Στατιστικά: Οι δημότες Κω, μέσω διαδικτύου ή τηλ. μπορούν να κάνουν τις συναλλαγές τους με το Δήμο

0
1395

ΘΕΜΑ : “Οι δημότες της Κω, μέσα από το διαδίκτυο ή μέσω τηλεφώνου, μπορούν να κάνουν τις συναλλαγές τους με το Δήμο.

Οι δημότες της Κω συνεχίζουν να εμπιστεύονται και να χρησιμοποιούν το σύστημα ηλεκτρονικής καταγραφής και εξυπηρέτησης αιτήσεων και αιτημάτων του Δήμου Κω.

Σταθερά κάθε μήνα, 150 περίπου δημότες χρησιμοποιούν το σύστημα είτε μέσω διαδικτύου στο www.kos.gov.gr είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 22420-21111.

Το μήνα Μάρτιο υποβλήθηκαν 144 αιτήματα. Διεκπεραιώθηκαν τα 110 (ποσοστό υλοποίησης 76%) και είναι σε εξέλιξη ή παραμένουν σε εκκρεμότητα 34.

Τα περισσότερα αιτήματα (91) αφορούν αιτήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Περιβάλλοντος.

35 αιτήματα αφορούν στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και το Εργοτάξιο, 17 τις κοινότητες και 1 τις διοικητικές υπηρεσίες.

Ο Δήμος Κω καλεί τους πολίτες να χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό σύστημα για να εξυπηρετούνται σε όλες τις συναλλαγές τους με το Δήμο, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν.

Οι δημότες της Κω μπορούν ηλεκτρονικά ή από το τηλέφωνο να καταθέτουν πλέον αιτήσεις για:

-Βεβαιώσεις Μονίμου Κατοικίας

-Πιστοποιητικό Γέννησης

-Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης

-Πιστοποιητικό Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων

-Πιστοποιητικό εντοπιότητας

-Αντίγραφα Ληξιαρχικών Πράξεων.

Το σύστημα, μέσα από την ηλεκτρονική διεύθυνση www.kos.gov.gr αλλά και την τηλεφωνική γραμμή 22420-21111 μπορεί να τους εξυπηρετήσει άμεσα, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία σε όλες τις συναλλαγές τους με το Δήμο.

Γραφείο Τύπου Δήμου Κω

[pdf-embedder url=»http://www.aegeanews.gr/wp-content/uploads/2017/04/Αιτήματα-Μαρτίου-2017.pdf» title=»Αιτήματα Μαρτίου 2017″]

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ