Β’ ΕΛΜΕ: Ανακοίνωση για την επαίσχυντη στάση ορισμένων διευθυντών σχολείων

34
1513

Ανακοίνωση για  την  επαίσχυντη στάση  ορισμένων  διευθυντών.

Αυτό  το  διάστημα , οι  εκπαιδευτικοί  δίνουν  έναν  μεγαλειώδη  αγώνα ενάντια στην  οργανωμένη προσπάθεια της  κυβέρνησης να  δώσει ένα  ακόμη  πλήγμα στο  δημόσιο  σχολείο.  Μέσα από  την  λεγόμενη ΄΄Εσωτερική  και  εξωτερική  αξιολόγηση της  σχολικής μονάδας ΄΄ η κυβέρνηση επιχειρεί  να  κατηγοριοποιήσει  σχολεία  και  εκπαιδευτικούς , να  φορτώσει στις  πλάτες  των  γονιών και  των  εκπαιδευτικών  τις  δικές της  ευθύνες ,  να  κάνει  ακόμη  πιο  δύσκολη την  μόρφωση των  μαθητών  μας ,  να  μετατρέψει σε  ξέφραγο  αμπέλι  για  χορηγούς – ΜΚΟ –επιχειρήσεις το  δημόσιο  σχολείο. Το ίδιο  επιχείρησε και  την  προηγούμενη  χρονιά ,  μόνο  που  τα  σχέδιά  της τα  ανέτρεψε η συντριπτική  πλειοψηφία  των  εκπαιδευτικών  (το 90%), οι  οποίοι αξιοποίησαν  την  απεργία – αποχή  της ΟΛΜΕ από κάθε  τέτοια αντιδραστική ΄΄αξιολόγηση ΄΄

Φέτος  , το  υπουργείο Παιδείας  , απογειώνοντας την  τρομοκρατία  και  τον  εκφοβισμό  επιχειρεί  ξανά  το  ίδιο. Μόνο  που έχει  απέναντί  του ξανά τους  εκπαιδευτικούς ,  αποφασισμένους να  δώσουν τον  ίδιο  αγώνα για  την  υπεράσπιση  των  μορφωτικών  δικαιωμάτων  των  μαθητών  τους  αλλά και  για την  δική  τους  αξιοπρέπεια.  Με  την  συμμετοχή  τους  στην  απεργία  αποχή  που επικαιροποιήθηκε για  άλλη  μια  φορά  στην  πρόσφατη  (25/9/21) συνέλευση  των  προέδρων  όλων των  ΕΛΜΕ  ,  με  ποσοστό 92%!

Μέσα  σε  αυτή  την  κρίσιμη  περίοδο  , δυστυχώς κάποιοι διευθυντές σχολείων  ,  με  ανεπίτρεπτο τρόπο , προσπαθούν να εκβιάσουν  και    να τρομοκρατήσουν   τους  εκπαιδευτικούς  ώστε  να  τους  αποτρέψουν  να  απεργήσουν.  Χαρακτηριστικό  και  καταδικαστέο  παράδειγμα ,  διευθυντές που  δίνουν  στην  δημοσιότητα πόσοι εκπαιδευτικοί  του  σχολείου τους απεργούν  και  πόσοι συμμετέχουν  στην αξιολόγηση.  Καμαρώνουν  όταν προχωράει η  αξιολόγηση  ,  καταλογίζοντας  στους  απεργούς  συναδέλφους  μας  στείρα άρνηση  και απουσία  από  μια  διαδικασία  που τάχα θα κάνει  καλύτερο  το  σχολείο.

Είναι  ΝΤΡΟΠΗ η  στοχοποίηση  των  αγωνιζόμενων  συναδέλφων!  Είναι  ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ  να  διαρρέουν  στοιχεία  που  αφορούν  σε  ζητήματα  που  κουβεντιάζονται σε  συλλόγους  διδασκόντων  και  μάλιστα στοιχεία που έχουν σχέση με ψηφοφορίες! Οι  απεργοί συνάδελφοι ήταν  , είναι  και  θα  είναι  οι  ΜΕΓΑΛΟΙ  ΠΑΡΟΝΤΕΣ  στους  αγώνες  για  την  αναβάθμιση  του  δημόσιου  σχολείου ,  για  το  δικαίωμα  στην  ζωή  και  την  μόρφωση, για  την  εργασιακή αξιοπρέπεια  του  δασκάλου!

Το  Δ.Σ. της  Β΄ΕΛΜΕ  Δωδεκανήσου  εκφράζει  τον  αποτροπιασμό  του για  αυτές  τις συμπεριφορές κάποιων (ευτυχώς λίγων ) διευθυντών  σχολείων  που επιλέγουν  να  σταθούν  ενάντια  στους  συναδέλφους. Η  επιτυχία  της  απεργίας – αποχής  θα  τους  δώσει την  πρέπουσα  απάντηση. Καλούμε  κάθε  συνάδελφο να  κάνει  υπόθεση δική  του  την  επιτυχία  αυτή.

Β΄ ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

34 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τι μας λέτε αργόσχολα κοματικα προβατάκια;Με την αξιολόγηση υα γίνουν όλα αυτά;Αν είσαστε άσχετοι γιατί να σας πληρώνουμε και να περνετε προαγωγές;Για να συνεδρίαζετε σε ώρες μαθημάτων και να κάνετε εκλογές;Μήπως φια να σπρώχνετε τα παιδιά να κάνουν καταλήψεις;Τι ακριβώς προσφέρετε στη κοινωνία;Αν δεν πάει κάποιος φροντιστήριο δεν βλέπει πανεπιστήμιο τότε σε φωτογραφία.Ναι 100 φορές αξιολόγηση και αύξηση των ωρών εργασίας σας.

    • Η ύπαρξη φροντιστηρίων ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΕΣΑΣ τους εκπαιδευτικους.

      Αν κάνατε σωστά την δουλειά σας ΔΕΝ θα υπήρχαν αυτά. Αιτία η μονιμότητα και η μη αξιολόγηση. Σύνθημα μας… ΔΕΣΑΜΕ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΜΑΣ. Κοι εκπαιδευτικοι, ΜΟΝΟ ΑΞΙΟΙ στο σύστημα εκπαίδευσης. Δώστε τον καλύτερο εαυτό σας να κλείσουν και τα φροντιστήρια που πίνουν το αίμα των γονέων και που μόνο στην ΕΛΛΑΔΑ υπάρχουν. Μας κοροϊδεύουν όλοι στον κόσμο. Αλλάξτε νοοτροπία για να αλλάξει και η ΕΛΛΑΔΑ μας προς το καλύτερο. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΔΩ & ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

    • ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΚΑΤ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΡΙΞΕΤΕ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ; Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ!

  2. Ντροπή Στη Β’ΕΛΜΕ και μπράβο στους εκπαιδευτικούς που αποδέχτηκαν την αξιολόγηση ….έτσι πρέπει μα γίνεται …χρόνια τώρα

  3. Μπράβο στο υπουργείο … αξιολόγηση παντού στο δημόσιο … από χθες … και όποιος αξίζει να συνεχίσει να εργάζεται … λίγο να δούλευαν όλοι αυτοί στον ιδιωτικό τομέα λεπτό δεν θα άντεχαν τους πενιχρούς μισθούς και τον εργασιακό μεσαίωνα και δεν τολμούν οι υπάλληλοι να πουν κουβέντα … δίχως επιδόματα αδείας , δίχως αναρρωτικές … χθες επισκέφτηκα έναν ιδιωτικό χώρο και η κοπέλα δούλευε με πυρετό διότι αν ζητούσε άδεια το αφεντικό θα μουρμουρούσε … λοιπόν για ηρεμήστε λίγο εκεί στην Β ΕΛΜΕ

  4. Δεν θέλει και να δουλέψει,φοβατε για την ανικανότητα του,θεωρεί τσιφλίκι του την υπηρεσία του και εμάς βλακες!!αξιολόγηση λοιπόν τώρα και άρση της μονιμότητας αν θέλουμε κάτι λίγο να αλλάξει!!

  5. Β ΕΛΜΕ δημοσιοποιήστε από μόνοι σας και τελειοποιείται και όλους τους συναδέλφους σας … προσγειωθείτε λίγο και δουλέψτε …. αμαρτία τα κόμπλεξ σας να τα πληρώνουν μικρά παιδιά …

  6. Συγχαρητηρια στον εκπαιδευτικο που απεργει κοντρα στην τρομοκρατια! Αξιολογηση ακουνε μερικοι ανοητοι και χειροκροτουν χωρις να καταλαβαινουν οτι ειναι μονο ενας ομορφος τιτλος. Οπως ο τιτλος ‘επιχειρηση ελευθερια’ για τον εμβολιασμο!

  7. Όταν υπήρχαν οι επιθεωρητές τα ////άκια των εκπαιδευτικών έσφιγγαν για να διδάξουν σωστά τα παιδιά μην τυχόν και τους αξιολογήσει αρνητικά ή τους βάλει χαμηλή βαθμολογία. Τότε βέβαια οι περισσότεροι ήταν όντως εκπαιδευτικοί και όχι οργανωμένα κουμμούνια σαν εσάς που πάτε στα σχολεία μόνο για να πάρετε τον μισθό. Οι περισσότεροι από εσάς ΔΕΝ μαθαίνουν τίποτα στα παιδιά ούτε καν μπαίνουν στον κόπο να εξηγήσουν και να λύσουν τις απορίες των μαθητών. Αυτός είναι και ο λόγος που φοβάστε την αξιολόγηση. Εμείς που σας πληρώνουμε με τους φόρους μας αναγκαζόμαστε να δίνουμε τον μισό μας μισθό σε φροντιστήρια επειδή εσείς …ξύνεστε και αυτό πάντα με τις ευλογίες του υπουργείου παιδείας που επιτρέπει την παραπαιδεία. Από την άλλη, τι θα μπορούσατε να διδάξετε εσείς οι άχρηστοι; Ελάχιστοι δυστυχώς οι δάσκαλοι και καθηγητές πού προσφέρουν στα παιδιά γνώση και όχι μόνο. Οι υπόλοιποι …..Παράσιτα !!!

    • Οταν υπηρχαν επιθεωρητες οι μαθητες ειχαν και ηθος απο το σπιτι τους. Τωρα οι γονεις πανε και απειλουν τους εκπαιδευτικους επειδη ζητανε απο τα παιδια να φορανε τη μασκα τους!

    • Τι πληρωνεις εσυ μποχαλαρα; Φορους; Αχαχουχα καλο ε;;; Απο ποτε ρε κλεφτρονι πληρωνεις εσυ φορους; Απο τα μαυρα τα πληρωνεις τα φροντιστηρια!

  8. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τής υποτίμησης αυτού που ανήκει σε όλους, τού Δημοσίου!

    Ηρεμία και σύνεση αγαπητοί ξιφομάχοι εν ού παικτοίς…
    Πολύ κάθετοι είστε και μονόπλευροι. Βάλτε και καμιά εξαίρεση οι απο δώ και κανένα «εξαρτάται απο τη χρήση»
    οι αντίπερα. Τουτέστιν, υπάρχουν και καθηγητές που δίνουν ψυχή μετα γνώσεως και συστηματικής προσφοράς μάθησης. Οπως και το γεγονός οτι δεν είναι ξεκάθαρο γιατί πρέπει να γίνει ζήτημα η αξιολόγηση και να πρέπει να εγκρίνουν οι καθηγητές. Μήπως , έτσι κι αλλιώς δεν κρίνονται απο τους καθημερινούς κριτές τους, τους μαθητές; Ρωτήστε μαθητές για να μάθετε. Τα άλλα είναι θέματα εξουσίας και στείρας αντιπαράθεσης.
    Χωριό που φαίνεται , κολαούζο δεν θέλει.

  9. Ηθελα να ξερω κατι δηθεν αριστεροι, καθηγητες, που κανουν φροντιστηριο στους μαθητες τους, ειναι υπερ η κατα της αξιολογησης?

  10. Βρε παιδια στο εξωτερικο η λεξη φροντιστηριο ειναι αγνωστη. Εδω, ειναι οι καλυτερες μπιζνες, που τις πληρωνει ο κοσμακης!!

  11. Πρεπει να αποφασισει το υπουργειο παιδειας, οι εκλογες και οι συνελευσεις των εκπαιδευτικων να γινεται σε μερες που δεν εργαζονται. Επιτελους, να καταργηθουν και οι περισσοτερες αργιες!!
    Τα ελληνικα σχολεια δουλευουν τις λιγοτερες ωρες στον κοσμο!! Ντροπη μας!!

  12. Στην ολλανδια κρινουν οι γονεις. Αν καποιος κριθει ανεπαρκης απο την πλειοψηφια, ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ!!!

    • στην Ολλανδια επισης, μαλ….κ@λη, εχουν νομιμα τα ναρκωτικα και πλουτιζει το κρατος και σαπιζει η νεολαια.
      στην Ολλανδια λειτουργει νομιμα κομμα παιδεραστων, αυτα ονειρευεσαι ??
      αν ναι , να πας να ζησεις εκει!! ΟΥΣΤ!

  13. Κρίμα. Αν οι γονείς ενημερώνονταν για τα πραγματικά αποτελέσματα της περιβόητης αξιολόγησης θα ήταν ήδη στους δρόμους. Κατάργηση της δημόσιας εκπαίδευσης, σπόνσορες και διαφημιστές στα σχολεία, κατηγορίες σχολείων, κατηγορίες μαθητών ανάλογα με την τσέπη των γονιών. Δεν πρόκειται για αξιολόγηση διδασκόντων αλλά για αξιολόγηση σχολικών μονάδων. Μη βγάζετε το άχτι σας για τους υποστηρικτές της δημόσιας εκπαίδευσης, καθηγητές, δασκάλους, νηπιαγωγούς.

    • Αξιολογηση,
      να φυγουν οι προβληματικοι και οι τεμπελχαναδες!!
      τοσοι και τοσοι με ψυψολογικα, που δεν εχουν σχεση με εκπαιδευση και παιδεια!!

  14. Πετρελαιο θα εχουν φετος για θερμανση τα σχολεια; Ή θα αναβει παλι μια ωριτσα το καλοριφερ και μετα θα κανουν με τις κουκουλες μαθημα;

  15. «Επεσε» γραμμή άνωθεν, να μην μιλάνε σε συνάδελφους που θα δεχτούν να
    αξιολογηθούν. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΝΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ.
    Θεωρείτε bullying ή όχι;
    Δηλαδή αυτοί που έχουν -και καλά – σημαία την ελευθερία τής γνώμης, αυτοί που
    «μπορεί να διαφωνούν με αυτά που λέμε, αλλά θα δώσουν και το αίμα τους για νάχουμε δικαίωμα να τα λέμε»
    μάς ρίχνουν στον καιάδα με μια χωρίς αναμεταξύ μας διαφορά , επι προσωπικού…
    Οξω τα πολιτικά απο τα σχολεία. ΑΜΕΣΑ.

  16. κυριε Μακρη αυτη ειναι η τακτικη που ακολουθειτε απο το 15 και μεχρι τωρα απεναντι σε οσους θέλουν να αξιζουν τον μισθό τους απο τους θεματοφύλακες της αργομισθίας . παλια τους τεχχνη κόσκινο!!!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ