οποίος είχε επαφές με Tour Operators που δραστηριοποιούνται στην Κω και με δημοσιογράφους από Ιταλικά ΜΜΕ αλλά και ιστοσελίδες που έχουν ως σημείο αναφοράς τον τουρισμό.
Ο Δήμος της Κω, επίσης, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ένωση Ξενοδόχων Κω, συμμετείχε στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «Salon des Vacances» στις Βρυξέλλες.
Ο Αντιδήμαρχος κ. Ηλίας Σιφάκης σε δήλωση του, αναφέρει:
“Τα μηνύματα από την παρουσία της Κω στις Βρυξέλλες είναι απόλυτα θετικά. Επιβεβαιώθηκε ότι το νησί μας είναι ο αγαπημένος προορισμός των Βέλγων Τουριστών. Μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για τη νέα τουριστική περίοδο από τη στιγμή που η Κως διατηρεί τη δυναμική της, παρά τις καθυστερήσεις που παρουσιάζει η ροή των κρατήσεων στους περισσότερους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα.
Ενωμένοι προβάλλουμε την Κω, αναδεικνύουμε την πιο όμορφη και ελκυστική εικόνα για το νησί μας.”
Γραφείο Τύπου Δήμου Κω
Βρε άσχετοι, στην εποχή του διαδικτύου ποιος θα πάει στις τουριστικές εκθέσεις να πάρει ένα φυλλάδια της πλάκας που θα του δώσουν και με μπακλαβαδάκια και ντοματάκι γλυκό θα αποφασίσει να επισκεφτεί την Κω;;; Μπαίνουν στο διαδίκτυο, συγκρίνοντας τιμές και προορισμούς, διαβάζουν σχόλια επισκεπτών και αποφασίζουν…. Αντί για ταξιδάκια τοπικοί μας άρχοντες φροντίστε να έχουμε καθαριότητα, φτηνές τιμές και κάθε τι που από στόμα σε στόμα θα φέρουν νέους επισκέπτες. Αντί για αυτά ο Δήμος μας δεν κατάφερε τα στοιχειώδη, καθαριότητα, φτηνό νερό και με τα ακριβότερα δημοτικά τέλη κατάφερε το τουριστικό πακέτο για την Κω να είναι κατά πολύ ακριβότερο από των ανταγωνιστών μας… ®Νυχτοκαβαλάρης©
Βρε το παιδί που γέρασε ταξιδεύοντας, πόσα θα προλάβει ακόμα;;; Τώρα που κλείνει η μακρά περίοδος ταξιδιών αναψυχής, τα τελευταία με πληρωμή από τον Δήμο για τρελές σε εκθέσεις και μέχρι την Κούβα και τις Σεϋχέλλες, άρχισε να κάνει προγράμματα αναψυχής με νέο όχημα την περιφέρεια του Γλυνού αλλά ακόμα και του Χατζημάρκου με τον οποίον συνεργάζονται άψογα με την γλώσσα απέξω …
Συμφωνώ σε όλα πλην ενός, ότι το τουριστικό προϊόν της Κω θα έπρεπε να είναι πιο φτηνο από τους ανταγωνιστές μας (Τουρκία/Βόρειο Αφρική). Καλό είναι να είναι πιο ακριβό αλλά θα έπρεπε να είναι και πιο ποιοτικό το οποίο δυστυχώς δεν είναι. Στόχος πρεπει να είναι η αναβάθμιση του και όχι να πέσουμε στο λούκι του ποιος θα φέρει φτηνότερα επισκέπτες που κερδίζουν οι μεγάλοι τουρ. Η Κως δυστυχως πέρα από τις βασικές υποδομές δεν έχει και ΟΥΤΕ ΕΝΑ σοβαρό συγκριτικό πλεονέκτημα. Ούτε ένα. Γιατί να έρθει κάποιος στην Κω; Θάλασσες και παραλίες, υπάρχουν πολλά ελληνικά νησιά που έχουν καλύτερες…. Κάστρα και αρχαία; Επίσης…
Μην τους ακούς! Συνέχισε! Είμαστε μαζί σου
Φαντάζομαι ότι στην έκθεση τους είπες για τα φαναράκια που αγόρασε στη Μαρίνα ο Στρατηγός
Άμα μεγαλώσω θέλω να να ταξιδεύω και να με γράφουν οι εφημερίδες!!!!!Θα γίνω υποψηφιος !!!!
Από το Κουβέιτ θα έρχεται ένα αεροπλάνο κάθε έξη μήνες. Από τον Λίβανο ένα αεροπλάνο κάθε χρόνο Και από τη Βραζιλία μπορεί να έρχεται μπορεί και όχι. Και ο κύριος πήγε στην Ιταλία που έρχονται εκατόν πενήτα χιλιάδες Ιταλοί κάθε χρόνο και ο ίδιος έκλεισε το μουσείο της Ιταλικής Αρχιτεκτονικής. Άνθρωπε μου είσαι μόνο για ταξιδάκια