Το οδικό δίκτυο της Κω πρέπει να γίνει σύγχρονο και ασφαλές
Η μικροπολιτική αντιπαράθεση δεν προσφέρει στον τόπο
Είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τη νοημοσύνη των δημοτών, επικεφαλής παράταξης, η κα Ρούφα, να κάνει ότι δεν καταλαβαίνει, για όσα ψηφίζονται ή όσα έγγραφα διαβάζει, προσπερνώντας επιλεκτικά όσα ίσως δεν «βολεύουν», προκειμένου να προκύψει μια παραταξιακή ανακοίνωση, έστω ως ντουφεκιά στον αέρα.
Όπως έχουμε πει, εντός και εκτός Δημοτικού Συμβουλίου, όπως λένε οι εισηγήσεις της υπηρεσίας, όπως έχει καταγραφεί και σε τηλεοπτικό ρεπορτάζ κατά το πρόσφατο παρελθόν, προκειμένου να συνταχθεί η μελέτη για τον κόμβο στην είσοδο της Πόλης και στο 1ο Γυμνάσιο, ζητήθηκε η συνδρομή συγκοινωνιολόγου ο οποίος γνωρίζει, όσο ίσως κανείς άλλος, τις ιδιαιτερότητες του νησιού μας, αφού ασχολείται με τις κυκλοφοριακές μελέτες του, τους φωτεινούς σηματοδότες κλπ, εδώ και μια δεκαπενταετία τουλάχιστον.
Πρόκειται για επιστήμονα, ο οποίος απολαμβάνει της γενικής αποδοχής των συναδέλφων του πανελλαδικά, αφού οι ίδιοι τον επέλεξαν να συμμετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης τους.
Με τη συνδρομή του λοιπόν, δηλαδή την επιστημονική του άποψη, όπως άλλωστε διατυπώνεται και στα έγγραφα που ετέθησαν υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου, υποστήριξε τη σύνταξη της συγκεκριμένης μελέτης, η οποία επιπρόσθετα έχει όλες τις εγκρίσεις των αρμόδιων υπηρεσιών, αλλά έχει γίνει και νόμος του κράτους, αφού έχει δημοσιευθεί σε ΦΕΚ.
Εν κατακλείδι, σε μια περίοδο που θρηνούμε συνανθρώπους μας, που έχασαν άδικα τη ζωή τους στην άσφαλτο, αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να πρυτανεύει η λογική της προστασίας της ανθρώπινης ζωής, η ασφάλεια του οδικού δικτύου και η υποστήριξη κάθε τέτοιας προσπάθειας, όπως αυτή που η δημοτική αρχή από τα πρώτα της βήματα καταβάλλει.
Δεν θα μπούμε στον πειρασμό της μικροπολιτικής αντιπαράθεσης που δεν έχει τίποτα, απολύτως τίποτα, να προσφέρει.
Εργαζόμαστε με σχεδιασμό, επιστημονική τεκμηρίωση και γνώση, προκειμένου να κάνουμε την Κω πιο σύγχρονη και ασφαλή σε ότι αφορά το οδικό της δίκτυο.
Γραφείο Τύπου
Το οδικό δίκτυο είναι τριτοκοσμικό.
Το έχει αντιληφθεί άραγε ο επιστήμονας και οι υπεύθυνοι; Έχει κυκλοφορήσει στους δρόμους μας;
Για ποια ασφάλεια μιλάμε και ποιος δρόμος είναι ασφαλής;
Πείτε σας παρακαλώ έναν δρόμο ή έστω ένα κομμάτι δρόμου που θυμίζει Ευρώπη.
Σε πια χώρα της Ευρώπης σε επαρχιακό δρόμο πας περισσότερο από 50-70 και ποσό πας εδώ;
για να γλύφουν το μελι.μονο υποσχεσεις ψεμματα και θααααααααααα….Αρπαγες ΜΑΣΕΣ εργολαβοι δημαρχοι.αναπλασεις πλατειες κομβοι για να γεμιζουν οι τσεπες.με 10.000 γινοταν κυκλικος κομβος.ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ!!!ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΨΕΥΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ……..….
Καλά….τόχετε χάσει το παιχνίδι …καλά τα λέει η Ιωάννα
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΙΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΚΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΟΩΘΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ
Μην το κάνετε.Δεν είναι θέμα πολιτικής η αντιπολίτευσης.Εκτός από τα έξοδα θα ταλαιπωρήσει την πόλη τους κατοίκους και επισκέπτες της.
Πρέπει να αλλάξουν πάρα πολλά! Έχουμε μείνει πολύ πίσω (και) σε αυτόν τον τομέα! Όπως γράφει και ο οδηγός μηχανής πιο πάνω, το δίκτυο στο νησί μας είναι τριτοκοσμικό! Κανένα σημείο, τουλάχιστον μέχρι πριν τις Πόρτες δεν πληρεί τις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που υπάρχουν σήμερα! Η νησίδα στην Πειραιώς μαζί με τους κυκλικούς κόμβους που έχουν προαναγγελθεί θα ήταν μια καλή αρχή, αλλά είναι μια σταγόνα στον ωκεανό!
https://ypodomes.com/prokirychthike-diagonismos-gia-odika-erga-sti-rodo/
Διεκδικήστε τέτοια ΕΡΓΑ!!! Μία νησίδα θα βοηθήσει αλλά όλος ο δρόμος θέλει ανακατασκευή!!