Την προσοχή των πολιτών εφιστά με ανακοίνωσή του ο ΔΕΔΔΗΕ, καθώς όπως εξηγεί επιτήδειοι προσποιούνται τους υπαλλήλους της εταιρείας για να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία, μεταξύ των οποίων και στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών.
Κρούσματα εξαπάτησης καταναλωτών από πρόσωπα που προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ για να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ), με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, επισημαίνει ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), εφιστώντας την προσοχή των πολιτών.
Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει καμία αρμοδιότητα σε θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ)