Επίσκεψη Δημήτρη Γάκη στην Κω – Συνάντηση με Σύλλογο Ιδιοκτητών Ταξί

4
3635
Δημήτρης Γάκης: Η περιοδεία στο βόρειο συγκρότημα Δωδεκανήσου ξεκίνησε σήμερα από την Κω.
Ο βουλευτής του ΣυΡιζΑ PC Δημήτρης Γάκης ξεκίνησε την περιοδεία του στο βόρειο συγκρότημα της Δωδεκανήσου. Πρώτη μέρα σήμερα Βρίσκεται στην Κω και συναντήθηκε με τον σύλλογο ιδιοκτητών ταξί Κω. Στη συνάντηση ήταν παρόντες ολα τα μέλη του ΔΣ
Ο πρόεδρος Μανώλης Κίνας ενημέρωσε τον βουλευτή για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Συμφωνήθηκε να αναπτυχθεί μία μόνιμη και σταθερή επικοινωνία και σχέση η οποία θα επιλαμβάνεται όλων των προβλημάτων που θα παρουσιάζονται στην τάξη των ταξιδιών.
Ο Δημήτρης Γάκης συμφώνησε ότι πρέπει να αποτραπεί με κάθε προσπάθεια ο άδικος αποκλεισμός των επαγγελματιών ΤΑΞΙ από τη δυνατότητα αντικατάστασης των πενταθέσιων οχημάτων τους με πολυθέσια (εξαθέσια έως εννιαθέσια) οχήματα με ταξίμετρο.

Ο βουλευτής Δωδεκανήσου Δημήτρης Γάκης ανταποκρινόμενος άμεσα στο δίκαιο αίτημα του ΔΣ καλεί το αρμόδιο Υπουργείο να απαλείψει την απαράδεκτη εξαίρεση του άρθρου 80 του νομοσχεδίου Του υπουργείου ανάπτυξης και επενδύσεων.
Υποσχέθηκε επίσης να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος της μισής ώρας ανά διαδρομή και την αύξηση της σε μία έως μιάμιση ώρα ανά διαδρομή με αντίστοιχη αύξηση του κομίστρου.
Το απόγευμα ο Δημήτρης Γάκης παραχώρησε συνέντευξη στην δημοτική τηλεόραση και παρακολούθησε την χορωδιακή συναυλία της Χορωδίας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κω Νισύρου που παρουσίασε τραγούδια του Μανού Χατζιδάκι.

Ρόδος 29-3-2023
Γραφείο τύπου

Προγραμματισμένη επίσκεψη, την πραγματοποίησε στην Κω ο υποψήφιος βουλευτής Δωδεκανήσου , με τον ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία,  Δημήτρης Γάκης .
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο κ. Γάκης είχε τη δυνατότητα να συναντήσει κομματικά στελέχη και μέλη της ΟΜ Κω του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ συζητώντας μαζί τους οργανωτικά και λοιπά θέματα ενόψει και των επικείμενων βουλευτικών εκλογών, να ανταλλάξει απόψεις με επιχειρηματίες του νησιού, πολίτες, φίλους και υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ενώ θα πραγματοποιήσει  συναντήσεις με θεσμικούς παράγοντες του νησιού.
Αναφορικά με την παραχώρηση των παραλιών στην ΕΤΑΔ, ο κ.Γάκης  επισημαίνει  η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη συνεχίζει την προκλητική της τακτική
με την ανάθεση της διαχείρισης και εκμετάλλευσης των παραλιών  στην ΕΤΑΔ με στόχο την ικανοποίηση κάποιων από τους «φίλους» της κι έχει μετατρέψει την τοπική αυτοδιοίκηση σε άβουλο διεκπεραιωτή των εντολών της.
Οι δήμοι πρέπει να αποκτήσουν πρωταγωνιστικό ρόλο με αρμοδιότητες και πόρους και αυτό οφείλει και θα το κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ μετά τις εκλογές, τόνισε ο κ.Γάκης.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στα απομακρυσμένα νησιά της Δωδεκανήσου είναι ζωτικής σημασίας για τις τοπικές κοινωνίες. Η ενδο-νησιακή επικοινωνία και η σύνδεση μεταξύ των νησιών της Δωδεκανήσου, αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τη μείωση της απομόνωσης τους, την κοινωνική και οικονομική συνοχή, την τουριστική ανάπτυξη, αλλά και την ενδυνάμωση του αισθήματος της ασφάλειας και τηςεμπιστοσύνης των πολιτών προς το κράτος.

Στο πλαίσιο αυτό, οι κάτοικοι και οι παραγωγικοί φορείς της Καλύμνου, αλλά και της Αστυπάλαιας, της Λέρου, των Λειψών, της Πάτμου, των Αρκιών και του Αγαθονησίου, ανησυχούν έντονα από τον πρόσφατο, χωρίς αιτιολόγηση αποκλεισμό του πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» από τις γραμμές που εξυπηρετούσε το πλοίο από την Κάλυμνο στα μικρά νησιά της Β. Δωδεκανήσου.

 

Για άλλη μία φορά όμως οι εξελίξεις του τελευταίου 20ημέρου δείχνουν ότι όλα τα παραπάνω είναι ψιλά γράμματα για την Κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Φαίνεται ξεκάθαρα ότι:

 

Αυτή η Κυβέρνηση, δεν υπολογίζει τίποτε, όταν θέλει να υλοποιήσει σχεδιασμούς που εξυπηρετούν τους πολιτικούς της φίλους,

Αυτή η Κυβέρνηση δεν διστάζει να παρανομεί απροκάλυπτα και προκλητικά, αδιαφορώντας αν με τις μεθοδεύσεις της, τα νησιά μας μένουν χωρίς συγκοινωνίες ασφαλείς και αξιόπιστες,

Αυτή η Κυβέρνηση, λειτουργεί εκδικητικά και τιμωρητικά, ακόμα και μόνο στο άκουσμα εννοιών, όπως «δημόσιο συμφέρον» ή «εταιρεία λαϊκής βάσης» όπως είναι η ΑΝΕΚ, ακυρώνοντας κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια που με κόπο έστησαν και προωθούν οι κάτοικοι της Καλύμνου, της Αστυπάλαιας, της Λέρου, των Λειψών και του κάθε μικρού νησιού που συνέδεε ακτοπλοϊκά το «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» και θέτοντας προ του φάσματος της ανεργίας δεκάδες εργαζόμενους και τις οικογένειές τους.

Αυτή η Κυβέρνηση, αγνοώντας τις αντιδράσεις και την ανησυχία του περήφανουΚαλυμνιακού λαού, προσβάλλει ξεδιάντροπα την αξιοπρέπεια και την ιστορία των μεγαλύτερων ναυτικών της Μεσογείου,

Αυτή η Κυβέρνηση, φαίνεται ότι τίποτε δεν διδάχτηκε από την πρόσφατη τραγωδία στα Τέμπη για την οποία έχει εγκληματικές ευθύνες και συνεχίζει να «παίζει», είτε σε επίπεδο υπηρεσιακών, είτε σε επίπεδο κυβερνητικών παραγόντων, με την ασφάλεια των ακριτών μας.

 

Έτσι, χωρίς καμία τεκμηρίωση και διάλογο με τις τοπικές κοινωνίες, προχώρησε σε ανορθολογική χάραξη των ακτοπλοϊκών γραμμών στη Β. Δωδεκάνησο, αποκλείονταςένα πλοίο που λειτουργούσε σε αυτές επί χρόνια, άλλαξε χωρίς κανένα λόγο (ή μήπως είχε) όλες τις προδιαγραφές, ενώ όλως περιέργως η γραμμή της Αστυπάλαιας εξαφανίστηκε. Και όλα αυτά ενώ το «Κάλυμνος», μετά τις πιστοποιήσεις που έλαβε, ακόμα και για κύματα μέσου ύψους 2,5 μέτρων, είναι ίσως το ασφαλέστερο πλοίοπου πλέει στα νερά του Νοτίου Αιγαίου.

Άμεσα λοιπόν θα κατατεθεί ερώτηση εκ μέρους μου για να απαντήσει ο αρμόδιος Υπουργός κ. Πλακιωτάκης:

 

1. Για ποιο λόγο και με ποια αιτιολογική αποκλείστηκε από τη σχετική διαγωνιστική διαδικασία του Σ.Α.Σ. το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» και γιατί άλλαξαν οι προδιαγραφές;
2. Σε ποια άμεσα μέτρα προτίθεται να προβεί η κυβέρνηση για να διορθώσει την ανορθολογική χάραξη ακτοπλοϊκού δικτύου που ταλαιπωρεί τους κατοίκους της Καλύμνου και της Αστυπάλαιας;
3. Πως προτίθεται να καλύψει το αυξημένο κόστος που ενδεχομένως δημιουργείται από τις αλλαγές στη διαδικασία του διαγωνισμού;
4. Με ποιο τρόπο θα διασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία της συγκοινωνιακής γραμμής «Καλύμνου – Αστυπάλαιας», με ακτοπλοϊκή σύνδεση και με ελάχιστο για τις τοπικές νησιωτικές κοινωνίες μεταφορικό κόστος;
5. Ποιος είναι ο προγραμματισμός/σχεδιασμός δρομολογίων που να εξασφαλίζει την απρόσκοπτη μετάβαση και την επικοινωνία των κατοίκων των μικρών νησιών της Βορείου Δωδεκανήσου με την Κω, ιδιαίτερα των πιο ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων συμπολιτών μας, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου;

 

Ο κ. Υπουργός και η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, πρέπει όμως προτού απαντήσουν, να σκεφτούν σοβαρά, ότι ο Δωδεκανησιακός λαό, έχει και μνήμη και κρίση και η απάντησή του στις επερχόμενες εκλογές θα είναι συντριπτική απέναντι σε όσους τον αγνοούν και τον προσβάλουν.

 

Ρόδος 28-3-2023
Δημήτρης Γάκης
Βουλευτής Δωδεκανήσου
ΣΥΡΙΖΑ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ πέραση έχουν τελευταία οι φίλοι μου ταξιτζήδες.Ολοι που θα έρθουν στην Κω ή πολιτεύονται μαζί τους συναντώνται.Τι δελτία τύπου έχουν να δουν τα μάτια μας έως τις εκλογές; Δεν προλαβαίνουν να βγάζουν.Καποιοι δε παντελώς χαμένοι χρόνια από το νησί έχουν μεγάλο θράσος να δείχνουν ότι ενδιαφέρονται για εμάς.

    • Ο συγκεκριμένος υποψήφιος δεν ήταν καν εκλεγμένος, αλλά το κυριότερο πού δεν ξέρεις και ρίχνεις τό δηλητήριο σου είναι ότι έκανε μακροχρόνια θεραπεία για μια σοβαρή ασθένεια πού αντιμετωπίζε και πολύ πρόσφατα, ολοκλήρωσε.

      • Το γνωρίζω αυτό κ.καθηγητα και δεν ρίχνω δηλητήριο.Η υγεία ποτέ δεν είναι πάνω από τίποτα άλλο.Απλα και όταν ήταν εκλεγμένος πάλι στο H2O καφέ έπινε.Δεν είδαμε και τίποτα στην Κω από το έργο του πλην 8000 λαθρομετανάστες στην παραλιακή, captain Ilia’s, capital control,3 σαιζόν χαμένες σε 4χρονια Εύχομαι ειλικρινά να είναι καλά στην υγεία του και όλα τα άλλα είναι περιττά…. Και προσωπικά θα τον προτιμούσα από κάποιους άλλους….

  2. Δώστε καμία άδεια να εξυπηρετητε ο κόσμος πολιτικαντηδεσ και αφήστε τις φώτο και πράσινα άλογα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ