Στον αέρα η καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την προώθηση του εμβολιασμού

0
951

Στον αέρα η καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την

προώθηση του εμβολιασμού σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες

 

Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος: «Στοίχημα υγειονομικής και οικονομικής επιβίωσης ο εμβολιασμός. Ώρα προσωπικής και κοινωνικής ευθύνης. Εμβολιαζόμαστε Όλοι.»

 

———————————————————-

 

«Γιατί να λείπεις από τη ζωή σου; Η τύχη του νησιού σου είναι στο χέρι σου». Αυτό είναι το μήνυμα της εκστρατείας εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού που ξεκίνησε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ευαισθητοποίηση των κατοίκων των νησιών, συμβάλλοντας στην εθνική προσπάθεια.

 

Με ένα τηλεοπτικό βίντεο, ένα ραδιοφωνικό σποτ και οκτώ (8) ψηφιακές αφίσες για καταχωρήσεις σε ψηφιακά Μέσα, που θα προβάλλονται για τουλάχιστον δύο μήνες, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου υποστηρίζει το κοινωνικό μήνυμα υπέρ του εμβολιασμού για την υγειονομική θωράκιση των νησιών, σε μια συγκυρία που η εξάπλωση των μεταλλάξεων κάνει ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη του εμβολιασμού.

 

Κεντρικός στόχος της καμπάνιας είναι η μεγιστοποίηση του ποσοστού εμβολιαστικής κάλυψης για την εξασφάλιση ασπίδας προστασίας της δημόσιας υγείας. Παράλληλος στόχος σε ένα δεύτερο επίπεδο αποτελεί και η πορεία του τουρισμού, δεδομένου ότι στα νησιά το 97,1% του τοπικού ΑΕΠ συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με τον Τουρισμό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι κυβερνήσεις των χωρών προέλευσης επισκεπτών συνδέουν την κινητικότητα των ταξιδιωτών με το ποσοστό εμβολιασμού στη χώρα υποδοχής.

 

«Ώρα προσωπικής και κοινωνικής ευθύνης. Εμβολιαζόμαστε Όλοι».

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος τόνισε στην συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στους δημοσιογράφους για να παρουσιάσει την καμπάνια της Περιφέρειας, πως «Σήμερα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Σε όλα τα νησιά το να κλειστεί ένα ραντεβού σε χρόνο πολύ σύντομο, για όλες τις ηλικίες με πρόσβαση, είναι εύκολο. Ο εμβολιασμός συνιστά για τα νησιά στοίχημα υγειονομικής και οικονομικής επιβίωσης και πράξη ευθύνης προς τον εαυτό μας αλλά και προς την κοινωνία».

 

Το Νότιο Αιγαίο βρίσκεται περίπου 13 μονάδες πάνω από τον εθνικό μέσο όρο εμβολιαστικής κάλυψης, ωστόσο, λόγω της υψηλής εξάρτησης των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου από τον Τουρισμό, κρίνεται επιτακτική η ανάγκη περαιτέρω θωράκισης της υγείας των νησιωτών μέσω του εμβολιασμού.

 

Η Επιχείρηση Γαλάζια Ελευθερία εκτυλίσσεται με άψογο τρόπο και όπου υπήρξαν επιμέρους δυσκολίες αντιμετωπίστηκαν καίρια και αποτελεσματικά. Παρά το μοναδικό γεωφυσικό ανάγλυφο του Νοτίου Αιγαίου, η Επιχείρηση Γαλάζια Ελευθερία ανέδειξε ότι τελικά το να είναι κανείς στο νησί δεν είναι μειονέκτημα, αλλά πλεονέκτημα, χάρη στο σχεδιασμό που προηγήθηκα από το Υπουργείο Υγείας και την Πολιτική Προστασία, σε συνεργασία και με την Τοπική Αυτοδιοίκηση που έδωσε προτεραιότητα στα μικρά νησιά με οριζόντιο και καθολικό εμβολιασμό, για να πάρουν σειρά τα μεσαία και στη συνέχεια τα μεγάλα νησιά.

 

Στο μεγαλύτερο νησί του Νοτίου Αιγαίου, τη Ρόδο, το μέγα εμβολιαστικό κέντρο, που στήθηκε μέσα σε λίγες μόνο μέρες, έχει κλείσει ήδη ένα μήνα υποδειγματικής λειτουργίας παρέχοντας στους πολίτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ , με επάρκεια σε ποσότητες, με πολλαπλάσιες εμβολιαστικές γραμμές και εξειδικευμένο προσωπικό. Ο εμβολιασμός του πληθυσμού υπήρξε μια παγκόσμια πρόκληση. Η οργάνωση της Ελλάδας και των νησιών αποτέλεσε πρότυπο, σε σύγκριση και με εκείνη χωρών με ισχυρότερη δημόσια διοίκηση και καλύτερη δημοσιονομική εικόνα.

 

Για την καμπάνια «Γιατί να λείπεις από τη ζωή σου; Η τύχη του νησιού σου είναι στο χέρι σου», η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συνεργάστηκε με την εταιρεία «MullenLowe Επικοινωνίες» του παγκόσμιου ομίλου McCann, η οποία έφερε εις πέρας το σχεδιασμό και παραγωγή της μέσα σε πολύ στενά χρονικά περιθώρια. Θα βρίσκεται στον αέρα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, ψηφιακά μέσα) για τουλάχιστον οκτώ εβδομάδες ως καμπάνια κοινωνικού μηνύματος.

 

 

 

 

 

Το Γραφείο Τύπου

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ