Ομάδα Εργασίας για τις πράξεις στα Κτηματολόγια Ρόδου, Κω και Λέρου

0
1322

Ομάδα Εργασίας για την παρακολούθηση και συντονισμό του έργου που αφορά στο Μεταβατικό Ψηφιακό Σύστημα Εγγραπτέων Πράξεων Ρόδου, Κω, Λέρου, συγκροτήθηκε χθες με απόφαση της γενικής διευθύντριας του Ελληνικού Κτηματολογίου.

Στην απόφαση αναφέρονται συγκεκριμένα τα εξής:
«ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Τη συγκρότηση Ομάδας Εργασίας για την Παρακολούθηση και Συντονισμό του Έργου που αφορά στο Μεταβατικό Ψηφιακό Σύστημα Εγγραπτέων Πράξεων Ρόδου, Κω-Λέρου.
Η Ομάδα Εργασίας απαρτίζεται από τους:
• Ιωαννίδη Αριστέα, προϊσταμένη Δ/νσης Έργων.

• Ευάγγελος Δήμας, προϊστάμενος Δ/νσης Πληροφορικής.

• Σκαμπά Αθηνά, προϊσταμένη Τμήματος Ανάπτυξης Εφαρμογών, Δ/νσης Πληροφορικής.

• Νικολάου Ειρήνη, Τμήμα Υποστήριξης των Χρηστών Εφαρμογών Δ/νσης Λειτουργούντος Κτηματολογίου.

• Κόλλια Σωτηρία, Τμήμα Υποστήριξης των Χρηστών Εφαρμογών.

• Ερωφύλλη Παπαδοπούλου, αναπληρώτρια προϊσταμένη Δ/νσης Λειτουργούντος Κτηματολογίου.

• Αποστολάκου Αγγελική, Τμήμα Υποστήριξης των Χρηστών Εφαρμογών Δ/νσης Λειτουργούντος Κτηματολογίου.

• Φωτεινή Βακαλοπούλου, Τμήμα Ανάπτυξης & Τεχνικής Υποστήριξης Δ/νσης Λειτουργούντος Κτηματολογίου.

• Φουσκολαγουδάκη Μαρία, προϊσταμένη Τμήματος Σχεδιασμού, Προδιαγραφών & Διαγωνισμών Έργων.

• Κούρτελη Μαρία, στέλεχος Τμήματος Σχεδιασμού, Προδιαγραφών & Διαγωνισμών Έργων Δ/νσης Έργων.

• Κουκούτση Ειρήνη, προϊσταμένη Δ/νσης Νομικού Έργου & Λειτουργούντος Κτηματολογίου.

• Αλεξίου Ελένη, δικηγόρος Τμήματος Νομικής Υποστήριξης ΚΓ & Υποκαταστημάτων.

• Ανδρουλάκη Δέσποινα, Τμήμα Σχεδιασμού.

• Παπουτσάκης Εμμανουήλ, Τμήμα Γεωπληροφορίας.
Συντονίστρια της Ομάδας Εργασίας ορίζεται η προϊσταμένη Δ/νσης Έργων, κα Αριστέα Ιωαννίδη.

Η Ομάδα Εργασίας μπορεί να αξιοποιεί στελέχη από όλες τις Διευθύνσεις του φορέα για την επίτευξη των στόχων της, ενώ δύναται να εμπλουτίζεται και με άλλα μέλη, εάν αυτό κριθεί απαραίτητο.
Στο αντικείμενο της Ομάδας Εργασίας περιλαμβάνονται:
• Ο Συντονισμός των Ενεργειών για την Ανάθεση της Σύμβασης, τις προδιαγραφές και την κάθε είδους επικοινωνία που απαιτείται μεταξύ του φορέα, του αναδόχου Ψηφιοποίησης των Διαδικασιών Κτηματολογικού Κανονισμού Δωδεκανήσου και του αναδόχου Σάρωσης των αρχείων (Αρμοδιότητα Δ/νσης Έργων).

• Η διάθεση στοιχείων και διαδικασιών, η υποστήριξη ως προς την Ανάλυση απαιτήσεων και σύνταξη προδιαγραφών και υποστήριξη του αναδόχου κατά την υλοποίηση, Έλεγχος των λειτουργιών της εφαρμογής σε όλα τα στάδια της, τελική αποδοχή. (Αρμοδιότητα Διεύθυνσης Κτηματολογίου, ως η διεύθυνση η οποία θα παραλάβει την λειτουργία των ΚΓ Δωδεκανήσου μετά την ένταξή τους στον φορέα και θα αναλάβει την υποστήριξη και διαχείρισή τους).

• Η Υποστήριξη ως προς την ανάλυση των απαιτήσεων και προδιαγραφών, υποστήριξη και διευκόλυνση ως προς τις απαιτούμενες προσβάσεις (e-services –διεπαφές), η διάθεση κτηματολογικών στοιχείων και κάθε είδους τεχνική υποστήριξη που θα απαιτηθεί (Αρμοδιότητα Διεύθυνσης Πληροφορικής).

• Η Υποστήριξη σε ζητήματα που άπτονται στο νομικό καθεστώς, στις διαδικασίες του κανονισμού Δωδεκανήσου και στη μετάβαση τους στο ψηφιακό σύστημα, διασφάλιση της πληρότητας και ορθότητας διαχείρισης των κτηματολογικών εγγραφών μέσω της εφαρμογής που θα υλοποιηθεί (Αρμοδιότητα Δ/νσης Νομικού Ελέγχου).

Επισημαίνεται ότι για την υλοποίηση των παραπάνω θα απαιτηθεί η Υποστήριξη της Νομικής Δ/νσης και του Τμήματος Προμηθειών της Οικονομικής Υπηρεσίας ως προς τη διαδικασία ανάθεσης.
Επιπλέον, απαιτείται η συνεργασία των προϊσταμένων ΚΓ Ρόδου – Κω με τον Ανάδοχο και τον Φορέα ως προς την ανάλυση και καταγραφή των διαδικασιών, τη χορήγηση κάθε απαιτούμενης πληροφορίας και τον τελικό έλεγχο και αποδοχή της λειτουργίας της εφαρμογής.
Η γενική διευθύντρια
Ολυμπία Μαρκέλλου».
rodiaki.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ