Η ιδιοκτήτρια του γάτου με ανάρτησή της είχε στηλιτεύσει την αδιάλλακτη στάση υπαλλήλου της εταιρίεας που της απαγόρευσε την επιβίβαση
Ανακοίνωση εξέδωσε η εταιρεία Sky Express μετά το επεισόδιο με επιβάτιδα και ιδιοκτήτρια άρρωστου γάτου στην οποία δεν επιτράπηκε η επιβίβαση στο αεροσκάφος μαζί με το κατοικίδιό της, στην πτήση από την Αθήνα στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η Κατερίνα Τσουκάλα με ένα μακροσκελές κείμενο στηλίτευσε την αδιάλλακτη στάση υπαλλήλου της εταιρείας, λόγω άρνησης προς την πρώτη στην οποία και απαγορεύτηκε το ταξίδι.
Η υπάλληλος της Sky Express έφτασε στο σημείο να της ζητήσει μέχρι και… πιστοποιητικό κτηνιάτρου για να βεβαιωθεί ότι ο καρκίνος από τον οποίο έπασχε το άρρωστο κατοικίδιο της, δεν είναι μεταδοτικός.
«Το συγκεκριμένο συμβάν διερευνάται ήδη, και αν διαπιστωθεί ότι κάποιοι εργαζόμενοι δεν ενήργησαν σύμφωνα με τους προβλεπόμενους κανονισμούς ασφαλείας αλλά και με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας μας, θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες» αναφέρεται στην ανακοίνωση της Sky Express.
«Τη φετινή χρονιά πάνω από 11.000 κατοικίδια ταξίδεψαν με την εταιρεία μας με φροντίδα και ασφάλεια» αναφέρεται, ακόμη, μεταξύ άλλων.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Sky Express:
Οι κανόνες ταξιδιού για κατοικίδια ζώα είναι αυστηροί και δεσμεύουν κάθε αεροπορική εταιρεία για την εφαρμογή τους. Ωστόσο, το συγκεκριμένο συμβάν διερευνάται ήδη, και αν διαπιστωθεί ότι κάποιοι εργαζόμενοι δεν ενήργησαν σύμφωνα με τους προβλεπόμενους κανονισμούς ασφαλείας αλλά και με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας μας, θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, καθώς και οι σχετικές συστάσεις για το χειρισμό ανάλογων περιστατικών.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας, έχει ήδη επικοινωνήσει με την συγκεκριμένη επιβάτιδα και εξέφρασε τη λύπη της για το περιστατικό. Προτίθεται δε η εταιρεία, σε συνεργασία μαζί της και με άλλες φιλοζωικές οργανώσεις, να προχωρήσει σε μία σειρά από συμβολικές και ουσιαστικές δράσεις φιλοζωικού χαρακτήρα όπως χορηγίες, δωρεάν εισιτήρια, κ.α.
Η SKY express έχει αποδείξει εδώ και χρόνια ότι είναι μια απολύτως φιλική εταιρεία για τα κατοικίδια ζώα και τους συνοδούς τους. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο τη φετινή χρονιά πάνω από 11.000 κατοικίδια ταξίδεψαν με την εταιρεία μας με φροντίδα και ασφάλεια. Και έτσι θα συνεχίσουμε χωρίς να επιτρέψουμε σε ένα δυσάρεστο περιστατικό να θέσει υπό αμφισβήτηση τη δέσμευσή μας αυτή.
Να ‘χαμε να λέγαμε… Το θέμα διερευνάται ακόμα…
Δεν μπορεί να καταδικαστεί μια ολόκληρη εταιρεία για τα καπρίτσια ή την άγνοια ενός υπαλλήλου. Υπάρχουν κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται. Κάποιες φορές κάποιοι υπάλληλοι δείχνουν υπερβάλοντα ζήλο ή δεν γνωρίζουν τους κανόνες. Γι’ αυτό και η εταιρεία λέει ότι θα κάνει τις απαραίτητες ενέργειες που σημαίνουν παραπάνω εκπαίδευση.