Ένα τρισέλιδο αφιέρωμα του Casa Cook στο National Geographic Traveller που συνιστά ταυτόχρονα μία μεγάλη διαφήμιση για της Κω.
Να γίνουμε όλοι αρωγοί στην προώθηση του νησιού μας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Θα μας δώσει την δυνατότητα να αποκτήσουμε νέες αγορές και να αυξήσουμε τις πωλήσεις του σε τουριστικό επίπεδο.
Το νησί αδιαμφησβήτητα είναι από τα πιο όμορφα νησιά του αιγαίου που λειτουργεί σχεδόν σε ένα τουριστικό μονοπωλιακό πεδίο.
Είναι καιρός να βλέπουμε το νησί μας και ως ένα brand name για τις διεθνής τουριστικές αγορές.
Γαβριήλ Καραθωμάς
Το εν λόγω αφιέρωμα τονίζει ιδιαίτερα από πλευράς μηνύματος το ισχυρό brand name τόσο του Thomas Cook όσο και για το Casa Cook. Το Casa Cook τοποθετείται ως επιλογή φιλική προς την οικογένεια για τα μεγαλύτερα παιδιά, αλλά αναφέρεται στο γεγονός ότι «διατηρεί το ξεχωριστό ήθος» του.
Το τρισέλιδο αφιέρωμα αναφέρεται σε βάθος στην προσφορά του Casa Cook, τόσο από άποψη σχεδιασμού, όσο και άπο άποψη, περιβάλλοντος, διαμονής και διατροφής.
[pdf-embedder url=»http://www.aegeanews.gr/wp-content/uploads/2017/12/14.12.17-National-Geographic-Traveller.pdf» title=»14.12.17, National Geographic Traveller»]
Ευτυχώς που έγινε η δομή και φύγανε όλοι αυτοί από το λιμάνι αλλιώς την κάτσαμε!!