Την μείωση των πτήσεων από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ για ολόκληρο τον Ιούνιο, ανακοίνωσε η TUI, εξαιτίας των ελλείψεων που παρατηρούνται στο προσωπικό του αεροδρομίου, που οδήγησαν σε καθυστερήσεις και ακυρώσεις τις προηγούμενες ημέρες.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια προϊόντων και αγορών του ομίλου, Helen Caron, έως και έξι πτήσεις ημερησίως θα ακυρώνονται μέχρι το τέλος Ιουνίου, επηρεάζοντας έως και 37.000 παραθεριστές.
Υπογραμμίζεται ότι υπάρχει σοβαρό θέμα με την επάρκεια του προσωπικού στα βρετανικά αεροδρόμια, σε όλες τις θέσεις (ασφάλεια, επίγεια εξυπηρέτηση, διαδικασίες, κ.λπ.). Πρόσφατα μεγάλη αεροπορική εταιρία αφαίρεσε 6 σειρές θέσεων σε αεροσκάφη της λόγω έλλειψης προσωπικού καμπίνας.
Σε δηλώσεις του εκπρόσωπος του αεροδρομίου του Μάντσεστερ, είπε: “Τις τελευταίες ημέρες η TUI και η εταιρία που έχει αναλάβει την επίγεια εξυπηρέτησή της, η Swissport, αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα με τις διαδικασίες check-in και παραλαβής αποσκευών στο αεροδρόμιο. Από τις εκτενείς συζητήσεις με τις διοικητικές ομάδες της TUI και της Swissport, είναι σαφές ότι αντιμετωπίζουν προσωρινές ελλείψεις προσωπικού, όπως και άλλες αεροπορικές και ταξιδιωτικές εταιρίες.Δεδομένων αυτών των προκλήσεων, κατανοούμε τη δύσκολη απόφαση της TUI να ακυρώσει ορισμένα δρομολόγια κατά τη διάρκεια του μήνα, αν και προφανώς είμαστε απογοητευμένοι, που βλέπουμε τα σχέδια των επιβατών να διαταράσσονται με αυτόν τον τρόπο”.
H διευθύντρια προϊόντων και αγορών του ομίλου, Helen Caron, σε σχετική ανακοίνωσή της, ανέφερε: “Λόγω του μεγέθους των συνεχιζόμενων διαταραχών στη λειτουργία μας στο Ηνωμένο Βασίλειο στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ, πήραμε την απίστευτα δύσκολη απόφαση να ακυρώσουμε έξι πτήσεις την ημέρα, από την Τρίτη 31 Μαΐου έως την Πέμπτη 30 Ιουνίου. …Λάβαμε αυτή την απόφαση, καθώς πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο για να παρέχουμε σταθερότητα και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ. Όλες οι άλλες πτήσεις από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου και από άλλες αγορές έχουν προγραμματιστεί να εκτελούνται κανονικά. Η απόφαση αυτή αφορά μόνο το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ”.
Σύμφωνα με την ίδια, η εταιρία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο στους πελάτες που επηρεάζονται και να τους παράσχει κίνητρα για να ξανακλείσουν τις διακοπές τους σε εναλλακτική ημερομηνία.
“Οι πελάτες που επηρεάζονται από τις ακυρώσεις πτήσεων θα λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων, καθώς και μια επιπλέον χειρονομία καλής θέλησης”, επισήμανε η κα. Caron.
Εν τω μεταξύ, ο διευθύνων σύμβουλος της Jet2, Steve Heapy, επέμεινε ότι τα ζητήματα που προκαλούν καθυστερήσεις στα ταξίδια θα βελτιωθούν, καθώς ο κλάδος αντιμετωπίζει, ήδη, τις ελλείψεις προσωπικού. “Νομίζω ότι όλα θα αρχίσουν να βελτιώνονται από εδώ και πέρα, καθώς όλες οι εταιρίες που γνωρίζω βρίσκονται στη διαδικασία πρόσληψης προσωπικού, οπότε τα πράγματα θα βελτιωθούν”, είπε ο κ. Heapy.
Ο ίδιος ενθάρρυνε επίσης τους πράκτορες να συνεχίσουν τις κρατήσεις διακοπών και δήλωσε ότι η Jet2 δεν χρειάστηκε να ακυρώσει πτήσεις, παρά το γεγονός ότι ορισμένες υπηρεσίες υπέστησαν “μεγάλες καθυστερήσεις”.
Επισήμανε, επίσης, τα πλήρως επανδρωμένα γκισέ check-in ως σημείο διαφοράς με άλλες αεροπορικές εταιρίες.
πηγή: https://money-tourism.gr/se-perikopi-ptiseon-to-mantsester-provainei-tui-meion-exi-ptiseis-imerisios-olokliro-ton-maio/