Εως και 20 εκατ. ευρώ ετοιμάζεται να πληρώσει η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία Ryanair σε απιοζημιώσεις μετά από σχετικά αιτήματα των πελατών της, στον απόηχο της απόφασή της να προχωρήσει στην ακύρωση 40- 50 πτήσεων ημερησίως για ένα διάστημα 6 εβδομάδων, έως τα τέλη Οκτωβρίου, ακυρώνοντας συνολικά 1.680 έως 2.100 πτήσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, η αεροπορική εταιρεία παραδέχτηκε σήμερα ότι με αυτή της την απόφαση, «τα έκανε θάλασσα» καθώς χάλασε τα σχέδια εκατοντάδων χιλιάδων ταξιδιωτών, όπως γράφει χαρακτηριστικά το πρακτορείο Reuters.
Μάλιστα, η Ryanair ενημέρωσε ότι προχώρησε στην ακύρωση των πτήσεων λόγω έλλειψης προσωπικού αλλά και με στόχο να βελτιώσει τη συνέπεια στην εκτέλεση των δρομολογίων της.
«Ακυρώνοντας λιγότερο από το 2% των πτήσεων κατά τη διάρκεια των έξι προσεχών εβδομάδων (έως την έναρξη των χειμερινών δρομολογίων στις αρχές Νοεμβρίου), μπορούμε (…) να αποκαταστήσουμε το επίπεδο της ακρίβειά μας στο επίπεδο του ετήσιου στόχου μας, του 90%» επεσήμανε ο Ρόμπιν Κιέλι, επικεφαλής επικοινωνίας της Ryanair, σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε πριν μερικές μέρες.
Ομως, πέρα από τη δυσαρέσκεια των πελατών της, αλλά και τις αποζημιώσεις που καλείται να πληρώσει, η Ryanair είδε σήμερα την μετοχή της να υποχωρεί κατά 3%.
Την ίδια ώρα, η Ryanair ανακοίνωσε ότι οι ακυρώσεις, που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή και ξεκίνησαν άμεσα, είχαν στόχο να «βελτιώσουν τη συνέπεια της σε όλα τα συστήματά της, το ποσοστό της οποίας υποχώρησε κάτω από το 80% τις δύο πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου».
kathimerini.gr
Βόμβα μεγατόνων από τη Ryanair, ακυρώνει 50 πτήσεις την ημέρα !!!
Η εταιρία ακυρώνει χιλιάδες πτήσεις
Την ακύρωση περί των 50 πτήσεων ημερησίως, αρχής γενομένης από το περασμένο Σάββατο και για τις επόμενες έξι εβδομάδες, ανακοίνωσε με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της η Ryanair. Αυτό σημαίνει ότι, πάνω από 400.000 επιβάτες της αεροπορικής εταιρίας θα έρθουν αντιμέτωποι με ματαίωση των πτήσεών τους μέσα στον επόμενο ενάμιση μήνα.
Ο λόγος για τον οποίο ο χαμηλού κόστους αερομεταφορέας αναγκάστηκε να προχωρήσει σε μια τέτοια ενέργεια, είναι, όπως προκύπτει με βάση ανάρτησή του, η λανθασμένη πολιτική που ακολουθήθηκε στο θέμα του σχεδιασμού της ετήσιας άδειας των πιλότων. “Ζητάμε συγνώμη από τους πελάτες μας που επηρεάζονται από αυτές τις ακυρώσεις”, σημειώνει η Ryanair και διαβεβαιώνει ότι, ήδη, γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου όλο αυτό να διορθωθεί.
Στην ιστοσελίδα της, η Ryanair, έχει δημοσιεύσει τις προγραμματισμένες προς ακύρωση πτήσεις της, από το Σαββάτο 16 μέχρι και την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου, ενώ με βάση τα στοιχεία αυτά, ήδη μέσα στο Σαββατοκύριακο περίπου 30.000 επιβάτες της αεροπορικής εταιρίας είδαν τις πτήσεις τους να ματαιώνονται, διαταράσσοντας τα σχέδιά τους.
Ο υπουργός αεροπορίας, Lord Callanan, επιτέθηκε στη Ryanair ότι άφησε χιλιάδες επιβάτες έκθετους, ακυρώνοντας περισσότερες από 160 πτήσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Ζήτησε δε να αποζημιωθούν πλήρως οι ταξιδιώτες. Άλλωστε, για αποζημίωση σε περίπτωση ματαίωσης πτήσης “μιλάει” στο site της η Ryanair. «Αν ακυρωθεί η πτήση σας, σας προσφέρουμε δύο επιλογές: 1. Nα υποβάλετε αίτηση επιστροφής χρημάτων 2. Να αλλάξετε την ακυρωμένη πτήση σας», αναγράφει χαρακτηριστικά η εταιρία.
Σε μία προσπάθεια να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, η Ryanair υποστηρίζει ότι, οι ακυρώσεις προγραμματίστηκαν προκειμένου να βελτιωθούν οι επιδόσεις της εταιρίας στον τομέα της ακρίβειας των πτήσεων, που τις τελευταίες δύο εβδομάδες μειώθηκε από 90% σε λιγότερο από 80%.
Εδώ η λίστα με τις πτήσεις που ακυρώθηκαν το Σαββάτο 16 Σεπτεμβρίου
Εδώ η λίστα με τις πτήσεις που ακυρώθηκαν την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου
Εδώ η λίστα με τις πτήσεις που προγραμματίζονται να ακυρωθούν σήμερα, Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου
Εδώ η λίστα με τις πτήσεις που προγραμματίζονται να ακυρωθούν την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου
Εδώ η λίστα με τις πτήσεις που προγραμματίζονται να ακυρωθούν την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου