Μείωση Φ.Π.Α και στα Εκμισθωμένα Ε.Ι.Χ Αυτοκίνητα με Οδηγό – Ανακοίνωση Σωματείου

4
573

Το Επαγγελματικό Σωματείο Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ Αυτοκινήτων με Οδηγό Δωδεκανήσου χαιρετίζει την μείωση του Φ.Π.Α στις μεταφορές, καθώς και την μείωση του ελάχιστου τιμήματος της εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ οχήματος με Οδηγό, συνέπεια της μείωσης του Φ.Π.Α όπως ορίζεται με το νέο ΦΕΚ Τεύχος B’ 2200/06.06.2020. Η Κυβέρνηση έμπρακτα αποδεικνύει ότι βρίσκεται κοντά σε όλους τους επαγγελματίες, χωρίς διακρίσεις και ενδιαφέρεται για τα προβλήματα όλων των κλάδων. Όπως έχουμε αναφέρει ήδη εδώ και μήνες, ο κλάδος του τουρισμού και κατ’ επέκταση οι επιβατικές μεταφορές γύρω από αυτόν, έχουν υποστεί συντριπτικό παγκόσμιο πλήγμα από τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19. Η πτώση του τζίρου στις πληττόμενες επιχειρήσεις Εκμισθωμένων Ε.Ι.Χ με Οδηγό είναι δραματική και καθολική. Όμως ο δικός μας κλάδος δεν έχει μάθει να κλαίγεται, ούτε να ζητιανεύει, πολλώ μάλλον ούτε να επιρρίπτει ευθύνες εκεί που δεν υπάρχουν για μια παγκόσμια κατάσταση στην οποία βρίσκεται το σύνολο σχεδόν των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Μπορεί τα προβλήματα του κλάδου των Εκμισθωμένων Ε.Ι.Χ με Οδηγό να είναι ακόμη πολλά, προβλήματα που δυστυχώς κληροδοτήθηκαν στην σημερινή Κυβέρνηση από την προηγούμενη με σκοπό το πρόσκαιρο πολιτικό όφελος μέσω του άκρατου λαϊκισμού, είμαι όμως πεπεισμένος πως τόσο η ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών όσο και η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού θα κάνουν όλα όσα χρειάζονται για να λυθούν με τον καλύτερο τρόπο.

Με εκτίμηση

Στέφανος Γραμμένος
Πρόεδρος

[pdf-embedder url=»http://www.aegeanews.gr/wp-content/uploads/2020/06/Εκμισθωμένα-Ε.Ι.Χ-με-Οδηγό-αλλαγή-Φ.Π.Α.pdf» title=»Εκμισθωμένα Ε.Ι.Χ με Οδηγό αλλαγή Φ.Π.Α»]

 

 

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΙ ΚΆΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΛΑΊΝΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΌΛΑ ΦΤΑΊΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
    ΕΎΓΕ ΠΡΌΕΔΡΕ ΈΤΣΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΆΝΕ ΤΑ ΝΈΑ ΠΑΙΔΙΑ

  2. Για όσους δεν καταλαβαίνουν είναι μια δραστηριότητα ανταγωνιστική στα ταξί και δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των αυτοκινήτων. Από την άλλη η κράτηση πρέπει να έχει γίνει κάποιες ώρες πριν την μεταφορά, δεν υπάρχει δηλαδή η λογική της πιάτσας αλλά του ραντεβού. Η αμοιβή δεν είναι στάνταρντ όπως στα ταξί αλλά γίνεται συμφωνία, συνήθως μεταξύ πρακτορείου/ξενοδοχείου και οδηγού.

Γράψτε απάντηση στο Αντάρτης Ακύρωση απάντησης