«Σελίδες από την ταχυδρομική ιστορία της Κω» του Τίμου Κουτσουράδη (έκδοση Αστικής εταιρείας)

6
758

Ἀξιότιμοι κύριοι,

σάς γνωστοποιούμε τό προσφάτως ἐκδοθέν πόνημα τοῦ Ἰατροφιλοσόφου Τιμολέοντος Κουτσουράδη.

Ἡ Ἀστική Ἑταιρεία ‘ἸΠΠΟΚΡΑΤΗΣ»/Κέντρο Πρόληψης τῶν Ἐξαρτήσεων καί Προαγωγῆς τῆς Ψυχοκοινωνικής Ὑγείας ἐπιχειρεῖ διά τοῦ πολιτιστικού ὑποδείγματος καί τοῦ νοηματοδοτημένου τρόπου ζωῆς, διά τῆς ἀναδείξεως τοῦ Προσώπου καί διά τῆς πολιτικῆς τοῦ βιβλίου.

Σχετικῶς μέ τό βιβλίον: Ἡ Ἀστικὴ Ἑταιρεία“Ἱπποκράτης”/Κέντρο Πρόληψης τῶν Eξαρτήσεων καὶ Προαγωγῆς τῆς Ψυχοκοινωνικής Ὑγείας, μετὰ χαρᾶς, ἀναλαμβάνει τὴν ἔκδοσιν τοῦ παρόντος πονήματος τοῦ  ἰατροῦ Τιμολεόντος Κουτσουράδη.

Ὁ ἰατρὸς Τιμολέων Κουτσουράδης, ὡς ἰατροφιλόσοφος, ἐντρυφεῖ καὶ ὑπηρετεῖ τὴν τοπικὴν ἱστορίαν, ἀναδεικνύοντἀς την καὶ εἰσαγαγοντάς την εἰς τὸ σήμερα.

Ἡ ἐπίγνωσις τῆς ἱστορίας εἶναι προϋπόθεσις τῆς συνεχείας καί τῆς δημιουργίας τῆς συλλογικῆς ταυτότητος.

Ἡ ἱστορία συμμετέχει εἰς τὴν διαμόρφωσιν τῶν “εἰκονογραφιῶν”, τῶν βιωματικών δηλαδή ἐμπειριῶν τοῦ ἀνθρώπου, ἀπαραιτήτων διά τὴν ἐνσυνείδητον παρουσίαν του εἰς τὸν τόπον καί τὸν χρόνον.

Πλειάδα Κώων διανοουμένων παράγει πολὺ σημαντικὸ ἔργον.

Ἐπέστη ὁ χρόνος ὥστε τὸ παραγόμενο αὐτὸ ἔργον, νὰ μετουσιωθῆ εἰς ὑπομόχλιον διαμορφώσεως κρισίμου μάζης, ἀναγκαίας διά τὴν ἀλλαγήν.

Ἡ Ἀστικὴ Ἑταιρεία “Ἱπποκράτης”, ἀπό τοῦ ἔτους 2005, διαμορφώνει εἰδικὴν θεματικὴν ἑνότητα ὑπό τὸν τίτλον “ΚΩΩΝ ΒΙΟΣ”, προκειμένου νὰ ἀναδείξη τὴν “πολιτισμικὴν ταυτότητα” τῆς Κῶ καὶ νὰ συνδράμη εἰς τὸν ἐπαναπροσδιορισμόν τῶν προτεραιοτήτων τοῦ βίου, τὴν επανεύρεσιν τῆς πνευματικῆς ὑφῆς τοῦ ἀνθρώπου καί τῆς ἐπανάκτησιν τῆς δυνατότητας μετοχῆς εἰςἀνωτέρους κόσμους.

Μὲ αὐτὰ υπ΄ ὄψιν, ὑποδεχόμεθα τὸν ἰατρὸν Τιμολέοντα Κουτσουράδη εἰς τὴν οἰκογένειαν τῆς Ἀστικῆς Ἑταιρείας “Ἱπποκράτης”.

Δρ. Δημήτριος Κ. Γερούκαλης

Ἐπιστημονικὸς Διευθυντὴς

Ἰατρός Ψυχίατρος.

ΚΩΣ

 

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ,,ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ,, ΤΙ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΧΕΙ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ, ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ; ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΙΑ ΣΑΠΟΥΝΟΦΟΥΣΚΑ;;;;;;;;

  2. Για ποιους λόγους επιλέξατε στο κείμενο σας την καθαρεύουσα, αντί της καθιερωμένης γραφής στη δημοτική γλώσσα;;

    • Θα σου απαντήσω εγώ φιλτατε ΜΗ ΙΑΤΡΟΦΙΛΟΣΟΦΕ. Διότι αυτή είναι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ. Το ότι ομιλούμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ την «ΔΗΜΟΤΙΚΙΑ» θέλει ατελείωτες ώρες συζητησης. ΔΥΣΤΥΧΩΣ…

      • Εσύ «γνήσιε» Έλληνα μιλάς και γράφεις στην ⁰καθαρεύουσα; Τότε όλοι οι μεγάλοι ποιητές από τον Σολωμό, Παλαμά,Σεφέρη,Ελύτη και άλλοι δεν έγραφαν στην Ελληνική,αλλά σε κάποια άγνωστη γλώσσα.Τόσο καλά,λοιπόν, γνωρίζεις τη συνέχεια της Ελληνικής γλώσσας; Σου χρειάζεται να μελετήσεις και λίγο Μπαμπινιώτη.

  3. Η γραφή στην καθαρεύουσα υποκρύπτει σοβαροφάνεια και φιλαρέσκεια. Αποκαλυπτει επαρχιωτισμό και συντηρητισμό. Έντονα δε φαίνονται τα οθωμανικά κατάλοιπα του νησιού, γράφοντας «λόγια» ώστε να φανούν στην υψηλή Πύλη… Με άλλα λόγια αστειότητες και συμπλέγματα

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ