Σημαντική διάκριση για την pandrosia με το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό 2021 FEDEX SMALL BUSINESS GRANT.
Η pandrosia μέσω της καινοτομίας & του οράματος της κατάφερε να κερδίσει το 1ο βραβείο του διαγωνισμού στην Ελλάδα και συνεχίζει την πορεία της στους 15 φιναλίστ του Ευρωπαϊκού διαγωνισμού, εκπροσωπώντας τη χώρα μας. Μαζί με 14 ακόμη Ευρωπαϊκές χώρες, Αυστρία, Βέλγιο-Λουξεμβούργο, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο, διεκδικεί το 1ο βραβείο του διαγωνισμού στην Ευρώπη.
Στο παρακάτω link μπορείτε να την δείτε ανάμεσα στους 15 φιναλίστ του διαγωνισμού.
https://gr.smallbusinessgrant.
pandrosia
Επισκεφθείτε τον ιστότοπο της εταιρείας
Πείτε μας για την επιχείρησή σας. Ποιο είναι το αντικείμενό σας; Πείτε μας για την έμπνευσή σας και τα επιχειρηματικά σας όνειρα. Συμπεριλάβετε πώς η επιχείρησή σας ξεχωρίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό και πώς επιδρά στην κοινότητά σας ή το περιβάλλον
Η pandrosia είναι μια εταιρεία από τo νησί της Κω που δίνει μεγάλη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων και γι αυτό από την ημέρα έναρξής της διατηρεί βιολογική καλλιέργεια αλόης, καλλιέργεια βιολογικών ελαιόδεντρων, φραγκόσυκων, αμυγδαλιών και άλλων βοτάνων σε περιοχή natura και μαζί με μία ομάδα επιστημόνων παράγει φυσικά και καινοτόμα προϊόντα που ικανοποιούν τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Στόχος είναι ο συνδυασμός της Ιπποκρατικής φιλοσοφίας και ιατρικής & φυτών και βοτάνων που παράγει η Ιπποκρατική γη. Tα προϊόντα που δημιουργούμε παράγονται με πρώτες ύλες που δεν είναι επιβλαβείς για το περιβάλλον και η συσκευασία είναι ecofriendly με στόχο τη βιωσιμότητα (sustainability) τηρώντας ταυτόχρονα όλες τις προδιαγραφές ελέγχου ποιότητας. Ιδρυτής της εταιρείας, η Κρυσταλλένια Δρόσου, διδάκτωρ ΕΜΠ. Στόχος μας πρωταρχικός είναι η παραγωγή καινοτόμων & ποιοτικών προϊόντων που συνδυάζουν δημιουργικά την αλόη με το σπάνιο φυσικό πλούτο, από φυτά, φρούτα και βότανα, που κρύβει η Κως.
Φέτος προσφέρουμε τα Βραβεία Επιλογής των Κριτών (Judge’s Choice Awards) για τις ακόλουθες κατηγορίες: Digital Excellence, Innovation Mastermind και Sustainability Champion. Αν η επιχείρησή σας ταιριάζει ήδη σε μία ή σε όλες αυτές τις κατηγορίες, ή αν έχετε σχετικά έργα στα σκαριά, πείτε μας γιατί να ληφθείτε υπόψη για ένα από αυτά τα βραβεία.
Η φιλοσοφία μας είναι προσανατολισμένη στη βιώσιμη ανάπτυξη & τα περιβαλλοντικά ζητήματα αποτελούν βασικό άξονα για τη στρατηγική. Καλλιέργεια: Διατηρούμε δικές μας βιολογικές καλλιέργειες στην Κω σε περιοχή Natura με αποτέλεσμα την παραγωγή ασφαλών προϊόντων χωρίς αλόγιστη χρήση φυτοφαρμάκων η οποία συμβάλλει στην προστασία της βιοποικιλότητας ενώ γίνεται εξοικονόμηση υδάτινων πόρων. Παραγωγή: Η μονάδα μας βρίσκεται στο νησί της Κω σε περιοχή Natura 2000, δηλαδή προστατευόμενη, & έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες προσαρμογές στην παραγωγή και τη διαχείριση αποβλήτων με στόχο την προστασία ειδών. Προϊόντα: Παράγονται με βιο πρώτες ύλες που δεν είναι επιβλαβείς για το περιβάλλον, ενώ η συσκευασία είναι από ειδικό ανακυκλώσιμο πλαστικό & γυαλί
3. Πώς θα χρησιμοποιούσατε τα χρήματα του FedEx Small Business Grant για να επιτύχετε την επόμενη μεγάλη αλλαγή για την επιχείρησή σας;
Η επιχείρηση μας στα πλαίσια της στρατηγικής της ανάπτυξής, έχοντας ως βασικό άξονα την περιβαλλοντική βιωσιμότητα έχει ως στόχο:1.Την ανάπτυξη και στον εκσυγχρονισμό τόσο των κτιριακών εγκαταστάσεων της όσο και του εξοπλισμού της με στόχος τη συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών που την καθιστούν ανταγωνιστική τόσο στην εγχώρια όσο και στην παγκόσμια αγορά. Επιπρόσθετα, στόχο αποτελεί η παραγωγή καινοτόμων και ποιοτικών προϊόντων που ενισχύουν ακόμα περισσότερο τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα.2.Ταυτόχρονα, ένας από τους βασικούς μας στόχους είναι η συνεργασία με ερευνητικά ιδρύματα και επιστημονικούς φορείς τόσο για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων αλλά και τη συνεχή βελτίωση των ήδη υπαρχόντων.3.Παράλληλα, στόχος της εταιρείας μας είναι η ισχυρή καθιέρωση της ανταγωνιστικής της θέσης τόσο σε Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Αυτό σχετίζεται με δύο κομμάτια, τόσο με την ανάπτυξη του δικτύου των πωλήσεων (πωλητές, online και offline πωλήσεις, στρατηγικοί συνεργάτες) όσο & με το marketing.
4. Κάνετε ήδη διεθνείς αποστολές, σχεδιάζετε να κάνετε μελλοντικά ή παραμένετε επικεντρωμένοι στην εγχώρια αγορά σας; Παρακαλείσθε να γνωστοποιήσετε ορισμένες λεπτομέρειες.
Διατηρούμε το δικό μας eshop το οποίο αναπτύχθηκε αρκετά εν μέσω COVID-19 με πωλήσεις στο εξωτερικό (Αγγλία, Γερμανία κα χώρες). Σε σχέση με το εξωτερικό κάνουμε ήδη εξαγωγές σε 7 χώρες. Αυτές είναι η Ελβετία, η Γαλλία, η Νορβηγία, η Αυστρία, η Βουλγαρία, η Αυστραλία και η Νότιος Αφρική και είμαστε πολύ κοντά σε συμφωνία με ένα δίκτυο καταστημάτων της Αμερικής, το wholefoods. Ήδη προμηθεύουμε μεγάλα εργοστάσια τροφίμων με πρώτη ύλη στο εξωτερικό, όπως η healthtrade στη Σερβία.
Συγχαρητήρια Κρυστα μου! Σου εύχομαι και το πρώτο βραβείο στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό και πάντα επιτυχίες!
Κρίστα, συγχαρητήρια