Αρχική Ειδήσεις Ταξίδια-Τουρισμός «Κανόνι» – σοκ στον τουρισμό! Κλείνουν airtickets και Tripsta | Ανακοίνωση εταιρειών...

«Κανόνι» – σοκ στον τουρισμό! Κλείνουν airtickets και Tripsta | Ανακοίνωση εταιρειών -Τι θα συμβεί με τα αεροπορικά εισιτήρια

0
1788

Οι πληροφορίες δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν. Και μαζί τους το χειρότερο σενάριο τόσο για τον ελληνικό τουρισμό όσο και (κυρίως) για εκατοντάδες εργαζόμενους. Η Tripsta και η airtickets βάζουν λουκέτο και ρίχνουν «κανόνι». Από χθες έγιναν 180 απολύσεις εργαζομένων και θα ακολουθήσουν κι άλλες, αφού θα απολυθούν όλοι οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο της ριζικής αναδιάρθρωσης της εταιρίας. Υπενθυμίζεται ότι η Tripsta διαχειρίζεται δυο από τα πιο γνωστά online ταξιδιωτικά πρακτορεία στην Ελλάδα, καθώς εκτός από το airickets είχε και το Travelplanet24.

Οι δυο εταιρίες ανακοίνωσαν ότι όλοι οι εργαζόμενοι θα αποζημιωθούν και θα τους καταβληθούν τα δεδουλευμένα τους. Στην ανακοίνωσή τους, οι δυο εταιρίες αναφέρουν ότι τις προσεχείς μέρες βάζουν λουκέτο και γι’ αυτό θα αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Ωστόσο, διευκρινίζουν ότι τα εισιτήρια που έχουν ήδη εκδοθεί και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.

Τι οδήγησε στο «λουκέτο»

Τις τελευταίες μέρες οι πληροφορίες που ήθελαν την Tripsta να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στο οικονομικό άνοιγμα που φτάνει ακόμη και τα 70 εκατ. ευρώ, εντάθηκαν. Σε αυτό ήρθε να προστεθεί η αδυναμία λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου της Τravelplanet24, μια ανακοίνωση περί τεχνικών προβλημάτων στο airtickets.gr αλλά και οι αναρτήσεις στα social media περί μαζικών απολύσεων.
«Οι εταιρείες, αφού εξάντλησαν κάθε δυνατή εναλλακτική λύση, οδηγήθηκαν στη δύσκολη απόφαση της αναδιάρθρωσης και της προς το παρόν αναστολής έκδοσης μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων»

Η ανακοίνωση των δυο εταιριών επιβεβαιώνει ουσιαστικά το οικονομικό αδιέξοδο. Γίνεται λόγος για ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας των Tripsta και airtickets. Και εξαπολύεται επίθεση σε εκείνους που είχαν λαμβάνειν. Οι δυο εταιρίες κάνουν λόγο για «αναίτια, πρωτοφανώς άδικη επιθετική και καταχρηστική συμπεριφορά», η οποία «αποστράγγισε αιφνίδια τα ταμειακά τους διαθέσιμα».

Αναφέρουν δε ότι είχε γίνει συμφωνία με την ΙΑΤΑ για μια πολύ ευνοϊκή ρύθμιση αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους. Οι εταιρίες «φωτογραφίζουν» συγκεκριμένους συνεργάτες τους, που «προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη», υπονόμευσαν τη συμφωνία.

«Με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους», αναφέρει η ανακοίνωση. Στην οποία προαναγγέλλεται και προσφυγή στη δικαιοσύνη «με όλα τα νομικά και δικαστικά μέσα».

Η ανακοίνωση της Tripsta και της airtickets

H Tripsta και η airtickets® ανακοινώνουν ότι τις προσεχείς ημέρες είναι υποχρεωμένες να προβούν σε ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας τους και να αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Παρά τις διαρκείς προσπάθειες των εταιρειών να αντεπεξέλθουν στην αναίτια και άδικη συμπεριφορά συνεργατών τους και συγκεκριμένα πολυεθνικών εταιρειών διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων, δυστυχώς η πρωτοφανώς άδικη, επιθετική και καταχρηστική συμπεριφορά απέναντί τους, αποστράγγισε αιφνίδια τα ταμειακά τους διαθέσιμα.

Το επιχειρηματικό πλάνο που εφαρμόστηκε, η περικοπή των δαπανών και η εξισορρόπηση των προβλημάτων ρευστότητας των εταιρειών οι οποίες έχουν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, είχαν ήδη αρχίσει να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και δημιούργησαν βάσιμες προοπτικές για την επιχειρηματική ανάκαμψή τους. Επιπλέον, η καινοτόμος συμφωνία που πέτυχαν οι εταιρείες με την ΙΑΤΑ – που εκπροσωπεί 290 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο – και η πολύ ευνοϊκή ρύθμιση αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη θετική έκβαση του εγχειρήματος.

Δυστυχώς, όμως, συγκεκριμένοι συνεργάτες, προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη, αντί να σταθούν αρωγοί, υπονόμευσαν οποιοδήποτε σχεδιασμό και με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους.

Είναι αυτονόητο ότι η Tripsta και η airtickets® στρέφονται εναντίον τους με όλα τα νομικά και δικαστικά μέσα και ευελπιστούν στη δικαίωσή τους από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Ωστόσο, η δικαστική διαδικασία είναι χρονοβόρος. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες, αφού εξάντλησαν κάθε δυνατή εναλλακτική λύση, οδηγήθηκαν στη δύσκολη απόφαση της αναδιάρθρωσης και της προς το παρόν αναστολής έκδοσης μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Πρώτο μέλημα των εταιρειών υπήρξε η πλήρης εξασφάλιση των δεδουλευμένων και όλων των νόμιμων αποζημιώσεων προς τους εργαζομένους τους και η εξόφληση όλων των υποχρεώσεών τους προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς.

H Tripsta και η airtickets® ήταν και είναι οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου και οι μοναδικές που ανταγωνίστηκαν ευθέως τους πολυεθνικούς ανταγωνιστές τους, οι οποίοι άλλωστε θα είναι και οι μόνοι ωφελημένοι από τη σημερινή εξέλιξη.

Οι ιστότοποι των εταιρειών λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.

Οι εργαζόμενοι και η διοίκηση των δύο εταιρειών, με σεβασμό προς τους πελάτες τους και προς την ιστορία τους, θα εργαστούν με αξιοπρέπεια και ευσυνειδησία και με μοναδικό μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Για κάθε εξέλιξη οι εταιρείες θα παράσχουν άμεση ενημέρωση προς όλους.

Πηγή: newsit.gr

Σε ριζική αναδιάρθρωση των λειτουργιών τους και αναστολή της έκδοσης εισιτηρίων ανακοίνωσαν ότι προχωρούν η Τripsτa και η Airtickets. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», όλοι οι πελάτες που έχουν αεροπορικό εισιτήριο στα χέρια τους (δική τους, ή άλλη εκτύπωση), θα εξυπηρετηθούν κανονικά από τις αεροπορικές εταιρείες και η οποιαδήποτε ζημία θα βαρύνει τους ενδιαμέσους εμπλεκόμενους.

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται: 

H Tripsta και η airtickets® ανακοινώνουν ότι τις προσεχείς ημέρες είναι υποχρεωμένες να προβούν σε ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας τους και να αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Παρά τις διαρκείς προσπάθειες των εταιρειών να αντεπεξέλθουν στην αναίτια και άδικη συμπεριφορά συνεργατών τους και συγκεκριμένα πολυεθνικών εταιρειών διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων, δυστυχώς η πρωτοφανώς άδικη, επιθετική και καταχρηστική συμπεριφορά απέναντί τους, αποστράγγισε αιφνίδια τα ταμειακά τους διαθέσιμα.

Το επιχειρηματικό πλάνο που εφαρμόστηκε, η περικοπή των δαπανών και η εξισορρόπηση των προβλημάτων ρευστότητας των εταιρειών οι οποίες έχουν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, είχαν ήδη αρχίσει να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και δημιούργησαν βάσιμες προοπτικές για την επιχειρηματική ανάκαμψή τους. Επιπλέον, η καινοτόμος συμφωνία που πέτυχαν οι εταιρείες με την ΙΑΤΑ – που εκπροσωπεί 290 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο – και η πολύ ευνοϊκή ρύθμιση αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη θετική έκβαση του εγχειρήματος.

Δυστυχώς, όμως, συγκεκριμένοι συνεργάτες, προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη, αντί να σταθούν αρωγοί, υπονόμευσαν οποιοδήποτε σχεδιασμό και με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους.

Είναι αυτονόητο ότι η Tripsta και η airtickets® στρέφονται εναντίον τους με όλα τα νομικά και δικαστικά μέσα και ευελπιστούν στη δικαίωσή τους από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Ωστόσο, η δικαστική διαδικασία είναι χρονοβόρος. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες, αφού εξάντλησαν κάθε δυνατή εναλλακτική λύση, οδηγήθηκαν στη δύσκολη απόφαση της αναδιάρθρωσης και της προς το παρόν αναστολής έκδοσης μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Πρώτο μέλημα των εταιρειών υπήρξε η πλήρης εξασφάλιση των δεδουλευμένων και όλων των νόμιμων αποζημιώσεων προς τους εργαζομένους τους και η εξόφληση όλων των υποχρεώσεών τους προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς.

H Tripsta και η airtickets® ήταν και είναι οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου και οι μοναδικές που ανταγωνίστηκαν ευθέως τους πολυεθνικούς ανταγωνιστές τους, οι οποίοι άλλωστε θα είναι και οι μόνοι ωφελημένοι από τη σημερινή εξέλιξη.

Οι ιστότοποι των εταιρειών λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.

Οι εργαζόμενοι και η διοίκηση των δύο εταιρειών, με σεβασμό προς τους πελάτες τους και προς την ιστορία τους, θα εργαστούν με αξιοπρέπεια και ευσυνειδησία και με μοναδικό μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Πηγή: Καθημερινή

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ