Διονυσία Τελλή: Η δημοτική αστική συγκοινωνία προσβλέπει, στο πλαίσιο της νομιμότητας επέκταση του δικτύου της σε όλο το νησί

21
1389

Αυτές τις ημέρες, στον ηλεκτρονικό Τύπο και στο ραδιόφωνο, γίνεται πολύς λόγος  για την αστική  συγκοινωνία  του Δήμου Κω, με στόχο, όχι να αναδείξουν το πρόβλημα και να το επιλύσουν,  γιατί πραγματικά δεν υπάρχει τέτοιο,  αλλά  να δημιουργήσουν κακόγουστους διαύλους επικοινωνίας και να  εμφανισθούν στην τοπική κοινωνία  με αυτό το συνηθισμένο πρόσωπό τους.

Η δημοτική αστική συγκοινωνία  πραγματοποιεί, για μακρύ χρονικό  διάστημα,  σταθερά βήματα και απέδειξε ότι είναι κερδοφόρος, με εξαίρεση, εντελώς  δικαιολογημένα, τα τελευταία έτη της πανδημίας,  όπως, εξάλλου, συνέβη και με  άλλους όμοιους  και μη φορείς.

Ο ‘’Σύνδεσμος  ιδιοκτητών  ταξί’’ και το ‘’ΚΤΕΛ Κω’’ επιτελούν τους στόχους τους με ευρυθμία και  ικανοποιητικά,  χωρίς σοβαρά και μόνιμα  προβλήματα, εκτός ελαχίστων, κατά τις ώρες  ιδιαίτερης αιχμής επισκεπτών.

Η δημοτική αστική συγκοινωνία   διακρίνεται  από φιλόδοξα σχέδια και στόχους, αποφεύγει  τις συγκρούσεις και τις παράτυπες πράξεις και την εμπλοκή της  σε δικαστικούς αγώνες,  με συνέπεια την διεκδίκηση καταβολής αποζημιώσεων, όπως συνέβη στο παρελθόν. Επιδίωξη της  δημοτικής αστικής συγκοινωνίας  είναι να παράγει έργο ωφέλιμο στους Κώους δημότες και στους επισκέπτες  του νησιού μας, οι οποίοι αποχωρούν με ικανοποίηση και την πρόβλεψη της  επαναεπίσκεψής τους στην Κω, γεγονός το οποίο είναι σύνηθες και πρέπει να γίνει αποδεκτό.

Η δημοτική αστική συγκοινωνία προσβλέπει, στα πλαίσια της νομιμότητας που θα εξασφαλισθούν βάσει μελέτης  και σχεδίων, στην επέκταση του δικτύου της σε όλο  το νησί, αφού αυτό καταστεί επιτρεπτό  από το υφιστάμενο νομικό  πλαίσιο σε συνεργασία με όλους τους τοπικούς φορείς και με την Περιφέρεια, που έχει τον τελευταίο λόγο.

Είναι ωφέλιμη κάθε πρόταση και συνεργασία, από οποιονδήποτε προερχόμενη, η οποία είναι, με πλήρη αιτιολογία, υλοποιήσιμη,  γιατί θόρυβος, όπως και να έχει,   ως στείρος, γενικά ενοχλεί.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Μετά τιμής

Διονυσία Τελλή

Πρόεδρος ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ Δήμου ΚΩ

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μας κοροϊδεύετε μου φαίνετε…
    Ολα μέλι γάλα τοσο στήριξη στα κτελ και στα ταξί δεν το περίμενα! Βαλτε τρενακια στο αεροδρομιο για το κεντρο θα εχει πολυ γέλιο

  2. Εγω δηλαδή δεν ειμαι Κώος πολίτης αυτό ενοοιτε? Δε πληρωμο τα ιδια τέλη με έναν που μένει στην πόλη?? Αυτή ειναι η πολιτική σάς?? Σας ευχαριστούμε πολύ και στης εκλογές θα σας θυμόμαστε πολύ καλά!!!!!

  3. Τι ακριβώς λέει η κυρία;Όλα είναι καλά καμωμένα και μην μιλάτε γιατί την ενοχλεί ο θόρυβος.Μια χαρά δουλεύουν τα Ταξί και το ΚΤΕΛ ,απλά δεν το καταλαβαίνουν οι επισκέπτες και οι κάτοικοι του νησιού.Τι να πεις;Συγνώμη που σας χαλάσαμε την ησυχία.Δεν θα το ξανακάνουμε.

  4. Aλήθεια αυτη η κοινωνία θυμάται τον Μπάρδο και την στάση της περιφέρειας στο αιτημα του δήμου Κω για τον χαραχτηρισμό ως αστικών περιοχων των χωριών της Κω μετά τον Καλλικράτης, ώστε να ειναι νόμιμη η επέκταση της αστικης συγκοινωνιας παντου;Εσεις κυρια Τελή θα το βρηκατε μπροστά σας. Αλλά η υποτακτική που είχατε υπογράψει με τον Χατζημάρκο δεν επιτρέπει να απαιτείτε τα αυτονόητα. Διόλου δεν αφορά την κοινωνία η συγκοινωνία με αεροδρόμιο, η αστική συγκοινωνια θα εξυπηρετούσε π.χ.τους πολίτες που πηγαινοφέρνουν τα παιδια τους σε φροντηστήρια κλπ .ολα τα αλλα ειναι ανοησίες. Οι συντεχνίες σας διασφαλίζουν τις θεσεις εξουσίας καταπατώντας τα δικαιώματα των πολιτών.

    • Πολυ σωστο σχολιο….
      χαλας την σουπα των συμφεροντων ετσι ομως….
      το «δεξιο συφερτο»συνεχιζει να απαξιωνει την περιφερεια και τον δημο……

      • Δεν είχε κανένας αντίρρηση βλακακο πολιτικός τότε.Οι ταξί τσιδες και το ΚΤΕΛ είχε .Το κακό ήταν τότε είχαν δίκιο βάση νόμου.Τώρα έχουν αλαξει τα πράματα .

      • Ειπα και εγω τι βρωμαει ετσι ασχημα. Ο Ψιτ εγραψε παλι σχολιο.

        Ρε δεν πας με τον αφεντη σου να κανετε μια βουτια μπας και συνελθετε κοπανοι.

        • Η βρωμα ειναι απο την παρουσια σου….απογονε της 7ετιας…
          την κουκλα μην ξεχνας….χαχαχχαχαχ

    • Ο Μπαρδος και ο καθε Μπαρδος ακολουθει το γραμμα του νομου γιαυτο την εφαγε ο Κυριτσης και η μεγαλουσιανα

  5. Η ΚΕΑΣ έχει σοβαρά οκονομικά προβλήματα λόγω κακών σεζόν αλλά έχει και προβλήματα γραφειοκρατίας αφού παίρνουν οδηγούς μέσα στη μέση του καλοκαιριού λόγω ΑΣΕΠ. Για να μπει ουσιαστική γραμμή και όχι αρπακόλλα με αεροδρόμιο θέλει άλλου είδους λεωφορεία και τουλάχιστον 3-4 καινούρια , όπως και περισσότερους οδηγούς, τουλάχιστον 5 επιπλέον κάθε καλοκαίρι και …εγκαίρως. Δυστυχώς το κλίμα δεν επιτρέπει μια δημοσίου συμφέροντως ΑΣΤΙΚΗ. Πόσες έμειναν εξάλλου σε όλοι την Ελλάδα; 3-4?

    • H Δημοτική αστική συγκοινωνία ήταν απο τις πρωτες κατακτήσεις του κινήματος της Τ.Α. και η Κως ήταν πρότυπο στην λειτουργία της ΔΕΑΣ ,,,,ύστερα ήρθαν οι …….. μέλισσες.

  6. Τι γράφεις και δεν καταλαβαίνουμε από τα λάθη … Καλύτερα να μην μιλάς γιατί είσαι αποτυχία της δημοτικής αρχής.

  7. Αυτό που δεν έχετε καταλάβει δεν μπορεί να σταθεί μια εταιρία όταν από τους 12 μήνες έχει δουλειά 4-5.Το χειμώνα θα κάνει δρομολόγια χωρίς άνθρωπους έχοντας μια πτήση την ημέρα;Το ίδιο είναι και τα ταξί .Ναι το καλοκαίρι λείπουν αλλά το χειμώνα περισευουν.Λύση για μένα είναι να δώσουν άδεια στο ΚΤΕΛ για περισσότερα δρομολόγια και αν δεν έχει λεωφορεία να ναυλώνει το καλοκαίρι κάποια.Απλη και γρήγορη λύση.

  8. Αγαπητή κυρία Τελλή, σας συμβουλεύω τα κείμενά σας να διορθώνονται από κάποια φιλόλογο πριν τα στείλετε για δημοσίευση.

  9. Ο Δήμος Δικαίου έχει αστική περιοχή όπως ορίζει ο νόμος.
    Γιατί δεν βάζετε λεωφορείο να την εξυπηρετησετε;
    Ζηπαρι-Τιγκακι- Μαρμαρι- Πυλι-Ζια..

  10. Που ειναι τα λεφτα μας 3 χρονια δεν περνουμε γαλα 2 μηνες βραδυνα και 2,5 χρονια χροστατε ρουχισμο στους εργατεσ αχριστοι Δημοτικη αρχη!!!! να φυγετε, να πατε αλλου!!

Γράψτε απάντηση στο Κεφαλος Αντημαχεια Καρδαμαινα Πυλι Ακύρωση απάντησης