Η Κως του τουρισμού ευεξίας προβάλλεται στη Γαλλική Τουριστική Αγορά

5
877

ΘΕΜΑ : “Η Κως του τουρισμού ευεξίας προβάλλεται στη Γαλλική Τουριστική Αγορά.”

Άκρως επιτυχημένη κρίνεται η προβολή της Κω και των υποδομών τουρισμού ευεξίας που διαθέτει, στο γνωστό γαλλικό περιοδικό “SPA DE BEAUTE”.

Το Γραφείο Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου Κω, οργάνωσε την επίσκεψη στο νησί μας Γαλλίδας δημοσιογράφου του περιοδικού, που συνοδευόταν από φωτογράφο από τις 12 έως τις 16 Σεπτεμβρίου με στόχο την προβολή και την διαφήμιση της Κω και με ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή των υποδομών υπηρεσιών SPA και ευεξίας που διαθέτει το νησί μας.

Σε αυτή την κοινή προσπάθεια συνέβαλαν όλοι και κυρίως οι φορείς αλλά και οι επιχειρηματίες του νησιού, που για μία ακόμα φορά επιβεβαίωσαν ότι ο τουρισμός μας ενώνει όλους.

Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως για την πολύτιμη συμβολή τους, την Ένωση Ξενοδόχων Κω, το ξενοδοχείο «SUN PALACE» για την φιλοξενία, τα ξενοδοχεία «CASA COOK», «DIAMOND DE LUX HOTEL», «AQUA BLUE LUXURY BOUTIQUE» & «KIPRIOTIS VILLAGE RESORT» για την ξενάγηση στις εγκαταστάσεις spa, τον κ. Θ. Διακογιάννη για την συνοδεία στο Ασκληπιείο και την ξενάγηση στον κήπο του Ιπποκράτη στο Ιπποκράτειο ίδρυμα, τον ΣΕΠΕΚΩ για την δωρεάν διάθεση γευμάτων στα εστιατόρια: «ZORBAS» & «ΕΛΙΑ» στην Παλιά Πόλη, «G.PLAZA» & «ΑΛΗΣ» στην πόλη της Κω, «SUNSET BALCONY» στην Ζιά, «PELAGOS» στη Καρδάμαινα, την κ. Τριανταφυλλοπούλου για την ξενάγηση στο Οινοποιείο, την Βιοτεχνία μελιού «Μέλισσα» στην Κέφαλο, τον κ. Παπαδημητρίου για την ξενάγηση στο Ελαιοτριβείο, την κ. Δρόσου για την ξενάγηση στο κτήμα παραγωγής Αλόης στο Πυλί και την κ. Μαστόρου για την Ιππασία στο Μαρμάρι.

Γραφείο Τύπου Δήμου Κω

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτό ήταν διαφήμιση ΟΧΙ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ αλλα ιδιωτικών επιχειρήσεων,και οποίος γνωρίζει πρόσωπα και πραγματα καταλαβείνει πολλά.

    • Ποσο μισανθρωπος εισαι?Οι επιχειρησεις ,ακομα και να ειναι οπως λες,σε ποιο νησι ειναι?Τι ακριβως σε χαλαει?

  2. Οτι ο δημος Κω με δικα μου λεφτα διαφημιζει2 οχι το νησι μου αλλα ιδιωτικες επιχειρησεις.αυτο με χαλαει.
    Ο κυριος Σιφακης δεν ειναι αντιδημαρχος των ιδιωτικων επιχειρησεων αλλα αντιδημαρχος τουρισμου του νησιου.Αφου δεν το εχει καταλαβει ας πάει σπιτι του.Τα ιδια εκανε ο δημος και στις εκθεσεις με τα φυλλαδια ιδιωτικων επιχειρησεων.Δηλαδή θα πληρωνουμε ολοι μας για να διαφημιζουμε 5-10 ξενοδοχεια.Οχι αδελφε!!! Υπομονη 2 χρονακια και ολοι αυτοι θα φανε τοσο μαυρο που θα το θυμούνται για μια ζωή.

  3. Το Γραφείο Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου Κω, οργάνωσε την επίσκεψη στο νησί μας Γαλλίδας δημοσιογράφου του περιοδικού, που συνοδευόταν από φωτογράφο από τις 12 έως τις 16 Σεπτεμβρίου με στόχο την προβολή και την διαφήμιση της Κω…….
    Της Κω;;;; Πλακα μας κανει ο αντιδημαρχος; Ξενοδοχεία μονο διαβασα!!!

Γράψτε απάντηση στο 2 χρονακια υπομονη Ακύρωση απάντησης