ΘΕΜΑ: «Απάντηση σε δημοσίευση επιστολής».
Σε απάντηση επιστολής συνδημότισσας μας στην οποία αναφέρεται ο τρόπος καταγραφής της κατανάλωσης του νερού, ενημερώνουμε, ότι ο τρόπος τοποθέτησης του μετρητή είναι ανεξάρτητος της καταγραφής η οποία πλέον γίνεται ψηφιακά.
Επίσης, η ενημέρωση της υπηρεσίας στη συγκεκριμένη συνδημότισσα είχε να κάνει με το γεγονός ότι πλέον οι καταναλώσεις καταγράφονται ηλεκτρονικά.
Μεμονωμένα περιστατικά όπως αυτό, που δεν επηρεάζουν την λειτουργία και ορθή καταγραφή της κατανάλωσης, αναμένονται να συμβούν σε ένα έργο που αφορά την αλλαγή των 12.500 υδρομέτρων σε όλη την πόλη της Κω.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑ ΔΗΜΟΥ ΚΩ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΧΑΡΟΣ
Κι εμείς πως θα ελέγχουμε την κατανάλωση μας, με τους μετρητές να βλέπουν τον…κάτω κόσμο;;;;;;;;;!!!
Η συνδημοτισα η ΞΑΝΘΙΑ ειναι η κακοπροαίρετη σαν μερικούς μερικους. Το κινητό με τις 1002 εφαρμογές σίγουρα θα ξέρει να το χειρίζεται. Στον μετρητή «σκόνταψε»? Άστα να πάνε. Ο άλλος τα έβαλε με τους δημοτικούς υπαλλήλους που επειδή τα ρολόγια είναι «ΑΝΑΠΟΔΑ», ότι λιαζονται και δεν γνωρίζουν πως να φτιάξουν μια ζεστή και νόστιμη φασουλάδα. Ο καθένας με τον πόνο του. Αλλού είναι τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
Ρε φιλε Ζαχαρε.. Δεν μιλάς στο κινητό για να χρεώνεσαι, αν γράψεις κάτι παραπάνω.. Η μήπως ήσουν κουρασμένος και πήγες για ύπνο? .
Από έμας για διασταύρωση, η επιβεβαίωση, πως γίνεται… Μέσω Web Δεη? , οπως λένε webbanking? Τι νόημα ρε ////// έχει τότε που βάζετε τους μετρητές, κοντά στην οικία,,? Είναι για να ελέγχει ο πελάτης τον μετρητή…, Αλλιώς βάλτε τον κοντά στο γραφείο σας,, για να τον ελέγχετε.. Κιόλας,ΧΩΡΙΣ να κουράζετε. χωρίς να πληρώνετε εταιρείες σε διαγωνισμους, βάζοντας μετρητές στις οικίες των ανθρώπων , που είναι » άχρηστοι » επομένως για τους πελάτες ιδιώτες
ΕΛΕΟΣ ΠΟΙΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ 12.500 ΧΙΛΑΔΕΣ ΡΟΛΟΓΙΑ ΜΠΉΚΑΝ ΠΕΝΤΕ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΈΓΙΝΕ ΘΕΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΛΑ ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΨΑΧΝΕ ΑΝ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΙΣΙΑ Η ΑΝΑΠΟΔΑ ΒΡΕ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟ ΤΗΣ ΙΣΙΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΕΙ