Πηγές με αποκλειστικές πληροφορίες από την Μόσχα, η Ρωσία είναι έτοιμη να στείλει στην Ελλάδα ένα νέο «υπερόπλο» με τη μορφή επένδυσης στην ελληνική τουριστική οικονομία. Πρόκειται για μια καταρχήν πώληση τεσσάρων «ιπτάμενων δελφινιών Κοmeta 120M. Οι προδιαγραφές τους όσο και το γεγονός ότι παρασκευάζεται από την γνωστή εταιρεία «Vympel» η οποία κατασκευάζει και τους πυραύλους μαχητικών των SU-30, SU-35S όπως R-27,33, 77 κτλ μας «προϊδεάζει» για άλλα πράγματα. Το όνομα «Vympel» στη Ρωσία σημαίνει πολλά, πάρα πολλά…
Εξάλλου σε καιρό πολέμου υπάρχει και η επίταξη… Τα Zubr μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλα πράγματα… Tα «ιπτάμενα δελφίνια» είναι τέλεια για επιχειρήσεις στο θέατρο του Αιγαίου. Ο Ρώσος υπουργό Μεταφορών, Maxim Sokolov, στην συνεδρίαση της κοινής ελληνορωσικής Επιτροπής για την Βιομηχανική, Οικονομική και Επιστημονική-Τεχνική Συνεργασία αποκάλυψε ότι «η Μόσχα είναι έτοιμη να ξαναρχίσει την παραγωγή ιπτάμενων δελφινιών και τις εξαγωγές στο εξωτερικό» Στην ερώτηση εάν η πώληση του «Komet» στην Ελλάδα ξεκινάει πάλι όπως είχε γίνει πριν 30 χρόνια ο Sokolov είπε: «Ξεκίνησε πάλι η παραγωγή και έπονται οι πωλήσεις» «Το δώσαμε και ένα όμορφο όνομα «το δελφίνι}»| γιατί κατασκευάστηκε στο Rybinsk στην περιοχή του Yaroslavl όπου η υπεύθυνη των εργασιών Valentina Vladimirovna Tereshkova είπε κατά την πλεύση του σκάφους «ένα δελφίνι» και για αυτό το «Κomet κέρδισε αυτό το όνομα. Αν οι ελληνικές εταιρείες θέλουν να το αγοράσουν το συμβόλαιο τους περιμένει» είπε ο Sokolov Σύμφωνα με τους επιτελείς το ναυπηγείο του Rybinsk είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή Ο Β.Πούτιν θέλει αυτά τα ταχύτατα σκάφη να εξυπηρετήσουν τα θέρετρα μεταξύ Sochi και Yalta Απαντώντας στην πληροφορία ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να αποκτήσει τα πρώτα 4 σκάφη και να προχωρήσει μετά σε περαιτέρω αγορές ο υπουργός απάντησε ότι «η Κοινή Επιτροπή είναι έτοιμη να στηρίξει οποιαδήποτε ελληνική πρόταση» ,σύμφωνα με τον Θεόφραστο Ανδρεόπουλο στο el.gr.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα ναυπηγεία Vympel συνεργάζονται με ελληνική εταιρεία για την κατασκευή 4 Kometa 120M. Αυτή την στιγμή οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη για την υπογραφή ενός Μνημονίου Συνεργασίας. Το κάθε σκάφος θα κοστίζει περί τα 6.000.000 ευρώ Οι Ρώσοι θέλουν όσο τίποτε άλλο την διείσδυσή τους στην ελληνική ακτοπλοΐα λόγω της εκρηκτικής αύξησης του ελληνικού τουρισμού. Από την Ελλάδα η Ρωσία φιλοδοξεί να το εξαγάγει και σε άλλες χώρες αλλά εκεί είναι που λόγω των πολυάριθμων νησιών θεωρείται εκ των ουκ άνευ.