“Λουκέτο”για τη διάσημη αλυσίδα: Τέλος τα Media Markt μετά από 18 χρόνια στην Ελλάδα, «σεισμός» στην αγορά

1
14836

MediaMarkt: Ξεκινάει η ενοποίηση με την Public

Η αρχή του τέλους έγινε πριν από ένα μήνα όταν Public και MediaMarkt ανακοίνωσαν την ενοποίηση τους στη κατηγορία μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών. Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από μια ενιαία ομάδα εξυπηρέτησης. Επίσης τα καταστήματα της MediaMarkt στην Ελλάδα θα αναβαθμιστούν σε Public-ΜediaMarkt.

Προχωρά η ενοποίηση της MediaMarkt με την Public, τίτλοι τέλους για την παρουσία της MediaMarkt στην ελληνική αγορά.

Έτσι η γερμανική φίρμα θα σβήσει σταδιακά, σηματοδοτώντας την αποχώρηση της από την χώρα μας.

Πως θα γίνει η ενοποίηση της MediaMarkt με Public

Σύμφωνα με το businessdaily.gr «το 2023 αναμένεται ακόμα καλύτερο για την Public, καθώς τα μεγέθη της εμφανίζονται ενισχυμένα κατά 30% έναντι της περασμένης χρονιάς, με τα στελέχη της εταιρείας να εκφράζουν την αισιοδοξία πως η χρονιά θα κινηθεί σε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς αναπτύσσεται το brand στις οικιακές συσκευές, γεγονός που πιστοποιεί ότι οι καταναλωτές ανταποκρίνονται θετικά στο όραμά του Public Group για το omniretail.

Η Public θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στην κατηγορία των λευκών συσκευών, τρέχοντας την ενοποίηση των δυο brand στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του ομίλου. Αποδίδει καρπούς η νέα στρατηγική με άνοδο 30% των μεγεθών φέτος.

Το Public Group, είχε προαναγγείλει ότι θα ακολουθήσει μια νέα δυναμική στρατηγική, επενδύοντας 100 εκατ. ευρώ σε νέας γενιάς καταστήματα, διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας και προσθήκη σύγχρονων υπηρεσιών, με τον όμιλο να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο digital κομμάτι, πραγματοποιώντας και νέες συνεργασίες όπως με την BookVoice που παράγει audiobooks.

Πρόσφατα, ο όμιλος προχώρησε σε επένδυση 1 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των δυο καταστημάτων σε Λεωφόρου Συγγρού και στο Μαρούσι σε «Νέας Γενιάς» καταστήματα που περιλαμβάνει μια πρόταση με μεγάλη γκάμα από μεγάλες και μικρές οικιακές συσκευές, αλλά και είδη τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.

Τα 13 καταστήματα MediaMarkt αναμένεται να παίξουν τον δικό τους ρόλο, καθώς 10 εξ αυτών θα αποτελέσουν και μέρος του σχεδιασμού ανάπτυξης των logistics hub της Public, που θα βελτιώσει περαιτέρω τους χρόνους παράδοσης, επιτρέποντας στην εταιρεία την ανάπτυξη της υπηρεσίας Next Day Delivery, ενώ η εταιρεία έχει επενδύσει επίσης σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.)».

i-diakopes.gr

 

Σκοτεινό το μέλλον> Και ο αμερικανικός γίγαντας της λιανικής, Target, κλειδώνει τα προϊόντα του σε βιτρίνες ασφαλείας

Μία από τις στρατηγικές που χρησιμοποιεί η Target, ο αμερικανικός γίγαντας της λιανικής, εν μέσω των προσπαθειών της να περιορίσει περισσότερες κλοπές σε καταστήματα της είναι τα κλειδωμένα και κλειστά σε βιτρίνες ράφια.

Από την Aislinn Murphy/FOXBusiness

Η εταιρεία έχει καταφύγει σε αυτό το μέτρο κυρίως όσον αφορά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας (παυσίπονα, χαλαρωτικά, καλλυντικά κ.ά.) σε διάφορες τοπόθεσίες, όπως στο Σαν Φρανσίσκο, οι φωτογραφίες από το οποίο πρόσφατα απασχόλησαν τα αμερικανικά ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το τηλεοπτικό δίκτυο WNCT-TV ανέφερε ότι αυτό συμβαίνει για ορισμένα προϊόντα εκεί τουλάχιστον από τον Οκτώβριο.

Ένα άλλο κατάστημα της αλυσίδας λιανικής έξω από το Μανχάταν, στο Ρίβερντεϊλ της Νέας Υόρκης, ακολουθεί επίσης την ίδια τακτική ώστε τα προϊόντα στο τμήμα προσωπικής φροντίδας να είναι κλειδωμένα και να απαιτούν από έναν υπάλληλο να τα ανοίξει. Γενικότερα, η Target υιοθετεί μια «πολυεπίπεδη προσέγγιση για την καταπολέμηση της κλοπής», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο FOX Business την Τρίτη.

«Αυτό περιλαμβάνει διάφορα, σύγχρονα τεχνολικά μέσα, εκπαίδευση για τους επικεφαλής καταστημάτων, ομάδες ασφαλείας, συνεργασία με τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου καθώς και με τις ενώσεις λιανικού εμπορίου», συνέχισε ο εκπρόσωπος. «Σε περιορισμένη βάση, χρησιμοποιούμε επίσης στρατηγικές εμπορικής αποτροπής κλοπής, όπως κλείδωμα με τη χρήση βιτρινών, για κατηγορίες προϊόντων που είναι επιρρεπείς σε κλοπές. Αν και δεν μοιραζόμαστε λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις στρατηγικές, αυτές οι αποφάσεις λαμβάνονται σε τοπικό επίπεδο».

Ο εκπρόσωπος επιβεβαίωσε ότι οι περιπτώσεις κλειδώματος στα καταστήματα του Σαν Φρανσίσκο και του Ρίβερντεϊλ εφαρμόστηκαν σε τοπικό επίπεδο λόγω κλοπών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Brian Cornel, χρησιμοποίησε πρόσφατα τον όρο «ελλειψεις» σε ένα αντίξοο «οικονομικό περιβάλλον» κατά την ανακοίνωση των κερδών του τρίτου τριμήνου της εταιρείας τον Νοέμβριο. Οι έμποροι λιανικής συχνά χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο ή τον όρο «συρρίκνωση» για να περιγράψουν κλοπές και άλλους τύπους απωλειών αποθεμάτων.

Εκείνη την περίοδο, ο ίδιος ανέφερε ότι η Target «κάνει σημαντικές επενδύσεις στην εκπαίδευση και την τεχνολογία που μπορούν να αποτρέψουν τις κλοπές και να κρατήσουν τους επισκέπτες μας και τα μέλη της ομάδας καταστημάτων μας ασφαλή», επειδή η εταιρεία, όπως και άλλοι λιανοπωλητές, παρατήρησαν μια μεγάλη άνοδο στις κλοπές και στο οργανωμένο λιανικό έγκλημα.

Το Associated Press ανέφερε τον Φεβρουάριο ότι η Target έβαλε περισσότερα προϊόντα σε βιτρίνες με λουκέτα, πράττοντάς το για ολόκληρες κατηγορίες από αυτά.

Η τοποθέτηση προϊόντων σε θήκες ασφαλείας είναι κάτι που έχουν κάνει και κάποιοι άλλοι έμποροι λιανικής, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως από το FOX Business.

Σε πρόσφατη έκθεσή της, η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF) χαρακτήρισε το οργανωμένο έγκλημα λιανικής ως «επίμονο και ενδημικό πρόβλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες που φαίνεται να αυξάνεται». Από τους λιανοπωλητές που συμμετείχαν στην έρευνα, περίπου το 70% ανέφερε ότι πιστεύει πως η απειλή του οργανωμένου εγκλήματος στο χώρο της λιανικής έχει επιδεινωθεί.

Οι συνολικές απώλειες αυξήθηκαν περίπου κατά 4%, φτάνοντας τα 94,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, ανέφερε προηγουμένως η NRF. Το απέδωσε σε μεγάλο βαθμό σε κλοπές όπως από το οργανωμένο λιανικό έγκλημα και στις κλοπές στα καταστήματα.

kourdistoportocali.com

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ