ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΓΝΚΥΚΩ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΟΚΤΟΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟ Ή ΣΥΖΥΓΙΚΟ ΧΕΡΙ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 12 ΜΜ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ EMΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.
ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΣΕΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΤΟΥΣ.
ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΣ ΝΑ ΕΝΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ
ΕΛΛΗ ΚΑΡΑΝΙΚΑ
Θα φέρουμε και πιστοποιητικά εμβολιασμού σε αυτή την μάζωξη; Θα πρέπει να κρατάμε αποστάσεις ; θα φοράμε μάσκες; Θα έχουμε συνωστισμό;
ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
ΟΤΑΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΑΞΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙΣ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΣ-
ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΕΙΣ
ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ/ΕΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ
τι ακριβώς θα γίνει δηλαδή αν εσείς μαζευτήτε; Σε ποιόν θα διαμαρτυρηθείτε; Στον σύζυγο που κακοποιεί με οποιονδήποτε τρόπο την γυναίκα του; Και αν εσείς συγκεντρωθείτε αυτός θα σταματήσει την κακποποίηση; Από την μία υποτίθεται ότι πρέπει να κρατάμε αποστάσεις και από την άλλη καλείτε κόσμο σε συγκέντρωση, και είστε εργαζόμενες στο νοσοκομείο που σημαίνει ότι πρέπει να μας αποτρέπετε στο να συνωστιζόμαστε. Δεν νομίζω να υπάρχει άντρας που να συμφωνεί με αυτά που συμβαίνουν τους τελευταίους μήνες στην Ελλάδα, αλλά και εσείς καθήστε στα σπίτια σας και βρήτε άλλο τρόπο να εκφράσετε την δυσαρέσκειά σας. Με ασφάλεια.
εσείς χρησιμοποιώντας τον όρο ‘γυναικοκτονια’ έχετε μειώσει τις γυναίκες κάτω από τον ανθρωπο
γιατί να έρθω στη ρατσιστική διαμαρτυρία αφού θεωρείται τις γυναίκες κατώτερες των ανθρώπων?
Είναι γεγονός πως δεν αρκεί μόνο αυτή η διαμαρτυρία.
Πράγματι ο κίνδυνος με τον COVID-19 και τις μεταλλαγές του είναι μεγάλος .
Πρέπει επιτέλους να τολμήσουμε αποφασιστικά για συνεχείς βιωματικές δράσεις συνειδητοποίησης πιο αποτελεσματικές.
Όμως κρατώντας τα μέτρα προστασίας υποδειγματικά, είναι αναγκαίο και απαραίτητο
να μάθουμε να συνυπάρχουμε δυναμικά και δια ζώσης για σημαντικά ζητήματα της ζωής μας!
Η ΔΡΕΠΠΟ «ΦΑΙΝΑΡΕΤΗ»
συμπαραστέκεται ουσιαστικά
Στην πρωτοβουλία των γυναικών μας.
Γυναίκες και άνδρες μαζί, χέρι-χέρι
Για Επικοινωνία-Παιδεία- Πολιτισμό.
Για εξανθρωπισμένη ζωή και πορεία. ΜΓΧ
ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ λέμε ΝΑΙ στο ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
για τις συνεχιζόμενες γυναικοκτονίες στη χώρα μας,
μπροστά από το Νοσοκομείο (οδ. Ιπποκράτους)
ΠΕΜΠΤΗ 16 ΔΕΚ 2021 ΣΤΙΣ 12:00 το Μεσημέρι
Έτσι για να δηλώνουμε την ύπαρξη μας. Δεν υπάρχει όρος γυναικοκτονια. Υπάρχει άρθρο στον Π. Κ. που τιμωρεί την ανθρωπο κτονια. Το ίδιο και για τα δύο φύλα. Εξαιρεί μόνο τα ζώα, με άλλο άρθρο. Δεν το γνωρίζουν; Επαναστάσεις, να είχαμε, να λέγαμε. Ας ασχολείται ο καθένας με τον τομέα του και ας αφήσει την δικαιοσύνη να πράξει τα δέοντα.
Α) Φίλες και φίλοι στις μέρες μας σε επιστημονικούς και κοινωνικούς κύκλους, όπως και στα ΜΜΕ γίνεται πολλή συζήτηση για το αν είναι δόκιμος ο όρος γυναικοκτονία και αν καλύπτεται από τον όρο ανθρωποκτονία.
Κατ` αρχάς η γυναικοκτονία είναι ένας όρος για το έγκλημα μίσους που βασίζεται στο φύλο ο οποίος γενικά ορίζεται ως «η δολοφονία γυναικών (ή κοριτσιών) επειδή είναι γυναίκες», αν και οι ορισμοί ποικίλλουν ανάλογα με το πολιτισμικό τους πλαίσιο. Η λέξη γυναικοκτονία καταγράφηκε για πρώτη φορά το 1820 έως το 1830. Ο όρος γυναικοκτονία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Αγγλία το 1801 για να υποδηλώσει «τη δολοφονία μιας γυναίκας. Το 1848, αυτός ο όρος δημοσιεύθηκε στο λεξικό νομικών όρων του Wharton’s. Η συγγραφέας Ντιάνα Ε.Χ. Ράσελ το 1976 ορίζει τη λέξη ως «τη δολοφονία γυναικών από άντρες επειδή είναι γυναίκες». *συνέχεια…)
… συνέχεια
Β)Συχνά, αμφισβητείται η αναγκαιότητα ορισμού της δολοφονίας γυναικών χωριστά από τη συνολική ανθρωποκτονία. Υποστηρίζουν πως, δεδομένου ότι πάνω από το 80% όλων των θυμάτων δολοφονίας είναι άνδρες, ο όρος δίνει μεγάλη έμφαση στη λιγότερο επικρατούσα δολοφονία γυναικών. Ωστόσο, ένας σύντροφος είναι υπεύθυνος στο 40% περίπου των ανθρωποκτονιών με θύμα γυναίκα, σε σύγκριση με το 6% της ευθύνης των συντρόφων σε ανθρωποκτονίες που αφορούν άντρα ως θύμα.
«Η “γυναικοκτονία”, όρος της κοινωνιολογίας, αναφέρεται σε εγκλήματα τα οποία στρέφονται κατά του γυναικείου φύλου, έχουν σεξιστικά κίνητρα και εμφορούνται από πατριαρχικές αντιλήψεις.
Όσο γίνονται πρωτοσέλιδα και αναφέρονται καθημερινά λεπτομέρειες στα ΜΜΕ, και στις κουτσομπολιστικες φυλλάδες για το τρόπο με τον οποίο γίνεται ο φόνος, το κακό θα συνεχίζεται. Υπάρχει πάντα ο μιμιτισμος στα αρρωστα μυαλά. Το έχουμε ζήσει στο παρελθόν με τις δημοσιεύσεις των αυτοκτονιών. Κάθε μέρα αναφέρονταν στον αριθμό των ατόμων που είχαν αυτοκτονήσει, με λεπτομέρειες παρακαλώ. Όταν σταμάτησε η δημοσίευση, ελαττωθηκαν. Το ίδιο συμβαίνει και τώρα. Πάντοτε ο αριθμός των δολοφονιων ήταν μεγάλος. Εξάλλου έχουμε και πάρα πολλές φορές γυναίκα _δολοφόνο. Δεν θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός φύλου, αλλά κατά πόσο ειδεχθες είναι το έγκλημα. Ρατσισμός και φεμινισμος δεν χωράει στην τρέλα. Τώρα για το φαινεσθαι, ας βρουν οι καταπιεσμενες άλλο τρόπο να εκφραστούν. Υπηρεσίες και αστυνομία υπάρχουν για καταγγελίες. Το θέμα είναι να τολμήσουν. Ξέρω πολλές περιπτώσεις που όταν επιληφθηκε η αστυνομία, οι μαγκιές κάποιων κόπηκαν.
– — 16 ΓΥΝΑΙΚΟΚΤΟΝΙΕΣ ΣΕ 11 ΜΗΝΕΣ
– 11 ΑΠΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
— 2 ΑΠΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ
— 2 ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ
–. 1 ΑΠΟ ΡΟΜΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΟΚΤΟΝΟΙ