Πώς γιος πασίγνωστου ζευγαριού των media έμπλεξε με την κόκα;
Ο πρωταγωνιστής μας είναι φοιτητής… και μάλιστα απο μικρό παιδί φοιτούσε στα καλύτερα σχολεία των Αθηνών.
Ένα παιδί χαμηλών τόνων για τους τρίτους, όπως αποκαλύπτει το gossiptv.gr. Βλέπετε τα όρια απο τους γονείς του ήταν αυστηρά… καθώς δεν ήθελαν ποτέ να πληρώσουν με την καριέρα τους… το κόστος μιας κακής ανατροφής.
Δυστυχώς όμως για τους δυο αυτούς γονείς ο χρόνος απέδειξε τα πολλά κενά στην αγωγή και κυρίως στην διαμορφωση του χαρακτήρα του γιού τους.
Ο νεαρός έφυγε να σπουδάσει σε χώρα του εξωτερικού, όπου και μυήθηκε στα ναρκωτικά και την μεγάλη ζωή. Μια ζωή που έβλεπε, βίωνε να την απολαμβάνουν οι γονείς του. Μια ζωή που είχε πάντα ώς κρυφό πόθο να ασκήσει και ο ίδιος.
Οι πληροφορίες για την εμπλοκή του με το ναρκωτικό των πλουσίων-γνωστό στην πιάτσα και ώς «κοκορέτσι»- έφτασαν πρώτα στα αυτιά του μπαμπά του.
Πηγές ανέφεραν στο gossiptv.gr, πώς αυτός ήταν και ο λόγος που ο μπαμπας έκανε ταξίδι αστραπή στην Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα για να διαπιστώσει «ιδίοις όμμασι» την κατάσταση. Και τι είδε; Είδε ένα άλλο παιδί απο αυτό που πίστευε ότι μεγάλωνε.
Δυστυχώς-σύμφωνα με τις ισχυρές παρέες του ζευγαριού– οι γονείς κοιτούσαν την καριέρα τους και όχι το παιδί τους… καθώς θεωρούσαν πώς με τα χρήματα και τους καλύτερους, θα κάλυπταν τις απουσίες τους.
Οι τελευταίες πηγές αναφέρουν πώς η κατάσταση στο σπίτι είναι δύσκολη… καθώς απο τη μια ο γιός δείχνει να μην θέλει να αλλάξει τρόπο ζωής που έχει επιλέξει κι απο την άλλη οι γονείς του να τρέμουν στην ιδέα μιας φωτογραφίας ή μιας διαρροής που θα τους εκθέσει….
Ως εξαίρεση στον κανόνα που θέλει τις μεγάλες εταιρείες να πρωτοστατούν στην διαφημιστική προώθηση θεμάτων της ατζέντας της «πολιτικής ορθότητας», όπως ο «αντιρατσισμός», η πολυπολιτισμικότητα, το άνοιγμα στις διάφορες «φυλές» των ομοφυλοφίλων κ.τ.λ. έρχεται η εταιρεία ζυμαρικών Barilla, με θέση που σίγουρα θα προκαλέσει δυσφορία στους προαναφερθέντες κύκλους.O Guido Barilla, ο μεγαλύτερος παρασκευαστής ζυμαρικών παγκοσμίως με το 50% της ιταλικής αγοράς και το 25% της αμερικανικής ανέφερε τα εξής σε ραδιοφωνική εκπομπή: «Δεν θα έκανα ποτέ μια διαφήμιση με μια ομοφυλοφιλική οικογένεια… αν αυτό δεν αρέσει στους ομοφυλόφιλους ας φάνε άλλη μάρκα ζυμαρικών. Για εμάς, η ιερή έννοια της οικογένειας παραμένει μια από τις θεμελιώδεις αξίες της εταιρείας».
Μιλώντας στην συνέχεια για το θέμα των υιοθεσιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια δήλωσε: «Δεν έχω κανένα σεβασμό στο μέτρο της υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλοφιλικές οικογένειες επειδή αυτό αφορά ένα άτομο που δεν είναι σε θέση να επιλέξει».Απόλυτος στις δηλώσεις του ο Barilla δείχνει ότι, παρά την ασφυκτική πίεση της παράνοιας της «πολιτικής ορθότητας», υπάρχουν ακόμη επιχειρηματίες, οι οποίοι δεν παρασύρονται από την σύγχρονη «μόδα» και αρνούνται να μασήσουν τα λόγια τους.