Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας: Το πολυνομοσχέδιο που οδηγεί σε ένα κακέκτυπο της εκπαίδευσης

19
722

Το πολυνομοσχέδιο που οδηγεί σε ένα κακέκτυπο της εκπαίδευσης

Συνάδελφοι, γονείς και μαθητές,

Η εποχή που διανύουμε είναι δύσκολη και πρωτόγνωρη για όλους μας. Πρόκειται για μία περίοδο πανδημίας, κατά την οποία συνήθειες και αξίες ετών επαναπροσδιορίζονται, με  όλους μας να αναζητούμε νέες ισορροπίες. Αυτό αποτελεί την αντανάκλαση μιας νέας  απαιτητικότατης τάξης πραγμάτων.

Σε σχέση με τη σχολική  πραγματικότητα ισχύει ότι, από την πρώτη μέρα αναστολής της λειτουργίας των σχολείων, το σύνολο των εκπαιδευτικών στηρίζουμε επάξια τους μαθητές μας στο πρωτόγνωρο εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, βασιζόμενοι κυρίως στις δικές μας δυνάμεις χωρίς καμία ουσιαστική υποστήριξη από το υπουργείο. Πορευόμαστε με κατά ατομική πρωτοβουλία επιμορφώσεις, με κατά δύναμιν και αμφιβόλου αποτελεσματικότητας τεχνικά/τεχνολογικά μέσα και με εκπαιδευτικές πλατφόρμες, οι οποίες φαίνονται λειτουργικές μόνο εκτός των ωρών αιχμής, δηλαδή κατά τις πρώτες πρωινές ώρες…

Παρόλα αυτά, αντιμετωπίσαμε κάθε πρόκληση  και ξεπεράσαμε κάθε δυστοκία, κρατώντας μία στάση απαράμιλλης επιμονής και ακατάβλητης θέλησης, όντες και ούσες πιστοί-ές στο λειτούργημά μας. Εν συνεχεία, γίναμε δέκτες των συνεπειών της παραπληροφόρησης και της κακής προαίρεσης δημοσιογράφων και καναλιών, για την προσπάθειά μας να προασπιστούμε τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα μαθητών-τριών, ενάντια στη χρήση κάμερας στις αίθουσες διδασκαλίας. Κατηγορηθήκαμε για ανεπάρκεια, συγκριθήκαμε με συναδέλφους του ιδιωτικού τομέα, στο πλαίσιο όμως των δύο εξής βασικών  παραλείψεων:

 

  • ότι εργαζόμαστε ανέκαθεν σε συνθήκες ΔΗΜΟΣΙΩΝ σχολείων, με τις γνωστές ελλείψεις υλικοτεχνικής υποδομής και την εργασιακή ομηρία χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, των οποίων το αίτημα για εξίσωση των δικαιωμάτων τους με τους μόνιμους συναδέλφους πέφτει μονίμως στο κενό

και 

  • ότι χιλιάδες μαθητές των δημοσίων σχολείων ανέκαθεν αποτελούν τους σπουδαστές των  ελληνικών πανεπιστημίων, που μάλιστα συνεχώς διακρίνονται για τις επιδόσεις τους και στο εξωτερικό.

 

Δεχτήκαμε ωστόσο τα συγχαρητήρια της ηγεσίας του υπουργείου, χωρίς η ίδια να εκφράζει έμπρακτα την υποστήριξή της, προβαίνοντας σε αιφνίδιες μεταρρυθμίσεις εν απουσία των συνδικαλιστικών μας οργάνων και των αντιπροτάσεων  τους, σε μία περίοδο πιο επείγουσα για διάλογο και σύμπραξη από ποτέ.

Το υπουργείο προωθεί μια αντιμεταρρύθμιση στην εκπαίδευση με ιδιαίτερα αρνητικό πρόσημο. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που οδηγεί την Παιδεία σε εκπαιδευτικό τέλμα και εξευτελίζει τη αξιοπρέπεια εκπαιδευτικών και μαθητών. Το εν λόγω πολυνομοσχέδιο, έργο της υπουργού Κεραμέως και της υφυπουργού Ζαχαράκη, προβλέπει  εκτός των άλλων

 

  • την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα στο Δημοτικό και το Νηπιαγωγείο από 22 που είναι σήμερα σε 26 μαθητές και μάλιστα εν μέσω πανδημίας και υγειονομικής κρίσης, με πραγματικό κίνητρο την ανομολόγητη επιθυμία να περικόψει τους διορισμούς αναπληρωτών.

 

  • την εξέλιξη της σχολική διαδρομής, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης σε ένα διαγωνιστικό μαραθώνιο, συντρίβοντας με αυτό το τρόπο την ψυχολογία των μαθητών μας και την υγιή ανάπτυξη της προσωπικότητας τους.

 

  • την τιμωρητική, εσωτερική και εξωτερική, αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών, με απώτερο στόχο απολύσεις και περικοπές.

 

  • την εφαρμογή ιδιαίτερα αυστηρών τιμωρητικών διατάξεων για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, που δεν θα μπορέσουν να αναλάβουν για μια χρονιά υπηρεσία. Τους καταδικάζει σε 2 και 3 χρόνια ανεργίας χωρίς να εξετάζεται ο λόγος της άρνησης τους. Άλλωστε αυτό που ενδιαφέρει την υπουργό είναι να δείξει τη σκληρότητά της, επιβάλλοντας  το δίκιο του ισχυρού.

 

  • την επιβολή της <<σχολειοποίησης>> του νηπιαγωγείου με κατακερματισμό της γνώσης.

 

  • την ανεύθυνη στάση του υπουργείου απέναντι στα νομοθετικά κενά σε σχέση με την εφαρμογή της σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας και της τηλεκπαίδευσης .

 

Συνάδελφοι λέμε ένα μεγάλο ΟΧΙ στο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

 

Λέμε ένα μεγάλο ΟΧΙ στο ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΕΛΦΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ TRUMAN SHOW μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας.

 

Υπερασπιζόμαστε τη Δημοκρατία, τα Συνταγματικά  Δικαιώματα, τους Εκπαιδευτικούς και τους Μαθητές μας. 

 

                                                           Για το Δ.Σ

   

 

 

Η Πρόεδρος                                                                    Η Γεν. Γραμματέας

 

 

Μπίλλη Σεβαστή                                                          Τριανταφύλλου Ειρήνη

 

 

19 ΣΧΟΛΙΑ

  1. πρέπει να ανοίξουν πολλά ιδιωτικα σχολεία ώστε να μπορούν ολα τα παιδιά μας να μάθουν γράμματα. τα δημόσια τελειωσαν. τα κατέστρεψαν οι αριστεροί. ο σύντροφός ο αλέξης ο τσίπρας ξέρει πολύ καλά, γι αυτό έστειλε τα παιδιά του σε ιδιωτικο

    • Νομίζω δεν είστε καλά. Περιμένετε να βρήκε το ΔΙΚΙΟ σας μετά από όσα έχετε κάνει? Και μόνο ότι είστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ να μάθετε γράμματα στα παιδιά μας και πρέπει να πάνε φροντιστήρια να μάθουν (Ελληνική πατέντα) αυτό λέει πολλά. Ποιος ο λόγος παρουσία σας στα σχολεία!!! Τώρα πολύ αργά…

    • ενας ΕΛΛΗΝΑΣ... μαθε παιδι μου γραμματα... στο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ...

      Α ρε κοπελια. Τα εχετε κανει μουσκεμα δεκαετιες τωρα. Ποιος να σας πιστεψει και να σας παρει στα σοβαρα. Θελω να ερθει η ωρα που στις «διακοπες» σας να σας βαζουν σε αλλη δημοσια υπηρεσια και οχι 4 μηνες (1+3) αραχτοι και λαιτ…

  2. Ψηφισαμε ΝΔ για θρησκευομενους κι αυτοι ανοιξανε τα κομωτηρια πριν τις εκλησιες και θελετε να βαλετε καμερα να φακελωσετε τα παιδια μας!!! Θα τα πουμε ξανα στις καλπες κυριε Μητσοτακη αυτο να θυμαστε!!

    • Ξεχαστε ότι ξερατε.Μακαρι να είχαμε 100 πρωθυπουργούς σαν τον Κυριακο.Θα γινουμε κανονικη χωρα το θελετε η όχι υποληματα του σκοταδισμου σταλινισμού.

  3. Φοβασαι μηπως οι καμερες δειξουν την παρεμβατικότητα σου σε θεματα που δεν αφορουν τα σχολεια και τα τηλεφωνηματα κους κους την ωρα της ταξης? Και σε συναδελφους σου? Νιαου

  4. Αν μπουν καμερες στις ταξεις θα κρατησουμε τα παιδια σπιτι. Και ας ερθει εισαγγελεας να μου πει γιατι δεν τα στελνω. Να παιξουμε μπουνιες. Μασονοι ξεφτιλισμενοι πουλημενοι

    • Καλα δεν εχεις καμερα στο σπιτι;Εκει δεν σε πειραζει να την βαζουν;Αληθεια σε πιο αιωνα ζεις;Δεν θελετε ιδιωτικα πανεπιστειμια για να πληρωνετε τα διπλα λεφτα σε ασχετους αφορολόγητα.Δεν θελετε αξιολογιση για να λετε και να κανετε ασχετα πραγματα περνοντας απλα το μισθο.Δεν θελατε να πατε σχολιο και σας πηγαν με το ζορι τωρα γιατι καλομάθατε 2 μηνες να καθεστε.Ναι το παραδέχομαι είναι φασιστικη κυβερνηση που σας βαζει να κανετε τη δουλεια σας.Ντροπη της.

  5. ΜΙΛΟΥΝ Κ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ?ΠΟΥ ΞΥΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ Κ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ 7ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΞΕΒΟΛΕΨΕ Ο ΜΗΤΣΑΚΑΣ Κ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΑΜ ΚΑΚΑ Κ ΝΑΝΙ ΚΑΛΟΜΑΘΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΑΠΟ ΔΩ Κ ΠΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΙΖΕ Κ ΣΑΣ ΠΟΤΙΖΕ ΤΖΑΜΠΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΓΙΝΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ 200 ΚΙΛΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΠΟΠΟΥΛΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΣΠΥΡΙΑ Ο ΠΙΣΙΝΟΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΗΣΙΟ ΒΡΕ AEINTE ΑΛΑΦΑΚΙΑ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΟΥΤΕ Τ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ

  6. ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΛΗΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΒΙΑΖΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ…
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΛΗΔΕΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.

  7. Επιτρεπετε να σας βαλουν να μαθετε τα παιδια γραμματα;Ντροπη στο κρατος το φασιστικο που ζηταει τετοια πραγματα από τους δασκαλους.

  8. _____Οι κάμερες δεν θα βλέπουν τα παιδιά._____ Αφήνεις το παιδί σου με έναν αγνωστο 7 ώρες κάθε μέρα από 6 ετών και δεν θελεις να υπαρχει κάποιος να τον ελέγχει?______

    • Δηλαδή ο γιος μου δεν θα σηκώνεται στον πίνακα; Δεν θα συμμετέχει στο μάθημα; Δεν θα ακούγεται η φωνή του; Ποιος μου λέει ότι εσύ και η κάθε αργόσχολη δε θα κάθεστε να βιντεοσκοπείτε με το κινητό σας το μάθημα; Και που ξέρω εγώ με τι τροπο θα το εκμεταλλευτείτε αυτό; Ποιος μου το εγγυάται; Εσύ τον γιο σου να τον βάλεις μια κάμερα στο μέτωπο να τον ελέγχεις. Βάλε του και τσιπάκι άμα θες. Δε θα πληρώσουν τα δικά μας τα παιδιά τα δικά σας κόμπλεξ με τους δασκάλους.

      • Δηλαδη δεν ξερεις ότι ο γιος σου βαζει καμερα από το σπιτι σας;Καλυτερα φροντισε αυτό και ασε τα σχολια.

  9. Μετά από πολλά χρόνια επαφής με σχολεία λόγω των παιδιών μου, έχω να πω οτι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ενδιαφέρεται πραγματικά για τα παιδιά. Κάποιοι σε συγκινητικό βαθμό. Είναι πολύ εύκολο να τους κατηγορούμε χωρίς να έχουμε συζητήσει μαζί τους για τα προβλήματα τους , για τον τρόπο που καλούνται να διδάξουν, τα συστήματα κλπ.

    • Απλα σκεψου τους δασκαλους που ειχες εσυ και τα προβλήματα που ειχαν τοτε.Θα καταλάβεις για τι πραγμα μιλαμε για τους σημερινουσ της Β ΕΛΜΕ κομματαρχες.

  10. ΣΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΣΥΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΥΝ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΟΣΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΟΝΙΟΣ ΣΩΣΤΟΣ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΦΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ