Δ. ΓΕΡΑΣΚΛΗΣ: Η σοβαρότητα, η ενότητα και η συνεργασία είναι οι προϋποθέσεις για να γίνει πράξη το νέο λιμάνι της Κω

14
518

Δ. ΓΕΡΑΣΚΛΗΣ: “Η σοβαρότητα, η ενότητα και η συνεργασία είναι οι προϋποθέσεις για να γίνει πράξη το νέο λιμάνι της Κω.”

Ο Αντιδήμαρχος κ.Δαυίδ Γερασκλής έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Ο Δήμαρχος, λειτουργώντας θεσμικά, κάλεσε τους επικεφαλής των παρατάξεων για να τους ενημερώσει για την πρόταση ολικού επανασχεδιασμού των λιμενικών εγκαταστάσεων της Κω.

Ορισμένοι μιλούν ως ειδικοί και ειδήμονες χωρίς να διαθέτουν το υπόβαθρο και το λέω όσο πιο ευγενικά γίνεται.

Περιορίζομαι μόνο να πω ότι τόσο ο Δήμαρχος όσο και εγώ που είμαστε τεχνικοί, πολλές φορές ανατρέξαμε στους ειδικούς και στο λιμενολόγο που διαμόρφωσε την πρόταση και τη μελέτη για διευκρινίσεις ή για να αναζητήσουμε συνδρομή.

Κάποιοι προφανώς αισθάνονται ή έχουν ήδη αυτοανακηρυχθεί “λιμενολόγοι”.

Δυστυχώς κάποιοι δεν μπορούν να απαλλαγούν από το “αντικυριτσικό σύνδρομο” που εξελίσσεται σε χρόνιο νόσημα και θα πρέπει να το κοιτάξουν. Δεν μπορούν επίσης να συνειδητοποιήσουν ότι απαιτείται σοβαρότητα και ενότητα στον κοινό στόχο για την αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Εξαίρεση ο σοβαρός και έμπειρος κ.Παυλίδης αλλά και η κ.Μακρή της “Λαϊκής Συσπείρωσης” που έχει πάγιες και σταθερές θέσεις, με τις οποίες μπορεί να διαφωνούμε αλλά τις σεβόμαστε.

Προσωπικά είμαι στη διάθεση όλων για να δώσω την οποιαδήποτε διευκρίνηση ή όποιο στοιχείο μου ζητηθεί από τις δημοτικές παρατάξεις, από τους δημοτικούς συμβούλους και τους φορείς. Ακόμα και από απλούς πολίτες.

Το γραφείο μου είναι στη διάθεση όλων.

Θα ήθελα όμως να δώσω απαντήσεις και να αποκαταστήσω την αλήθεια για ορισμένα ζητήματα:

1ον) Η πρόταση “Αζοράκου” δεν αποτελεί masterplan και όποιος το ισχυρίζεται προκαλεί γέλιο και σκωπτικά σχόλια αφού το μόνο που υπάρχουν είναι σχέδια και προμετρήσεις και ένας προϋπολογισμός. MasterPlan σημαίνει κάτι ευρύτερο και πολύ πιο ολοκληρωμένο. Εκκινούμε ήδη τη διαδικασία για την εκπόνηση του MasterPlan που έπρεπε να είχε γίνει το 2013.

2ον) Τα σχέδια της πρότασης Αζοράκου είναι ανυπόγραφα, αφού η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου εμφανίζεται να έχει συντάξει τη μελέτη και όχι ο κ. Αζοράκος που τυπικά του είχε ανατεθεί ο ρόλος του συμβούλου και όχι του μελετητή. Για αυτό το λόγο και δεν μπορεί να πληρωθεί αφού δεν εγκρίνεται το σχετικό ένταλμα από το ελεγκτικό συνέδριο. Ενδεικτικό του τρόπου με τον οποίο λειτουργούσε η προηγούμενη δημοτική αρχή.

3ον) Η επίκληση μιας δήθεν συμφωνίας με το ΕΜΠ για την σύνταξη του masterplan από την προηγούμενη δημοτική αρχή είναι επιεικώς αστεία. Όλοι γνωρίζουν ότι τέτοιου τύπου συμφωνίες μεταξύ οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και ΑΕΙ μπορούν να συνάπτονται μόνο για την εκπόνηση ερευνητικών έργων και όχι μελετών.

4ον) Επί της ουσίας, η πρόταση Αζοράκου είχε εξ αρχής δύο πολύ σοβαρά μειονεκτήματα στο σχεδιασμό της. Τον άσχημο προσανατολισμό σε σχέση με τους επικρατούντες ανέμους (όπως είχε τονίσει σε σχετική συνάντηση τον Σεπτέμβριο του 2014 ο πλοίαρχος της CelebrityCruises κ. Στεφανάτος) και το σημαντικότερο την ανάγκη για συνεχή εκβάθυνση στην περιοχή προσέγγισης των πλοίων μια που τα βάθη που υπάρχουν δεν είναι επαρκή, κάτι που αποδεικνύεται με στοιχεία.

Αυτό που πρέπει όλοι να καταλάβουν είναι ότι η πρόταση που παρουσιάσαμε για τον ολικό επανασχεδιασμό των λιμενικών εγκαταστάσεων της Κω δεν είναι γραμμένη σε πέτρα.

Μπορεί να εμπλουτιστεί και να ενισχυθεί με ρεαλιστικές και συγκροτημένες παρεμβάσεις και προτάσεις φορέων, πολιτών της Κω και επιστημόνων. Για αυτό άλλωστε ζητάμε τη συνδρομή και τη συμμετοχή όλων.

Η μοναδική προϋπόθεση είναι η σοβαρότητα και η ενότητα.

 

Γραφείο Τύπου Δήμου Κω

14 ΣΧΟΛΙΑ

    • ΑΛΗΘΕΙΕΣ και ΨΕΜΑΤΑ για την προεκλογική πρόταση ΚΥΡΙΤΣΗ, λιμάνι παντός καιρού για πλοία ανάκατα κρουαζιέρας με φορτηγά…

      «Η πρόταση της δημοτικής αρχής ΠΑΣΧΕΙ. Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ τεκμηρίωσε το τεράστιο 30 εκατομμυρίων Ευρώ με το «ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ… Βρήκε και ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ!;!;!». Τα προβλήματα που δημιουργεί η μελέτη είναι: Ο ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΦΟΡΤΟΣ που θα επιφέρει στο λιμάνι, την πόλη και η σίγουρη ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ στην αλλοίωση του θαλασσινού κάστρου πετώντας την μελέτη στα σκουπίδια…. ΤΟ ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ για την Ακτοπλοΐα και το Εμπορικό θα πρέπει να πάει στην παλιόσκαλα στο ΨΑΛΙΔΙ . Η πόλις θα αποσυμφορηθεί αφήνοντας ΜΟΝΟ το εσωτερικό-εξωτερικό λιμάνι για ψαράδικα, ημερόπλοια, κρουαζιερόπλοια και πλοία αναψυχής. Χρειάζεται να κατασκευαστεί και ΝΕΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ για να μην έχουμε το ίδιο κυκλοφοριακό πρόβλημα που θα παρουσιασθεί με την πρόταση Κυρίτση ή Αζοράκου, κάτι που το είδαμε τις μέρες μετά τον σεισμό, με το κυκλοφοριακό να κλείνει τον δρόμο για το λιμάνι με ουρές οχημάτων μέχρι την πλατεία 7ης Μαρτίου. -Αλεξίκακος-

    • Δεν μάθαμε από το όνειρο θερινής νυκτός του Δημάρχου από ποιους δρόμους θα περνάνε 500 οχήματα και 8-10.000 επισκέπτες του λιμανιού;;;;

      Για τα 2 κρουαζιερόπλοια δυναμικότητας 5-6 χιλιάδες επισκεπτών που το 1/3 αυτών να θέλει να κάνει μια τουριστική βόλτα με λεωφορείο ή τρενάκι, χρειάζονται 200 πούλμαν… Τα δύο πλοία ακτοπλοΐας θα αποβιβάζουν τουλάχιστον 1.000 άτομα, 120 νταλίκες και 250 ΙΧ σε περίοδο αιχμής. Εάν προσθέσουμε ακόμα 150-200 ταξί και ΙΧ των κατοίκων της Κω, την αστική συγκοινωνία που θα μεταφέρει τον κόσμο από και προς το λιμάνι, τους εργαζόμενους στο λιμάνι, τα φορτηγά που θα ξεφορτώνουν αδρανή υλικά σήμερα και αργότερα εμποροκιβώτια , τσιμέντα και τα 40 μέγα γιοτ γεννάται και το ερώτημα… Η Ακτή Μιαούλη, η Κοραή και η Γρηγορίου Ε’ μέχρι την έξοδο της πόλης φτάνουν και αντέχουν τόσο κυκλοφοριακό φόρτο ή ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ μας απέκρυψε για έκπληξη την δημιουργία υπόγειας περιφερειακής σήραγγας και γραμμής μετρό;;; – Αλεξίκακος –

  1. ασε μας ρε
    γερασκλ η κυλησε ο τετζερη ς ………… ΣΟΒΑΡΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ. ΟΝΕΙΡΑ ΑΠΑΤΗΛΑ.ΠΟΙΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΨΕΥΤΗ.

  2. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΚΡΥΨΕ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΖΟΡΑΚΟΥ?ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΕΥΤΗΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

    ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ?ΚΥΡΙΑ ΡΟΥΦΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΓΙΑΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΟ ΜΑΣΤΕΡ ΠΛΑΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ?ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ?ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΙΔΙΩΤΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ?

  3. σε λιγο θα βγει στην φορα.τι θα πεις μετα?

  4. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΤΣΗ ΣΤΟΝ ΛΙΜΕΝΟΛΟΓΟ

    ΑΣΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΔΑΥΙΔ.ΕΝΩ Ο ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΡΗ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΛΙΜΕΝΟΛΟΓΟΙ?

  5. ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΤΗ.ΜΟΝΟ Η ΠΑΡΤΗ.

  6. Εχεις μπλεξει τα μπου’….. σου. Τι σχεση εχει με το master plan ρε φιλε. Η προγραμματική συμβαση αφορουσε τον μολο και μονο.Το master plan συντάχθηκε και κατατεθηκε απο τον δημο.Οσο για τον μεγαλο μελετητή κυριο Γερασκλη που κρινει την προταση του Μμπ και του καθηγητη Αζορακου περαστικα εχετε ξεφυγει

    Ακου εκει σε πετρα μελετες

    Να δω πως θα πληρωσεις προμελετη
    Των 50’000 ευρώ

  7. ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΑΡΑΩ κυριτσης 4 σε ενα.επιβατηγα εμπορικα κρουαζιεροπλοια segen

    τα απορυπαντικα ειναι 3 σε ενα!!!!!29 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΟΛΩΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΚΥΡΙΤΣΗ!!!!!

  8. ΔΑΥΙΔ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΣΤΕΦΑΝΑΤΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΠΡΟΣ

    ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΚΑΛΑ ΑΛΛΑ 200 ΕΩς 250 ΜΕΤΡΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ?ΠΟΛΥ ΨΕΜΑ.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.ΜΟΝΟ ΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Γράψτε απάντηση στο δαυιδ η μονη υλοποιησημη προταση σωστη ειναι Ακύρωση απάντησης