Επέκταση τουριστικής σεζόν: Aνοιχτά ξενοδοχεία και το Νοέμβριο σε Κρήτη, Κω και Ρόδο

0
3457

Γενναία κίνητρα στις αεροπορικές εταιρείες επεξεργάζεται το κυβερνητικό επιτελείο ώστε να αυξηθεί η συνδεσιμότητα ελληνικών προορισμών τη χειμερινή περίοδο

Eνα βήμα παρακάτω θέλει να πάει ο ελληνικός τουρισμός επεκτείνοντας σε αυτή τη συγκυρία τη σεζόν εκτός της περιόδου αιχμής.

Η εξίσωση είναι δύσκολη και πολυπαραγοντική, ωστόσο η πρώτη προσπάθεια γίνεται τώρα με επίκεντρο τρεις κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, την Κρήτη, τη Ρόδο και την Κω, όπου μπορούν να διατεθούν μέσα στον Νοέμβριο συνολικά 14.000 κλίνες σε ξενοδοχεία που θα παραμείνουν ανοιχτά για τον σκοπό αυτό. Στο κάδρο, πέραν των ξενοδόχων, είναι φυσικά όλη η τουριστική αλυσίδα, από τις μεγάλες αεροπορικές και τους tour operators του εξωτερικού μέχρι τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και τα εμπορικά στους προορισμούς, εξ ου και η αγορά κάνει λόγο για την ανάγκη ενός πολύπλοκου, στρατηγικού πλάνου που απαιτεί σχεδιασμό και πρέπει να συμπεριλάβει όλες τις παραμέτρους.

Ακριβώς στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες από την αεροπορική αγορά, θα πρέπει να αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα κι ένα πλέγμα «γενναίων» κινήτρων για τις αεροπορικές στα αεροδρόμια, το οποίο επεξεργάζεται, κεντρικά, το κυβερνητικό επιτελείο, παραπέμποντας ακόμη και σε επιδότηση ανά αεροπορική θέση, ώστε να αυξηθεί η συνδεσιμότητα ελληνικών προορισμών τη χειμερινή περίοδο.

Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr

 

Ανεβάζει τις εκτιμήσεις η TUI για τη χειμερινή σεζόν

Η TUI, ο μεγαλύτερος tour operator της Ευρώπης, κατάφερε φέτος να επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα, κάνοντας λόγο για “έκρηξη” ταξιδιών των Γερμανών προς προορισμούς της Ευρώπης, και πλέον προσβλέπει σε μια εξίσου καλή χειμερινή περίοδο.

Ο γερμανικός ταξιδιωτικός κολοσσός πέτυχε αρκετά νέα ρεκόρ αυτό το καλοκαίρι, συμπεριλαμβανομένης της υψηλής ροής τουριστών προς την Ελλάδα, όπως έχει αναφέρει.

Μια βασική τάση ήταν ότι οι πελάτες έκαναν κρατήσεις για μεγαλύτερες διακοπές και ξόδευαν περισσότερα χρήματα σε ξενοδοχεία υψηλότερης αξίας, όπως επισημαίνουν οι επικεφαλής του ομίλου.

Ως αποτέλεσμα, η TUI είδε ισχυρή ανάπτυξη που σχεδόν την ανέβασε στα επίπεδα του 2019, όπως τονίστηκε στην παρουσίαση του χειμερινού προγράμματος 2022/23.

Ο CEO της TUI Stefan Baumert εμφανίστηκε μάλιστα αισιόδοξος  για την ερχόμενη χειμερινή περίοδο παρά τις δύσκολες συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης της οικονομικής επιβράδυνσης που οφείλεται στην άνοδο των τιμών της ενέργειας. Μέχρι στιγμής, η TUI διαπιστώνει καλά επίπεδα κρατήσεων για το φθινόπωρο και το χειμώνα, είπε ο Baumert.

Πρόσφατη έρευνα του ινστιτούτου δημοσκοπήσεων YouGov για λογαριασμό της TUI σε 2.100 Γερμανούς, είχε δείξει πως σχεδόν τρεις στους τέσσερις Γερμανούς “σχεδιάζουν” ένα ταξίδι μέσα στον χειμώνα, χωρίς όμως να είναι σίγουρο πως θα το πραγματοποιήσουν.

Πάνω από το 30% των ερωτηθέντων λέει ότι θα αποφασίσει “βραχυπρόθεσμα” αν πράγματι θα ταξιδέψει, ο ένας στους τέσσερις επιθυμεί “μία ιδιαίτερα δελεαστική προσφορά”, ένας στους πέντε θα αναζητήσει έναν πιο οικονομικό προορισμό από ό, τι στο παρελθόν, ενώ ένας στους έξι εκτιμά ότι αυτή τη φορά οι διακοπές του θα διαρκέσουν λιγότερες ημέρες.

Στις τρεις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων, ως προς τον προορισμό, εντούτοις δεν βρίσκεται η Ελλάδα, αλλά αντίθετα κερδίζουν οι Κανάριοι Νήσοι της Ισπανίας, η Αίγυπτος και η Τουρκία.

Υπενθυμίζεται πως η TUI  είχε ως πήχη φέτος τα 3 εκατ. ταξιδιώτες προς την Ελλάδα, δηλαδή 200.000 περισσότερους έναντι του 2019. Η Tuifly ξεκίνησε δε τις πρώτες πτήσεις στις αρχές Απριλίου με προορισμό την Κρήτη, τη Ρόδο και την Κω, έχοντας προσθέσει 62 επιπλέον για τη χώρα μας.

Στόχος η προσέλκυση συνταξιούχων
Από την πλευρά του ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξή του δήλωσε ότι μετά τις επιτυχημένες επαφές που είχε με ισχυρούς  παίκτες της αγοράς σε Γερμανία και Αυστρία, συνεχίζει τα ταξίδια του σε Γαλλία, Σουηδία και άλλες χώρες της βόρειας και κεντρικής Ευρώπης με στόχο την προσέλκυση ταξιδιωτών, κυρίως συνταξιούχων.

Όπως υπογράμμισε, τα κίνητρα για τις αεροπορικές εταιρείες που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης από το βήμα της ΔΕΘ και η συνδιαφήμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος από τον ΕΟΤ, τις αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators για το χρονικό διάστημα Νοέμβριος 2022- Μάρτιος 2023 αναμένεται να φέρουν καρπούς για πρώτη φορά σε περίοδο off season.

Την ίδια στιγμή, τα στοιχεία που έρχονται αναφορικά με τις αφίξεις και τα ταξιδιωτικά έσοδα, αλλά και ο προγραμματισμός των αεροπορικών εταιρειών για το επόμενο διάστημα αποτυπώνουν την επιτυχία της φετινής τουριστικής σεζόν.

Όπως δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, η βρετανική αεροπορική εταιρεία JET2 αύξησε φέτος τις αεροπορικές θέσεις για τα νησιά του νοτιοανατολικού Αιγαίου κατά 87% σε σχέση με το 2019, ενώ για το 2023 αναμένεται να τις αυξήσει επιπλέον 10%.

Επίσης, η Lufthansa και έξι αεροπορικές εταιρίες που αποτελούν τον όμιλό της- η Swiss, η Brussels, η Eurowings- προγραμματίζουν 30% αύξηση για τη χώρα μας μέχρι το 2030.

Πηγή capital.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ