Ισχυρά ΜΜΕ του εξωτερικού και διαμορφωτές γνώμης με μεγάλη επιρροή «μαγεύονται» από το Νότιο Αιγαίο!
– Συνεχίζονται με εντυπωσιακά αποτελέσματα οι δράσεις προβολής των προορισμών της Περιφέρειας
Στο πλαίσιο της εφαρμογής του στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, από καίριες ευρωπαϊκές αγορές όπως Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Πολωνία, Μεξικό και ΗΠΑ, προβάλλουν τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες ομορφιές τους. Τα δημοσιεύματα/ρεπορτάζ είναι αποτέλεσμα των δημοσιογραφικών ταξιδιών, που πραγματοποιούνται τις περιόδους Μάιο –Ιούνιο & Σεπτεμβρίο –Οκτώβριο (στο πλαίσιο πάντα του προγράμματος προβολής της Περιφέρειας). Τα ταξίδια αυτά σχεδιάζονται και υλοποιούνται από την Marketing Greece σε συνεργασία με την Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας και το Περιφερειακό Γραφείο ΣΕΤΕ, με την υποστήριξη της Aegean Airlines που χορηγεί τις αερομεταφορές. Παράλληλα, η Διεύθυνση Τουρισμού της ΠΝΑΙ σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας διοργανώνει μία σειρά από στοχευμένα δημοσιογραφικά ταξίδια. Αποτέλεσμα όλων αυτών των ταξιδιών είναι μεγάλης έκτασης αφιερώματα σε κορυφαία ΜΜΕ του εξωτερικού και blogs με μεγάλη επιρροή.
Ενδεικτικά παρακάτω κάποια από τα δημοσιεύματα για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2017:
Η Ρόδος, η κοσμοπολίτικη και παραδοσιακή, η διαχρονική και συνάμα σύγχρονη, κέντρισε το ενδιαφέρον του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων DPA. Περισσότερα από 200 έντυπα και ηλεκτρονικά μέσατης Γερμανίας και της Αυστρίας όπως Focus.de, Bild.de, Spiegel.de, T-Online.de και Berliner-Zeitung.de αναπαρήγαγαν το άρθρο του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων (DPA)για τη Ρόδο με τίτλο «Νέοι ταλαντούχοι Ροδίτες πυροδοτούν τη σπίθα της δημιουργικότητας». Το άρθρο παρουσιάζει τέσσερις νέους καλλιτέχνες και σχεδιαστές της Ρόδου, οι οποίοι αντιστέκονται στην οικονομική κρίση με ασπίδα τη θετική τους ενέργεια και παραγωγικότητα, αγγίζοντας συνολικά πάνω από 800 εκατ. αναγνώστες με την ισοδύναμη διαφημιστική αξία να ξεπερνά το 1,5 εκατ. ευρώ.
Σε συνέχεια του ταξιδιού του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων στη Ρόδο, πραγματοποιήθηκε ταξίδι του dpa στην Αστυπάλαια. Το μικρό, μαγευτικό νησί της Αστυπάλαιας δέχθηκε τεράστια προβολή στο γερμανόφωνο κοινό, μέσα από δημοσίευμα του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων (dpa) το οποίο έχει αναπαραχθεί από δεκάδες έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Συνολικά πάνω από 150 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα του γερμανικού και αυστριακού τύπου όπως Bild.de, allgemeine-zeitung.de, tz.de, αναπαρήγαγαν το άρθρο του dpa, αγγίζοντας συνολικά πάνω από 600 εκατ. αναγνώστες και 33 εκατ. επισκέπτες των ηλεκτρονικών μέσων με την ισοδύναμη διαφημιστική αξία να αγγίζει το 1,4 εκατ. ευρώ!
Το Conde Nast Traveller, UK δημοσίευσε ένα 10σέλιδο αφιέρωμα για τη Μήλο, εστιάζοντας στην ιστορία και στον πολιτισμό του νησιού, τις παραλίες, τη γαστρονομία και τη φιλοξενία. Στον ιστότοπο του Conde Nast Traveller, UK δημοσιεύθηκε ένα αφιέρωμα για τη Μήλο που συνοδεύεται από 29 φωτογραφίες του νησιού. Στη Βελγική έκδοση του ELLE, δημοσιογράφος Celine Pecheux ανακαλύπτει τη μαγεία των οικογενειακών διακοπών.
Με αφορμή τον 4ο Διεθνή Μαραθώνιο, επισκέφθηκαν τη Ρόδο οι δημοσιογράφοι Martin Leggatt από την Αγγλία, Natascha Marakovits από την Αυστρία και Marion Buiatti από τη Γαλλία, μεταφέροντας τις εμπειρίες τους από τον αγώνα και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Επίσης, η Mittelbeyerische Zeitung της Βαυαρίας, δημοσίευσε εκτενές αφιέρωμα για τις αμέτρητες τοποθεσίες όπου μπορεί κανείς να κάνει kite surfing στη Ρόδο.
Συνεργείο του ρωσικού National Geographic Traveler της Ρωσίας συμμετείχε σε press trip που διοργάνωσε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με το Γραφείο Τύπου της Πρεσβείας της Μόσχας, τους κατά τόπους δήμους και την Ένωση Ξενοδόχων Κω. Αφορμή του ταξιδιού ήταν η έναρξη δρομολογίων της ρωσικής αεροπορικής εταιρείας S7 στην Κω από 29 Απριλίου. Σε ένα ιδιαίτερο αφιέρωμα, το ρωσικό National Geographic Traveler «υμνεί» την Κω, την Κάλυμνο, τη Νίσυρο και την Πάτμο.
Παράλληλα, άλλα ιδιαίτερα δημοφιλή ρωσικά ΜΜΕ, όπως η εφημερίδα Ιζβέστια, το πρακτορείο Ρία Νόβοστι και το ειδικό ταξιδιωτικό κανάλι Μαγιά Πλανέτα, που μετείχαν επίσης στο press trip, είχαν δημοσιεύσει άλλα άρθρα για τις εμπειρίες που αποκόμισαν από την παραμονή στην Κω, προτρέποντας τους αναγνώστες τους να τα επισκεφθούν στις διακοπές τους. Ξεχωρίζει το εκτενές αφιέρωμα στο Top Beauty με τίτλο: «Η ομορφιά της Κω» και πλαγιότιτλο: «Στην Ελλάδα υπάρχουν τα πάντα, αλλά στο ελληνικό νησί της Κω υπάρχουν τα πάντα για αξέχαστες διακοπές».
Το κορυφαίο δημοσιογραφικό πόρταλ της Πολωνίας, Wyborcza.pl επισκέφθηκε τη Νάξο και δημοσίευσε άρθρο στο οποίο εξυμνεί τα καρναβαλικά έθιμα και τις αποκριάτικες εκδηλώσεις του νησιού. Ταυτόχρονα προβάλλει το γαστρονομικό πλούτο του νησιού και τα μαγευτικά τοπία. Το γαλλικό ταξιδιωτικό πόρταλ LePetit Futé περιλαμβάνει την Πάτμο ανάμεσα στους καταλληλότερους προορισμούς για την πρώιμη τουριστική περίοδο. Δίνει έμφαση στην χαλαρή ατμόσφαιρα του νησιού.
Η εκπομπή ψυχαγωγίας και lifestyle των Η.Π.Α., HollywoodReporter ταξίδεψε στη Μύκονο, στα Κουφονήσια, στην Αντίπαρο και την Ύδρα και κάνει λόγο για τέσσερα ελληνικά κοσμοπολίτικα νησιά που λατρεύουν οι διασημότητες. Τη Μύκονο επισκέφθηκε και το Μεξικάνικό τηλεοπτικό ταξιδιωτικό δίκτυο DestinosdelMundo, που πρόβαλε ντοκιμαντέρ για το νησί των ανέμων, ενώ τον Μάρτιο 2018 αναμένεται να προβληθεί και η εκπομπή του καναλιού για Ρόδο & Σύμη.
Επίσης, τον Απρίλιο του 2017 οκταμελής ομάδα του περιοδικού LIVID με έδρα τη Νέα Υόρκη, επισκέφθηκε τη Ρόδο. Προέκυψαν τρία καταπληκτικά editorial μόδας με φόντο τη Ρόδο, τα οποία δημοσιεύονται στην καλοκαιρινή έκδοση του περιοδικού αναδεικνύουν με ξεχωριστό τρόπο τις ανεπανάληπτες ομορφιές του νησιού.
Επιπρόσθετα, πλήθος ισχυρών διαμορφωτών ψηφιακής γνώμης, επισκέφτηκαν τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου τροφοδοτώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στιγμές, τοπικές συνήθειες και εικόνες, κάνοντας κοινωνούς της εμπειρίας τους, τα εκατομμύρια κοινού τους. Οι JuneSixtyFive, MISSEVERYWHERE, LesBerlinettes, ChloeB είναι μερικοί από τους bloggers που αποκάλυψαν μέσα από τις αναρτήσεις τους στα social media αλλά και από τα blogs/vlogs τους, τους κρυμμένους θησαυρούς του Νοτίου Αιγαίου. Οι bloggers επισκέφθηκαν προορισμούς όπως η Σαντορίνη, η Τήνος, η Πάρος, η Αντίπαρος και η Κάρπαθος, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο το «ψηφιακό αποτύπωμα» του Νοτίου Αιγαίου.
Για τη στρατηγική τουριστικής προβολής και τα αποτελέσματα αυτής, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού & Πολιτισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε:
“Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Διεύθυνση Τουρισμού με σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσα από διεθνή ΜΜΕ με μεγάλη επιρροή, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιστολόγια, προβάλει στοχευμένα την τουριστική εικόνα, τον πλούτο, τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου.
Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα, του στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Τα νησιά μας με τις ασύγκριτες ομορφιές τους και φέτος πρωταγωνιστούν στα μεγαλύτερα ΜΜΕ & blogs του εξωτερικού. Με συνέπεια στο τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής που εκπονήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, η Περιφέρεια εφαρμόζει σύγχρονες και καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου και την τόνωση της επισκεψιμότητας, προσφέροντας τη δυνατότητα στα νησιά μας να προβληθούν με σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο σε διεθνή μέσα με μεγάλη επιρροή.
Συνεχίζουμε δυναμικά την ίδια πετυχημένη στρατηγική για δεύτερη χρονιά ισχυροποιώντας τη θέση των προορισμών του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς αγορές & στις συνειδήσεις του διεθνούς κοινού».