Με αρκετό κόσμο η απεργιακή κινητοποίηση του ΣΕΠΕ Κω-Νισύρου και της Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου στην πλ. Ελευθερίας

39
6245

Με τη συμμετοχή αρκετών δασκάλων και γονέων πραγματοποιήθηκε η απεργιακή κινητοποίηση του ΣΕΠΕ Κω-Νισύρου και της Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου στην πλατεία Ελευθερίας σήμερα το πρωί.
Με παλμό οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι γονείς μαθητών, διεκδίκησαν ένα καλύτερο σχολείο, αναφέρθηκαν στο θέμα της αξιολόγησης τους και απαίτησαν την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών καθώς και δωρεάν και δημόσια παιδεία. Ακολούθησε συμβολική πορεία στο κέντρο της πόλης.
Β΄ ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
Επιστολή προς τους γονείς
ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 15 ΤΟΥ ΦΛΕΒΑΡΗ
ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
Αγαπητοί γονείς,
Βρισκόμαστε πάλι στον δρόμο του αγώνα, με την απόφαση να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο. Είμαστε σίγουροι ότι είστε στο πλευρό μας γιατί είναι κοινή η αγωνία μας για τη μόρφωση και την πρόοδο των παιδιών σας. Γνωρίζουμε τον δικό σας αγώνα στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Ξέρουμε το εξοντωτικό ολοήμερο τρέξιμο των παιδιών σας, τα εμπόδια που συναντούν στην προσπάθειά τους για μόρφωση. Είμαστε σίγουροι ότι ονειρεύονται ένα άλλο δημόσιο σχολείο, που θα τα μορφώνει ολόπλευρα, που θα τους δίνει όλα τα εφόδια, θα καλλιεργεί τα ταλέντα τους, θα δίνει διέξοδο στα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες τους.
Το σημερινό σχολείο, με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων, βάζει ένα σωρό εμπόδια (τράπεζα θεμάτων, ελάχιστη βάση εισαγωγής, εξοντωτικά συστήματα για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, ανεργία μετά τις σπουδές) συνθλίβει τα πιο όμορφα χρόνια των μαθητών μας. Ταυτόχρονα, εσείς επωμίζεστε το τεράστιο κόστος της τάχα δωρεάν παιδείας, βάζετε συνεχώς το χέρι στην τσέπη για ανάγκες που είναι υποχρέωση της πολιτείας να καλύψει.
Γνωρίζετε τις ανεπαρκείς, πολλές φορές και ακατάλληλες, κτηριακές υποδομές όπου φοιτούν τα παιδιά σας. Ολόκληρα σχολεία να λειτουργούν σε κοντέινερ ή σε ενοικιαζόμενους χώρους, σχολεία ειδικής αγωγής να στριμώχνονται σε χώρους που προσβάλουν την ανθρωπιά μας και η κεντρική εξουσία, αλλά και η τοπική διοίκηση, να αδιαφορούν. Δώσαμε, μαζί με σας, αγώνες για σύγχρονη ασφαλή σχολική στέγη και θα συνεχίσουμε.
Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν έχει στις προτεραιότητές της να λύσει αυτά τα προβλήματα αλλά, αντίθετα, με τις πολιτικές της τα οξύνει, πιστή στις εντολές της ΕΕ και των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων. Εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε αποδέκτες μιας απίστευτης τρομοκρατίας, όταν αντιπαλεύουμε αυτές τις πολιτικές. Όταν καταδεικνύουμε ότι στοχεύουν στην παραπέρα κατηγοριοποίηση των σχολείων, στη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Αποδείχτηκε στην πράξη ότι η αξιολόγηση των σχολείων εκεί στοχεύει. Υπερηφανεύεται η κυβέρνηση ότι το πρώτο στάδιο, η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, προχωρά με επιτυχία. Θυμόμαστε όλοι τις απανωτές δίκες στις οποίες έσυρε η κυβέρνηση τους εκπαιδευτικούς για να προχωρήσει αυτή η αξιολόγηση, όμως κανένα θετικό αποτέλεσμα δεν είχε για τα σχολεία. Η χαμηλή χρηματοδότηση για την παιδεία συνεχίζεται, χιλιάδες ελλείψεις διδακτικού προσωπικού που καλύπτονται με αναπληρωτές όχι στην αρχή της σχολικής χρονιάς αλλά με το σταγονόμετρο σε όλη την διάρκειά της. Καμιά στήριξη στο έργο των εκπαιδευτικών, αντίθετα η θέση τους επιδεινώνεται χρόνο με τον χρόνο. Αλλά και οι μαθητές μας, στη μάχη τους για τη μόρφωση, συναντούν τον κόφτη της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός ΑΕΙ 40.000 μαθητές, μετατρέποντάς τους σε εμπόρευμα για τα ιδιωτικά κολλέγια.
Αυτές τις μέρες, η κυβέρνηση, πάλι με απειλές και τρομοκρατία, θέλει να ολοκληρώσει την καταστροφική αντιεκπαιδευτική πολιτική της, με την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Μια προσβλητική διαδικασία, που αποσκοπεί στην κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών, στη διαρκή ομηρία τους, στην απαξίωση του παιδαγωγικού τους ρόλου. Η κυβέρνηση για άλλη μια φορά ισχυρίζεται, ότι οι εκπαιδευτικοί δε θέλουν να αξιολογηθούν! Και απαντάμε ξεκάθαρα: Λένε ψέματα! Ο εκπαιδευτικός αξιολογείται καθημερινά. Εκεί που καταθέτει την ψυχή του, μέσα στην σχολική τάξη. Εκεί που στέκεται δίπλα στους μαθητές, όταν συνεργάζεται μαζί σας και από κοινού προσπαθείτε για το καλύτερο.
Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ προωθούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτό που επιδιώκουν μέσα από τον παραπλανητικό τίτλο «αξιολόγηση», είναι να διαμορφώσουν σχολεία πολλών ταχυτήτων. Να διαχωρίσουν δηλαδή τα σχολεία σε «καλά» και «κακά», με κριτήριο το κατά πόσο θα μπορούν από μόνα τους, «αυτόνομα» να καλύπτουν τις ανάγκες τους. Θέλουν τον δάσκαλο φοβισμένο, πειθήνιο στα σχέδιά τους. Και το κυριότερο, επιδιώκουν να χτυπήσουν τα ίδια τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας. Κι είναι σημαντικό, κάτι που η κυβέρνηση κρύβει επιμελώς, ότι, όπου εφαρμόστηκε αυτή η αξιολόγηση, είχε ακριβώς αυτά τα αρνητικά αποτελέσματα.
Ο αγώνας των εκπαιδευτικών τους δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες, γι’ αυτό επιλέγουν τον δρόμο του αυταρχισμού, της καταστολής και της συκοφαντίας. Δε μας φοβίζουν όμως. Μένουμε όρθιοι. Αυτό το οφείλουμε στους μαθητές μας.
Αγαπητοί γονείς,
Και τώρα υπάρχει η ανάγκη να βρεθούμε πάλι μαζί. Για το σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας, που θα τα βοηθά να πάρουν όλα τα εφόδια και τις γνώσεις, για να μπορούν να γίνουν πρωταγωνιστές και δημιουργοί μιας καλύτερης κοινωνίας.
Σε αυτή την υπόθεση οφείλουμε όλοι, εκπαιδευτικοί και γονείς, να καταθέσουμε όλες μας τις δυνάμεις!

Πηγή: https://www.kostv.gr

39 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σε ποιους απευθύνεστε αλήθεια;Απεργητε γιατί δεν θέλετε αξιολόγηση.Ολαωτα αλλά είναι ιστορίες.Αξιολογείτε και αποφασίζετε για το μέλλον των παιδιών αλλά εσάς να μην σας κρίνει κανείς.Είστε πάντα τέλειοι και όλοι το ίδιο.Εργατικοί και αργόσχολοι το ίδιο.Πάτε Καλα;Κάντε και άλλες απεργίες να έχουν τα παιδιά να πάνε στα φροντιστήρια τους και να διαβάσουν μόνα τους χωρίς να τα χασομερητε στα σχολεία σας.

    • Γιατί τρέμετε την αξιολόγηση? Επειδή οι μισοί είσαστε ΑΧΡΗΣΤΟΙ? Η μονιμότητα είναι το καρκίνωμα της εκπαίδευσης. Δρόμο οι άχρηστοι. Να μείνουν μόνο οι σωστοί και ικανοί για αυτό το ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. Η καραμέλα των περισσότερων από εσάς είναι… Δεν πειράζει, θα σας τα εξηγήσουν στο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ. Ευχαριστώ. Τίποτα άλλο.

      • Εσείς τι φοβάστε? Γιατί? Δείξτε με την αξιολόγηση ότι είστε ικανοί για εκπαιδευτικοι. Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που δεν έχει αξιολόγηση, έχει την σιγουριά της μονιμότητας και φροντιστήρια. Η αξιολόγηση είναι υπηρεσιακο καθηκον. Ελλάς το μεγαλείο σου.

        • Οταν εσεις οι ιδιοι με τον τροπο σας τα οδηγητε στα φροντιστηρια?

        • Επισης ειμαστε η μονη χωρα που η κυβερνηση κρυφακουει τους πολιτες, τους υπουργους, τους δημοσιογραφους και τον Α/ΓΕΕΘΑ. Ασε καταλαβαμε ποιοι θα ειναι αριστοι σε αυτη την αξιολογηση. Οι αριστοι γλειφτες και διαπλεκομενοι. Μακρια απο τα παιδια μας οι διαπλοκες σας και τα ρουσφετια σας. Τιποτα δεν αφησατε ορθιο

    • Τα φροντιστήρια θα υπάρχουν όσο δεν λιγοστεύει η ύλη και ο τρόπος που δίνουν εξετάσεις ( πανελλήνιες) τα παιδιά.
      Από το δημοτικό τα φορτώνουν με ύλη που είναι προχωρημένη για την ηλικία τους και φυσικά στο τέλος καταλήγουν εξαντλημένα ( καμένα) και καλοί παπαγάλοι..
      Στα περισσότερα συμφωνώ μαζί σου.

      • Θα συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου. Στο εξωτερικο τα παιδια σε ολο το δημοτικο ΔΕΝ εχουν HOMEWORK. Aλλα τα μαθαινουν επαξιως απο ΑΞΙΟΥΣ δασκαλους αυτα που πρεπει να μαθουν. Αν ενας δασκαλος δεν αποδιδει, τοτε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ. Εδω εχω συναντησει καταστασεις ανικανων δασκαλων που αντι να πανε σπιτι τους, απλα τους αλλαζουν σχολειο. Και το προβλημα διαιωνιζεται και στα αλλα σχολεια και στα ατυχα παιδακια. Οσο αφορα τα φροντιστηρια τουλαχιστον θα τα χρειαζοντουσαν λιγοτερα παιδακια αν γινοταν σωστη εργασια στα σχολεια.

        • Να κλεισουν τα σχολεια και να εχουμε μονο φροντιστηρια που ειναι καλυτερα. Απλα επειδη το κοστος για το κρατος θα ειναι μεγαλο θα ειναι 25 μαθητες σε καθε ταξη του φροντιστηριου και τα βιβλια θα τα τυπωνει το κρατος καθε 50 χρονια δε θα διαλεγετε αυτα που σας αρεσουν. Τους μπαχαλακηδες δε θα τους διωχνουν φυσικα, αφου ειναι αντιπαιδαγωγικο. Σε καθε υπολογιστη θα καθονται 3-3 γιατι δε φτανουν για ολους. Οταν βρεχει απο το ταβανι θα πεφτουν νερα αλλα δεν πειραζει θα φορανε αδιαβροχο τα παιδια. Τι; Οχι;

    • Εσυ ποτε το βλεπεις το παιδι σου ολη μερα εδω μεσα σχολιαζεις! Καλα κανουν και απεργουν! Ποιος θα παει να τους αξιολογησει? Τα κομματοσκυλα του κλοουν που ψηφισες?

    • Ντρέπομαι εκ μέρους των εκπαιδευτικών. Μόνο αρνητικά σχόλια και μόνο. Ούτε ένας να πη έναν καλό λόγο. ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ και ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ κατόπιν αξιολογήσεων και να μείνουν μόνο οι ΑΞΙΟΙ. Να ΕΚΔΙΩΧΘΟΥΝ όλοι οι ανίκανοι για αυτό το ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. Πώς έχετε στρέψει όλον τον κόσμο εναντίον σας? Σας αξίζει το γιουχαρισμα. Είναι καιρός πλέον για μια ΝΕΑ ΑΡΧΗ.

      • Μην ανησυχείς θα γίνει σίγουρα μια νέα αρχή! Θα επιπλεύσουν οι γλείφτες και τα κομματόσκυλα της ΝΔ. Απλά μάζεψε λεφτά να στείλεις τα παιδιά σου Μποτσουάνα για σπουδές, γιατί με τους «άριστους» αυτής της αξιολόγησης κάτι άλλο δε θα καταφέρουν! Τα λέμε σε λίγα χρόνια! Χαχαχχαχαχαχα!

  2. Γιατί δεν πρέπει να αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί;εάν είναι σωστοί δεν έχουν κάτι να φοβούνται.

  3. Τα φροντιστήρια θα υπάρχουν όσο δεν λιγοστεύει η ύλη και ο τρόπος που δίνουν εξετάσεις πανελλήνιες τα παιδιά (ύλη , ερωτήσεις κρίσεως , εφαρμογή της γνώσης σε πρακτικά ζητήματα)
    Από το δημοτικό μέχρι το λύκειο,τα φορτώνουν με ύλη που είναι προχωρημένη για την ηλικία τους και φυσικά στο τέλος καταλήγουν εξαντλημένα ( καμένα) και καλοί παπαγάλοι..

    Στα περισσότερα συμφωνώ μαζί σου

  4. Ναί, η κυβέρνηση τα έχει κάνει μ@@@ρδέλο. Εσείς όμως ποιόν κοροϊδεύετε; Λέτε ότι σας νοιάζει το ότι μας φεύγει ο μισός μισθός σε ιδιαίτερα επειδή εσείς δεν κάνετε μάθημα; Σας βολεύει μιά χαρά η παραπαιδεία γιατί βαράτε την ώρα του μαθήματος λέγοντας στους μαθητές που έχουν απορίες ότι θα σας τα εξηγήσουν στο φροντιστήριο. Γιατί να μην αξιολογηθείτε και εσείς όπως όλοι οι υπάλληλοι; Επειδή θα αποδειχθεί πόσο άχρηστοι είστε οι περισσότεροι; Γράφετε στην επιστολή σας: «Ο εκπαιδευτικός αξιολογείται καθημερινά. Εκεί που καταθέτει την ψυχή του, μέσα στην σχολική τάξη». Εντάξει, έπεσα κάτω από τα γέλια !!! Σε κάποια σχολεία του νησιού, ειδικά σε ένα γυμνάσιο, οι συνεδριάσεις των καθηγητών τις ώρες μαθήματος πάνε σύννεφο. Κάθε λίγες μέρες και μία έκτακτη και εμείς να τρέχουμε τελευταία στιγμή να πάρουμε τα παιδιά μας φεύγοντας από την εργασία μας. Γιατί δεν τις κάνετε μετά το σχόλασμα; Πότε θα κάνετε μάθημα; Γιατί να χάνουν τα παιδιά μας και άλλα μαθήματα; και για να μην ξεχνιόμαστε, εμείς σας πληρώνουμε. !!!

    • Πολύ σωστά και όχι απλά να πληρώνουν το χαρτί να εξετάζονται κιόλας αν είναι καλά ψυχικά.

  5. «Αυτοί που σε διδάσκουν να πετάς δεν μπορεί να σέρνονται». Εσείς διδάσκετε;;; Το μόνο που μαθαίνουν τα παιδιά μας είναι η λούφα και το κοπροσκύλιασμα. Επίσης ότι δεν τιμωρείτε τα παιδιά που δημιουργούν προβλήματα με τις συμπεριφορές τους στην διεξαγωγή του μαθήματος, στους συμμαθητές τους αλλά και με προσβολές και βρισιές κατάμουτρα σε εσάς και εσείς απλά γυρνάτε την πλάτη και φεύγετε. Η δε βαθμολόγηση των μαθητών, απαράδεκτη !!! Κάποιοι δεν ξέρετε ούτε τα ονόματα των μαθητών γιατί όλο λείπετε και δεν κάνετε μάθημα, αλλά τους χαντακώνετε με χαμηλούς βαθμούς. Τα καλόπαιδα όμως που δημιουργούν προβλήματα παίρνουν βαθμό αρκετά υψηλό ώστε να περάσουν στην επόμενη και να τους ξεφορτωθείτε ενώ θα έπρεπε να μείνουν στην ίδια τάξη.

  6. «Όχι στην ακρίβεια που τσακίζει τον λαό». Τί σχέση έχει αυτό με το σχολείο και τους καθηγητές; Θέλετε και αυξήσεις έεε;;; Γιατί τι κάνς; σκάβς ; «Δάσκαλος σκυφτός αμόρφωτος λαός». Αφού όπως εσείς λέτε δεν μαθαίνουν στα σχολεία αλλά στα φροντιστήρια. Οπότε δεν ισχύει για εσάς αυτό. Και εννοείτε ότι δεν θα έπρεπε καν να πληρώνεστε όχι να ζητάτε και αύξηση. «Η αξιολόγηση ρημάζει τα σχολεία». Αλήθεια; Να μην υπάρχει κανένας μόνιμος καθηγητής και δάσκαλος και να αξιολογείστε καθημερινά όπως στον ιδιωτικό τομέα. Αν δεν κάνεις σωστά την δουλειά σου ή δεν αξίζεις, τον πούλο και σπίτι σου, να έρθει ο επόμενος. Να δω μετά αν θα ξαναπείτε σε μαθητή ότι τις απορίες τους θα τις λύσουν στα φροντιστήρια. Αν ήσασταν σε ιδιωτικό σχολείο θα απεργούσατε για να κατεβείτε στην πλατεία; ‘Οχι βέβαια.

  7. Άσε ρε που έχουμε πόσους εκπαιδευτικούς ανισόρροπους και πρέπει να σας ταντευουμε.ολοι έχουμε παραδείγματα από ανίκανους εκπαιδευτικούς που εσείς οι υπόλοιποι έπρεπε να τους απομακρύνεται από το επάγγελμα σας γιατί σας χαντακωνουν.γιατι να σας στηρίξουμε στη μη αξιολόγηση; διάβασα οτι οι μη ικανοί μετά από την αξιολόγηση δεν θα έχουν καμία οικονομική επίπτωση και αυτό που έχουν να κάνουν είναι η υποχρεωτική παρακολούθηση σεμιναρίων,οι μη ικανοί αναπληρωτές αξιολόγηση μετά από 2 χρόνια.ποιο το κακό;;;τι με ενδιαφέρει εάν έχετε πάρει 10 μάστερ και 19 μεταπτυχιακά εάν δεν το χετε να είστε εκπαιδευτικοί.τωρα θυμηθηκατε ότι επιβαρυνομαστε οι γονείς με αυτό που θα γίνει και τα δικαιώματα κτλ.αξιολογηση τώρα κακως τόσα χρόνια που έχουμε φάει στη μάπα ακατάλληλους.οπως κρινομαστε όλοι στις δουλειές μας έτσι και εσείς .

  8. Για ποιο λόγο δεν θέλετε την αξιολόγηση τι φοβάστε θα πρέπει μέσα στην αξιολόγηση να συμπεριλαμβάνουν και τα παράπονα που κάνουν οι γονείς αλλιώς άμα δεν θέλετε σπίτι σας

  9. Εσείς τώρα απευθύνεστε σε γονείς ή μας δουλεύετε; Όσοι έχουν παιδιά στο σχολείο γνωρίζουν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι ανίκανοι.Με βάση εισαγωγής κάτω από 10 , μπαίνετε στο πανεπιστήμιο.Σε ότι συμβαίνει στο σχολείο κρύβεστε και δεν αναλαμβάνετε καμία ευθύνη.Οσο για τους διευθύνοντες, ανίκανοι και ευθυνοφοβοι.Καθημερινα ακούμε γεγονότα που συνέβησαν στο σχολείο.Αστυνομια και εισαγγελείς ασχολούνται μόνο με εσάς.Ειστε στην πλειοψηφία ΑΝΙΚΑΝΟΙ, που μέσα από τα αριστερόστροφα αμφιθέατρα κάψατε το μυαλό σας.Μαζι με τους βολεμενους συνδικαλιστές σας πηγαίνετε με φόρα την παιδεία στα ανάθεμα.Πεταμενοι είστε και για κάτω από 1000€.Οι μισοί από αυτούς δεν κάνουν ούτε για ντελιβεραδες. …. Αϊ διανοούμενοι του κ!λου…..

  10. Γελάω με τους ρωμιογονείς που έχουν αποτύχει στη διαπαιδαγώγηση των κακομαθημένων παιδιών τους και κατηγορούν τους δάσκαλους ότι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους οι οποίοι προσπαθούν να μαζέψουν τα ασυμάζευτα. Συμμαζέψτε πρώτα τα κακομαθημένα σας, γίνετε άνθρωποι και αφήστε τα πολλά πολλά. Που το σχολείο το έχετε μόνο για να παρκάρετε τα παιδιά σας, ειδικά σε αυτό το μέρος όπου δεν σας νοιάζει κιόλας τι θα κάνουν στο μέλλον καθώς είτε θα πιάσουν καμιά δουλίτσα στον τουρισμό είτε θα γίνουν εισοδηματίες να συνεχίσουν την νεόπλουτη παράδοση των φαντασμένων νεορωμιών.

    • Εσυ δηλαδή έχεις διαπαιδαγωγήσει σωστά τα παιδιά σου και στο σχολείο μαθαίνουν τα πάντα άσχετα αν οι καθηγητές δεν διδάσκουν ούτε εξηγούν το μάθημα, ενώ όλοι εμείς οι οι υπόλοιποι δεν το κάναμε σωστά και για αυτό τα παιδιά μας χρειάζονται φροντιστήριο. Στείλε τα στην NASA αφού είναι έτσι, μην πάει χαμένη η διαπαιδαγώγηση σου.

      • Δωσε ενα ταμπλετ στο παιδι σου να το ξεφορτωθεις και περιμενε να το διαπαιδαγωγησουν στο σχολειο. Το μαθημα το δυσκολευουν τα κακομαθημενα σας που δεν τους μαθατε τροπους και πανε σχολειο για χαβαλε και την πληρωνουν τα δικα μας που θελουν να μαθουν. Να αξιολογηθουν ορισμενοι αν πρεπει να ειναι γονεις, αλλιως να τους τα περνουν τα παιδια!

        • Μιλάς χωρίς να έχεις καμια ιδέα για την οικογένεια, εμένα και τα παιδιά μου. Και βέβαια κάποιοι έχουν αφήσει τα παιδιά τους στο έλεος του Θεού. Αλλά άσε τις π@π@ριές ότι αυτο φταίει που δεν αφήνουν τα υπόλοιπα να προσέχουν στο μάθημα. Ξαναπάω πίσω στο ότι οι καθηγητές δεν επιβάλλουν την τάξη και δεν τιμωρούν τους ταραξίες επειδή απλά δεν τους ενδιαφέρει να παραδώσουν μάθημα. Πόσο μάλλον να είναι ικανοί για να διαπαιδαγωγήσουν

    • Γνωριζεις ποσες αψογες οικογενειες εχουν προβλημα με το κλιμα στο σχολειο γενικα? Οι κακες καταστασεις προερχονται απο ελαχιστους μαθητες οι οποιοι φερνουν τον σαματα σε ολο το σχολειο. Μην κατηγορεις τους γονεις γενικα. Ουτε ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ … ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ τα παιδια τους ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ. Ας προσεχανε οι εκπαιδευτικοι να κανανε σωστα την δουλεια τους. Απλα οι περισσοτεροι λενε «εγω θα βγαλω το φιδι απο την τρυπα»? Ναι ρε ΕΣΥ θα πρεπει να το βγαλεις. Αλλα ειστε ανευθυνοι. Απλα παρα πολλοι απο εσας γινατε δακαλοι απλα για βιοπορισμο. Και οχι γιατι το αισθανοσαστε.

  11. Αν ανοίξουν στόματα οι μισοί εκπαιδευτικοί θα πάτε στο Δάφνη… καταστρέφετε παιδιά… έρχετε η ώρα σας

    • Τι σχέση έχει το ετήσιο εισόδημα μου με τα ηλίθια συνθήματα σας; Γρήγορα στην τάξη για μάθημα, το διάλειμμα τέλος.

  12. Δεν πας κανένα φροντιστήριο για την ορθογραφία που δε σου έμαθαν οι δάσκαλοι; Τόσο καιρό που σχολιάζεις άνοιξε και κανένα λεξικό!Ευκαιρία είναι.Κάνε ταχύρρυθμα, επειδή αρχές Μάρτη έχει ξανά απεργία! Θα αξιολογηθείς!

    • Έχεις απόλυτο δίκιο.Είμαι η ζωντανή απόδειξη για το έργο που κάνουν οι εκπαιδευτικοί.Δεν είχαμε λεφτά για φροντηστηριο δεν έμαθα.Πάντως εκλογές και συνελεύσεις κάναμε.Σε αυτά κάτι έμαθα.

      • Μάλλον είχαν επενδύσει στο γλείψιμο της ΝΔ και στις δημόσιες σχέσεις οι γονείς σου και δεν καθόσουν να διαβάσεις. Τι να κάνουμε και οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να κάνουν μαγικά για όποιον δεν θέλει. Τα δικά μας παιδιά που προσέχουν και διαβάζουν μια χαρά τα μαθαίνουν! Έκαστος εφ ω ετάχθη…

  13. γιατί φοβάμαι την αξιολόγηση. Τόσο θράσος. Όχι μόνο αξιολόγηση αλλά και ψυχομετρικά τεστ.

    • Εσύ να ντρέπεσαι που δεν αντέχεις το ίδιο σου το παιδί και κάθε καλοκαίρι παρακαλάς να ανοίξει το σχολείο για να απαλλαγείς.

  14. Όσοι δεν πληρώνουν φόρους για τις δημόσιες υπηρεσίες της πατρίδας τους δεν δικαιούνται να εκφέρουν άποψη. Πρόσεξε μη ρθει κανα ΣΔΟΕ να σε αξιολογήσει καμια μέρα και κλαις με μαύρο δάκρυ φασίστακο μπατριώτη!

  15. Δηλαδή τώρα αντί να κάθονται να ετοιμάζουν το μάθημα και τις ασκήσεις για τα παιδιά θα κάθονται να ετοιμάζουν παράσταση για να τους βγαλει άριστους ο αξιολογητης… Έτσι θα αναβαθμιστεί η παιδεία;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ