Μεγάλη αύξηση στις κλίνες σε Κρήτη, Ρόδο και Κω, της τάξης του 40%, σχεδιάζει η TUI Γερμανίας για το ερχόμενο καλοκαίρι, με παράλληλη αύξηση της χωρητικότητας πτήσεων από τη Γερμανία, στις οποίες περιλαμβάνονται και νέες πτήσεις της Easyjet από το Βερολίνο.
Η διεύρυνση της προσφοράς του μεγάλου τουρ οπερέιτορ στην Ελλάδα εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική του για το καλοκαίρι του 2017, σύμφωνα με την οποία διπλασιάζεται το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων, με 150.000 ξενοδοχειακά καταλύματα, κυρίως σε μακρινούς προορισμούς, πόλεις και προορισμούς με ανεξάρτητη μετάβαση των τουριστών.
Επιπλέον, προστίθενται 300.000 εξοχικές κατοικίες.Φιλοδοξία του οργανισμού είναι να προσφέρει στους πελάτες τους μεγαλύτερη και καλύτερης ποιότητας ποικιλία στην αγορά, ενώ προστίθενται ακόμα 15 νέα επώνυμα ξενοδοχεία.
Στην Ιταλία, το χαρτοφυλάκιο διευρύνεται κατά 50%, με την προσθήκη 1.000 νέων μονάδων. Θα εισαχθούν 3 νέα ξενοδοχεία με ιδιόκτητα brand στη χώρα, με 2 Sensimar αποκλειστικά για ενηλίκους στην Καλαβρία και τη Σαρδηνία καθώς και ένα πεντάστερο TUI Blue στο χωριό Castelfalfi της Τοσκάνης.
Στην Ισπανία, αυξάνεται η χωρητικότητα στα Κανάρια κατά 20% με προβλέψεις για εξαιρετική προοπτική ανάπτυξης στην ενδοχώρα, ειδικά στην Ανδαλουσία, με αύξηση πτήσεων προς Μάλαγα και Jerez ενώ το πρόγραμμα επεκτάθηκε με την Ουέλβα.
Στην υπόλοιπη Ευρώπη, η TUI αυξάνει την προσφορά της σε προορισμούς όπως η Βουλγαρία, η Κροατία, η Πορτογαλία και η Αυστρία, προσθέτοντας city break στη Σκανδιναβία.Στους μακρινούς προορισμούς ο οργανισμός ισχυρίζεται ότι ξεπέρασε την Dertour στη Β. Αμερική λαμβάνοντας ηγετική θέση γερμανού τουρ οπερέιτορ στη συγκεκριμένη αγορά αυτό το χειμώνα, και διεύρυνε το πρόγραμμα για το καλοκαίρι του 2017 στην ήπειρο με την προσθήκη περισσότερων ξενοδοχείων αλλά και προγραμμάτων στην Αλάσκα και το Yukon.
Οι τιμές θα παραμείνουν σταθερές, με αύξηση όμως 3% στην Ισπανία και μείωση 5% στην Τουρκία. Μειώσεις θα υπάρξουν και στους μακρινούς προορισμούς.Ο διευθυντής Γερμανίας στον οργανισμό, Sebastian Ebel, στοχεύει σε μερίδιο 25% στην αγορά μέσα στα επόμενα χρόνια, και δήλωσε ότι ο τουρ οπερειτορ κέρδισε 1,5% αυτό το καλοκαίρι, καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 22,3%.
Όπως όλοι οι τουρ οπερέιτορ, η TUI είχε φέτος απώλειες σε Τουρκία, Αίγυπτο και Τυνησία, όμως διατήρησε τα έσοδα σταθερά προσφέροντας εναλλακτικούς προορισμούς στη δυτική Μεσόγειο.
Οι κερδισμένοι της TUI το καλοκαίρι που μας πέρασε ήταν η Ισπανία, τα Κανάρια, η Ιταλία και η Ελλάδα.
Το θέμα είναι η ποιότητα των επισκεπτών και εννοώ το οικονομικό τους επίπεδο. Φέτος, από επίσημες δηλώσεις, είχαμε αύξηση ατόμων και μείωση στα έσοδα. Στην Κω μπορεί να έχουμε αύξηση ατόμων αλλά είμαστε ουραγοί στα έσοδα. Πουλάμε πολύ φτηνά και κατά 95% με συμφωνίες All Inclusive. Κάθε χρόνο και χειρότερα. Το προϊόν της Κω είναι TOP TRADE, εξαιρετικό, κρίμα να ξεπουλιέται τζάμπα.