Και εξηγεί: «Αν αναλογιστεί κανείς ότι οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες περνάνε πολύ μεγάλη κρίση και ότι τα μεγάλα μας αεροδρόμια τα διαχειρίζεται η Fraport –κρατική γερμανική εταιρεία-, καταλαβαίνουμε ότι η πολιτική της Γερμανίας θα καθορίσει σε ένα βαθμό την τύχη της χώρας. Από αυτή την οπτική, πρέπει να αναπτύξουμε μια πολύ προσεγμένη και οργανωμένη στρατηγική για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα. Και να είμαστε έτοιμοι να δούμε εξελίξεις στο επίπεδο της αεροπορικής μας εταιρείας, επίσης να είμαστε έτοιμοι να δούμε εξελίξεις, αν δεν πάνε καλά τα πράγματα, στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των αεροδρομίων ίσως ως και στην επαναφορά των μεγάλων αεροδρομίων της χώρας μας σε κρατικό έλεγχο. Γιατί αλλιώς δε γίνεται, δεν μπορείς να εξαρτάσαι από τους αποφάσεις μιας κρατικής εταιρείας άλλης χώρας για να διαχειριστείς την τουριστική κίνηση αλλά και την μεταφορά αγαθών στη χώρα σου».
«Γίνεται μια παγκόσμια προσπάθεια ανακατανομής των πάντων, σε κοινωνικό και οικονομικό και εργασιακό επίπεδο γα την επιβολή των οικονομικών ελίτ με κοινωνικές καταπιέσεις και επιβολή εργασιακού μεσαίωνα. Τα εγχώρια καλοπληρωμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης προσπαθούν να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου ότι το μέλλον μας είναι μισός μισθός-μισή δουλειά. Μήπως όμως μείνει ο μισθός μισός και η δουλειά ολόκληρη;
Ήδη χθες εφημερίδα βγήκε με ένα τέτοιο δημοσίευμα βάζοντας στο τραπέζι την περικοπή μισθών και συντάξεων. Οι νεότερες γενιές στο χώρο του συνδικαλισμού και της προστασίας των εργασιακών δικαιωμάτων ελπίζω να αγωνιστούν για να αποφευχθεί η εργασιακή γαλέρα, για παράδειγμα στα μεγάλα ξενοδοχεία»
Στην διάρκεια της συνέντευξης, ο κ. Γάκης θίγει επίσης την επανεμφάνιση «νεόκοπων» πολιτικών στα τοπικά πράγματα με τακτικές δημοσιεύσεις στον τύπο για να δηλώσουν υπερασπιστές των συμφερόντων της περιοχής κάνοντας μια αντισυριζαϊκή επίθεση αντί να κάνουν γόνιμη κριτική στο έργο της παρούσας κυβέρνησης. «Γίνεται ένας ανταγωνισμός συντηρητικοποίησης, δηλαδή καταθέσεις συντηρητικών απόψεων για να κερδίσουν πόντους στο εκλογικό ακροατήριο».