Τα lockdown και η πανδημία γενικότερα, που θα μας απασχολήσει για αρκετό καιρό, αλλάζουν συνήθειες, αλλά και τα πλάνα εταιρειών είτε μιλάμε για λιανεμπόριο ή για κλάδο ένδυσης κτλ.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κατέστη άμεση προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις, αν και επιβλήθηκε βιαίως χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία, ωστόσο πολλές εταιρείες κινήθηκαν γρήγορα ώστε να ενισχύσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, με συνέργειες και συνεργασίες με ηλεκτρονικές πλατφόρμες, οι οποίες είχαν διαβλέψει τη μεγάλη ζήτηση από νωρίς.
Μία επαρχιακή start up και συγκεκριμένα από την Πάτρα, με ένα διορατικό ιδρυτή κατάφερε να εγκαθιδρυθεί ως ένα από τα μεγαλύτερα brand, σίγουρα το πλέον πρωτοπόρο, αν αναλογιστεί κάποιος ότι ξεκίνησε ως μία χρηστική ιδέα για να παραγγείλουν οι φοιτητές φαγητό το 2006. Από την Πάτρα μέχρι σήμερα έχει διαγράψει λαμπρή και ανοδική πορεία που παρακίνησε έναν μεγάλο παίκτη της αγοράς, τον Όμιλο Μούχαλη, τον γνωστό mr Kioskys με τεράστια παρουσία, να εξαγοράσει το 60,80% της Delivery.gr ΙΚΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο της ηλεκτρονικής παραγγελίας σε σημεία εστίασης μέσω της χρήσης τηλεφωνικών και on line υπηρεσιών, ποσοστό το οποίο αύξησε στο 75% μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.
Έτσι από τον Ιούλιο του 2019, ο ιδρυτής της Delivery.gr , Νίκος Ιωάννου, υποδέχτηκε τον κ. Μούχαλη για μία κοινώς επωφελή πορεία που κατέληξε πριν από λίγες μέρες σε μία μεγάλη συνεργασία με την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος.
Ο Νίκος Ιωάννου αποτελεί έναν πρωτοστάτη της ελληνικής Startup σκηνής που καινοτόμησε προτού καν δραστηριοποιηθεί το γνωστό e-food.
Το Delivery.gr ανήκει στον όμιλο Μούχαλη, μια μεγάλη εταιρεία τροφοδοσίας ειδών περιπτέρου και παντοπωλείου στην Ελλάδα, ο οποίος φαίνεται ότι έχει μπει δυναμικά στην ψηφιακή εποχή, καθώς εκτός από το delivery επεκτείνεται και στις κρατήσεις για εστιατόρια με την πρόσφατη εξαγορά του e-table.gr.
πηγή: mononews.gr