Πανελλήνιες 2021: Υποψήφιος έβγαλε 20.988 μόρια αλλά δεν περνάει στη σχολή που θέλει

14
2501

Πανελλήνιες 2021: Ο μαθητής χαρακτήρισε τον εαυτό του στην επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας ως «αριστούχο αποτυχημένο».

Επιστολή προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, έστειλε αριστούχος στις Πανελλήνιες, ο οποίος παρά το γεγονός πως συγκέντρωσε 20.988 μόρια, δεν κατάφερε να περάσει στη σχολή που είχε ως πρώτη επιλογή εξαιτίας της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

Ο Διονύσης Κατάκαλος από το 1ο Λύκειο Αθηνών λέει στην επιστολή του πως είναι ένας «αριστούχος αποτυχημένος» όπως αυτοχαρακτηρίζεται αφού παρά την, ομολογουμένως, εντυπωσιακή επίδοσή του, δεν περνάει στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ.

«Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1.838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση (…) παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα» γράφει στην επιστολή του.

Ολόκληρη η επιστολή του στη Νίκη Κεραμέως

«Αξιότιμη κα υπουργέ,

Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.

Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.

Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:

Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια; Και πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;

Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;

Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;

Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.

Με εκτίμηση

Κατάκαλος Διονύσιος

1o πρότυπο λύκειο Αθηνών».

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καλά τα λέει μεν αλλά τι είδους Αρχιτέκτονας θα γίνει με βαθμό 13.6 στο σχέδιο. Μήπως θα έπρεπε να γίνει Πολιτικός Μηχανικός αφού εκεί έχει διαπρέψει. Για να έχει τέτοια βαθμολογία θα είναι καλός στα μαθηματικά. Κάποιο λόγο θα έχει και η σχολή για να ζητάει 14 ως ελάχιστο βαθμό στο σχέδιο.

    • Καρφίτσα... Το ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ήταν ανέκαθεν η ανεξέλεγκτη εισαγωγή στα ΑΕΙ

      Βγάζουμε με το ΤΣΟΥΒΑΛΙ, ένα ΚΑΡΟ «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ» απλά για να λέμε. Και από εργατικά χέρια ΚΟΥΛΟΥΣ. Και η ανεργεια στα ύψη. Δείτε τις επετηρίδες. Γι’αυτό γεμίσαμε ΠΑΚΙ – Αλβανούς και κάθε καρυδιάς καρύδι. Και στο τέλος θα είμαστε μια χώρα με «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ» και ΞΕΝΟΙ στον ΤΟΠΟ μας. Αυτή δυστυχώς είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ. Πείτε με όπως θέλετε. Ραπίστε με. Βρίστε με. Την ΑΛΗΘΕΙΑ όμως δεν μπορείτε να την ΑΡΝΗΘΗΤΕ.

  2. Ποιος λεει οτι ενας βαθμος στο ελευθερο σχεδιο ειναι απαραιτητη προυποθεση για εναν καλο αρχιτεκτονα. Υπαρχουν προγραμματα που τα συμπληρωνουν αυτα. Απλα οπως ολα στην ελλαδα, ετσι κιεδω ειμαστε πισω…

  3. Διδάσκονται σχέδιο στα σχολεία οι μαθητές; Μήπως πρώτα αυτό θα έπρεπε να αλλάξει και μετά οι βάσεις;

  4. Τα παραμύθια των αριστερών προπαγανδιστών.Με τέτοιο βαθμό ούτε περσυ θα πέρναγε.Τόσο απλά.Ελεος πια.

  5. το πρόβλημα ξεκίνησε από την προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, που μετέτρεψε τα ΤΕΙ σε ΑΕΙ, χωρίς διαδικασία αξιολόγησης. Η ΕΒΕ θα ρυθμίσει τις αστοχίες στην Γθμια εκπ/ση. Το να εισάγεται μαθητής με 3.000 μόρια ξεπερνάει κάθε όριο λογικής και μάλλον δεν θα τελειώσει ποτέ τη σχολή του !!!
    Το ζητούμενο είναι να αξιοποιηθούν και να εξελιχθούν οι δημόσιες δομές επαγγελματικές κατάρτισης (ΚΕΤΕΚ – ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, δημόσια ΙΕΚ).

  6. Επειδή κάποιοι μάλλον δεν ζουν σε αυτή τη χώρα.Λένε δωρεάν παιδεία;Αλήθεια έχουν παιδιά;Ποσά θέλει ένας γονιός σε φροντηστιρια ξέρουν;Ποσά για5-6 χρόνια σπουδών ξέρει με την δωρεάν παιδεία;Για να τελειώσει ένα Πανεπιστημειο στα πρώτα 500 λένε και καμαρώνουν,για κάποιες σχολές μας και όχι να μπουν σε κάποιο στα πρώτα 100.Όλα τα πρωτοκλασάτα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ έχουν τελειώσει ξένα πανεπιστημεια.Τόσο ψεύτες πια .Ελεος

    • Η Κεραμεως διαβαζω οτι εδωσε για Νομικη και δεν μπηκε γι αυτο πηγε εξω. Ετσι εξηγειται μαλλον το κομπλεξ της και το μενος να μεινουν τα παιδια του κοσμου εξω απο τις σχολες!

    • Άσε τις παπάτζες και πες μας πόσα σου δίνει η παράταξη για να γράφεις εδώ. Για οτι μ…κία κάνετε σας φταίει ο συριζα, αλλά ξυπνήσαμε πια και σε λίγο θα σου πω ποιος δε θα ζει σε αυτή τη χώρα. Κοντοζυγώνουν οι εκλογές, θα πάρουμε τον κόπο των παιδιών μας πίσω

    • Πάντα έτσι ήταν. Για να γίνεις γιατρός πρέπει να μπορείς να ζήσεις 10 χρόνια χωρίς να δουλεύεις γιατί δεν γίνεται να τελειώσεις ιατρική κάνοντας και κάποια άλλη δουλειά. Πάντα ταξικά ήταν αυτά. Και εδώ και παντού. Στο Harvard για να πας πρέπει να είσαι άριστος και να πληρώσεις και 150.000 αλλά ο πρώτος σου μισθός θα είναι 10.000 όταν τελειώσεις.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ