Απάτη phishing με θύμα 54χρονο στην Κω

1
7851

Την 5η Μαΐου 2023 καταγγέλθηκε στο Τμήμα Ασφαλείας Κω από έναν 54χρονο ότι την 2α Μαΐου 2023 έλαβε μήνυμα (sms) στο κινητό του τηλέφωνο από την «Εθνική Τράπεζα» για ανανέωση κωδικών ασφαλείας.
Πάτησε τον σύνδεσμο του μηνύματος και του εμφάνισε την πλατφόρμα της τράπεζας, εκεί εισήγαγε τον τετραψήφιο κωδικό ασφαλείας (pin) και άνοιξε η εφαρμογή με τα στοιχεία και τους λογαριασμούς του.
Εφόσον κατάλαβε ότι η εφαρμογή δεν χρειαζόταν ανανέωση των κωδικών, την έκλεισε.
Την επόμενη μέρα ανεπιτυχώς προσπαθούσε να συνδεθεί στον λογαριασμό του μέσω ηλεκτρονικής διαδικτυακής πλατφόρμας “e banking” της Εθνικής Τράπεζας.
Μετέβη στην Εθνική Τράπεζα για να αλλάξει τους κωδικούς πρόσβασης και ενημερώθηκε ότι έχει πραγματοποιηθεί μια συναλλαγή αξίας 3628,0) ευρώ σε μια εταιρεία πώλησης επίπλων γραφείου!
Η τράπεζα τον ενημέρωσε ακόμη ότι οι δράστες προσπάθησαν να εκδώσουν 4 διαφορετικές κάρτες με το όνομά του, τις οποίες και ακύρωσε.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Ξέχασε το κομμάτι που έγραψε σε μια σελίδα που έμοιζε με της τράπεζας το username και password του, καθώς και τα μυνήματα που έλαβε για σύνδεση σε νέο browser. Με το pin της εφαρμογής δεν σε κλέβει κανένας αν δεν έχει το τηλέφωνο σου στα χέρια του καθώς το pin αντιστοιχεί μόνο στην συσκευή σου. Βέβαια άλλο πράγμα αυτό το pin και άλλο το pin της κάρτας, που δεν το λέμε ποτέ σε κανέναν.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ